Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

Diana’s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u de hele maand mei 10% korting op uw complete bestelling en het hobbyjournaal voor €1,00. Daarnaast ontvangt u altijd een extraatje.

Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Embossen met pergomanopapier - Tips & Technieken

Geschreven door: omawil  Bericht voor opstellen voor omawil  3-2-2012 15:12:13
Afbeelding van omawilHoi Allemaal

ik had nog een stukje pergamano papier en dacht ik zal het eens door een embossingsfolder doen.
resultaat helemaal te gek.
misschien ook iets voor jullie?
succes
gr. wil

Geschreven door: alidazwarte  Bericht voor opstellen voor alidazwarte  3-2-2012 21:33:43
Afbeelding van alidazwarteGa het morgen gelijk proberen! Bedankt voor de tip!
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  3-2-2012 21:39:59
Afbeelding van creajannieLeuke tip Wil.........

Ga het 1 dezer dagen ook eens testen.

Groetjes
Jannie Een Roosje Regenboog Een Roosje
Geschreven door: keej1953  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor keej1953  3-2-2012 21:45:50
Afbeelding van keej1953Jah dat doe ik ook regelmatig geeft een mooi resultaat.zie bv mijn theepot kaart. Hartjeelijke groetjes corrie
Geschreven door: Thema  Bericht voor opstellen voor Thema  3-2-2012 22:02:51
Afbeelding van ThemaHoi Wil,

Wil je het resultaat misschien bij je creaties neerzetten. Ben best benieuwd naar het embossen met pergamano papier met een apparaat.
ben sinds kort ook in het bezit van een cuttle bug en wil dit ook gaan proberen.

Groetjes
Marie-Ange
Geschreven door: omawil  Bericht voor opstellen voor omawil  3-2-2012 22:26:51
Afbeelding van omawilik heb er nog geen kaart mee gemaakt, maar zal morgen een foto plaatsen van het resultaat.
jammer dat ik de rest van mijn pergomanopapier heb weggegeven.
suffie dat ik ben.
gr. wil
Geschreven door: Françoise  Bericht voor opstellen voor Françoise  4-2-2012 0:38:59
Afbeelding van FrançoiseHeb het ook geprobeerd, ga maar eens kijken bij mijn créaties, heb een oude mal gebruikt om de hoek te maken !
Groetjes uit het koude België !
Françoise Een Roosje
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  4-2-2012 0:45:55
Afbeelding van aliehelderWeet je dat het al oud is om te embossen
Je hebt van ornare mallen die kun je zonder lichtbak embossen
Was toen heel populair om te doen

Gr Alie
Geschreven door: janietje  Bericht voor opstellen voor janietje  4-2-2012 9:28:20
Afbeelding van janietjeEn weten jullie dat het niet alleen met pergamano gaat maar ook met Mika dat komt er ook verbluffend mooi uit de cb
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  10-2-2012 11:40:12
Afbeelding van Misscacy Sorry voor deze, misschien zeer domme vraag maar:
Hoe lijmen jullie pergamano en of mika? Heb steeds sporen van mijn dubbelzijdige tape, of lijmstick, of dots, of tubelijm...
Ik heb er nog heel wat liggen maar heb het al een tijdje opgegeven omdat het echt geknoei is
Geschreven door: angelique  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor angelique  10-2-2012 11:46:56
Afbeelding van angeliqueik gebruik dubbelzijdig plakband, dit doe je achter een geciseleerd stukje zie je er niets van
gr angelique
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  10-2-2012 12:00:42
Afbeelding van oorschotjegunst
heb nog een hele doos frutsels van dat papier
dat wordt binnenkort eens uitproberen

veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: Zwaantje1953  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje1953  10-2-2012 12:11:08
Afbeelding van Zwaantje1953Dat is een leuke tip en hetziet er mooi uit.
Ik ga het zeker doen.

Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  10-2-2012 12:13:40
Afbeelding van merlijn1Ik heb er ook divers met de hand gemaakt,en op cdees geplakt was een mooi resultaat,en inderdaad stukjes tape dubbelzijdig onder de geemboste parten leggen,ze staan op mijn eigen site groetjes Ellen Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: alidazwarte  Bericht voor opstellen voor alidazwarte  10-2-2012 22:53:09
Afbeelding van alidazwarteik vind het erg leuk om kaarten te maken met perkamentpapier. Bij mijn creaties zie je kaart nr 2 en nr3. Ik ga ook eens proberen met mica.

Dank je wel voor de tip.
Geschreven door: Skip481  Bericht voor opstellen voor Skip481  5-3-2012 15:16:14
Afbeelding van Skip481Wat een leuke tip!Zo zie jemaar af en toe eens kijken en je ziet weer wat nieuws, hieronder mijn creatie[buitenkant, van binnen 3D] Bedankt.
Geschreven door: wobbes50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wobbes50  5-3-2012 15:58:24
Afbeelding van wobbes50Ik las het item links in het rijtje en was benieuwd, aangezien ik momenteel wat oude mallen gebruik om perkament te embossen.
Maar het gaat hier door een embosapparaat las ik wel.
Deze kaart is gewoon met de hand gedaan. Wil ook heel goed

Groetjes Willeke Een Roosje
Geschreven door: Conny3D  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Conny3D  5-3-2012 16:14:45
Afbeelding van Conny3Dik heb er vinders mee uitgepons ook heel mooi
maar dan met door elkaardoorgelopen kleuren
en dan opbollen is echt heel mooi
groetjes conny
Geschreven door: freubeltje  Bericht voor opstellen voor freubeltje  5-3-2012 16:47:55
Afbeelding van freubeltjeKun je het resultaat daarva nlaten zien Conny? Ben erg benieuwd!
Groetjes Paula

Embossen met pergomanopapier - Tips & Technieken

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring