Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling. Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl

t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Verkooppunt dicht - wat nu met al die kaarten? - Hobby vragen

Geschreven door: carlavds  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor carlavds  3-2-2012 12:54:31
Afbeelding van carlavdsHallo allemaal,

Een vraag. Ik verkoop mijn kaarten altijd bij een winkel en dat loopt hartstikke goed. Nu gaat de winkel verkocht worden en ben ik dus mijn verkooppunt kwijt. Ik doe dit ca. 2 jaar en heb in al die tijd ca. 1500-1600 kaarten gemaakt/verkocht. Maar ik vraag me af wat ik nu met al mijn kaarten moet als ik ze niet meer kan verkopen. Wat doen jullie ermee? Ik heb niet zoveel familie/kennissen om naar te sturen. Ik vind het ook jammer om ze maar in een doos te stoppen, maar ik ben zo verslaafd aan de hobby. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Geschreven door: hanzejo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hanzejo  3-2-2012 12:56:41
Afbeelding van hanzejoIk had ook een leuk verkooppunt.................maar dat is nu ook afgelopen
Maar nu heb ik ook dozen vol met kaarten
Straks gaan ze naar een goed doel
Geschreven door: omanijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omanijntje  3-2-2012 12:57:21
Afbeelding van omanijntjeWeggeven, als aardigheidje i.p.v. een bloemetje.
Evt. de buren tot klant zien te krijgen.
Een andere winkel zoeken.
Aan goede doelen geven.
Met postcrossing meedoen.
Op rommelmarkt gaan staan. Gr. Guusje
Geschreven door: Fenicia  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Fenicia  3-2-2012 13:00:45
Afbeelding van FeniciaWat voor mij werkt, is via facebook en op beurzen (waar ik met een tafeltje sta) mijn kaartjes verkopen
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  3-2-2012 13:22:52
Afbeelding van marjanuisIk verkoop niks, alles wat ik maak stuur ik op of geef ik weg. Bijvoorbeeld voor een buurvrouw een cadeaudoos gemaakt met 4 kaarten er in, ze vond het geweldig. Ik heb ook niet zo veel familie, maar alle ooms en tantes krijgen van mij kaarten als ze jarig zijn en met de Kerst, dan heb ik iets meer ruimte om kaarten te maken.

Mijn moeder komt er niet meer toe om kaarten te maken, dus voor haar verjaardag ga ik ook een doos met kaarten maken als cadeau.

Groet, Marja
Geschreven door: jazzd  Bericht voor opstellen voor jazzd  3-2-2012 13:24:36
Afbeelding van jazzdhoi carla, gebruik ze op de RMD hobbyspullenveiling. Gegarandeerd dat jij iedereen kan overbieden hier :-D
Geschreven door: ittie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ittie  3-2-2012 13:25:10
Afbeelding van ittieOpkikkers gaan sturen.
Er staan adressen genoeg.

Het is wel erg jammer dat je ze nu niet meer verkopen kunt.

Gr. Betty
Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  3-2-2012 13:27:05
Afbeelding van ingaCarla wat jammer,

misschien nu een briefje daar ophangen dat jij er niet mee stopt en wie weet komen ze dan bij jou langs ??

Sucses Ingrid

Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  3-2-2012 13:36:35
Afbeelding van devuurvliegZelfde idee had ik als Inga.

Vraag een briefje op te hangen dat voor handgemaakte kaarten men bij jou terecht kan.
evt. met een vaste verkoop dag/ ochtend of middag.

Of een mobiel nummer met vermelding van op afspraak.
Kun je maken in Word en dan grote letters gebruiken.
Dan lamineren en ophangen in de winkel die weggaat.

Niet geschoten is altijd mis.
groetjes Sonja
Geschreven door: tweety  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tweety  3-2-2012 13:38:07
Afbeelding van tweetyjammer hoor, kan de nieuwe eigenaar het niet overnemen? ik heb even bij je creaties gekeken, je maakt mooie kaartjes. sterkte met het vinden van een nieuwe verkooplocatie.

ik weet wat je voelt, ik heb heeeeel veeeeel kaartjes maar verkoop er maar weinig, toch blijf ik maken en kopen hoor, veel te leuke hobby

succes Annabella
Geschreven door: Kantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Kantje  3-2-2012 13:42:03
Afbeelding van KantjeHallo Carla,

Een goede reden om mee te doen aan: Verloting hobbyspullen, van Alice in Wonderland hier op hj.
Zij verloot iedere week wat erg leuke hobbyspullen en krijg je een adres van haar om een zieke een kaartje te sturen.
En anders bij de Opkikkers, altijd wel zieken om een kaartje naar toe te sturen.

Groetjes Rita.
Geschreven door: gorzeneesje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gorzeneesje  3-2-2012 13:51:18
Afbeelding van gorzeneesjeik moet je bekennen dat ik best veel kaarten maak maar ik hou nooit iets over, heb helaas geen verkooppunt ja die had ik maar die wilde maar 1.25 per kaart geven en verkocht die voor bijna driedubbel weer verder, en mijn kaarten zijn iet echt de eenvoudigste, kale kaarten
ik ben lid op clubs van verjaardags lijsten dus er gaan er wel regelmatig kaarten op de post
er is een goed doel voor zieke kinderen dat heet postvoorkanjers.nl, dat zijn merendeel kinderen met kanker en andere ernstige zieke kinderen je kunt je daar opgeven om of elke week of elke twee weken of eens per maand een kaartje te sturen
je krijgt dan gegevens van dat kindje en als ze die kaartjes krijgen tovert dat altijd weer een lach op hun gezicht
misschien een optie voor jou om er aan mee te doen?
Geschreven door: Katnic  Bericht voor opstellen voor Katnic  3-2-2012 16:24:17
Afbeelding van KatnicHoi Carla,
kijk eens hier op HJ bij goede doelen, voor bijv het Ronald McDonald huis. Kunnen ze vast wel kaarten voor gebruiken.

Groetjes van Kathy.
Geschreven door: mien pruts  Bericht voor opstellen voor mien pruts  3-2-2012 20:39:45
Afbeelding van mien prutskijk eens op postvoorkanjers.nl kun je kaarten sturen aan ernstig zieke kinderen.
Geschreven door: carlavds  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor carlavds  3-2-2012 20:49:31
Afbeelding van carlavdsHallo dames,

Nou aardig wat reacties met goede tips. Mijn kaarten aan goede doelen sturen vind ik wel een goede optie. Beter iemand blij maken dan een doos vol kaarten waar niets mee wordt gedaan. Vooral kinderen blij maken is heel fijn. Ook de tip van Sonja en Ingrid vind ik wel wat. Ik kan inderdaad een telefoonnr. achterlaten zodat, vooral mijn "vaste klanten" mij nog kunnen vinden.
Dames heel leuk dat iedereen zo met me mee denkt en bedankt vast voor alle tips. Ik blijf in ieder geval toch kaarten maken, want het is een veeeeeel te leuke hobby.

Groetjes allemaal en een heel fijn weekend.
Carla
Geschreven door: Tammy1990  Bericht voor opstellen voor Tammy1990  3-2-2012 20:50:13
Afbeelding van Tammy1990Goede doel. Of cadeau geven aan bekenden in plaats van een bloemetje. En dan een sticker op de achterkant plakken met een verwijzing naar een website bijv. Daar krijg je misschien mond-tot-mond reclame van.
Geschreven door: jonetta  Bericht voor opstellen voor jonetta  3-2-2012 20:51:52
Afbeelding van jonettaIk probeer ze via mijn werk op een huisartsenpraktijk te verkopen en geef dan de helft van het geld aan een hospice,ik verkoop ze voor 1.25,maar het lijkt wel of de mensen liever naar de winkel gaan waar de kaarten duurder zijn,terwijl een handgemaakte kaart vaak toch veel mooier is.Ik geniet vaak zelf het meest van mijn kaarten,en mensen die ze zelf ook maken.Nou veel knutselplezier en geniet van je eigen kaarten,groetjes van Jonetta
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  4-2-2012 14:35:33
Afbeelding van KiKaZeelandHoi Carla,

Mocht je voor goede doelen kiezen, dan willen wij ze met veel plezier op onze Zeeuwse KiKa kramen verkopen.

Groetjes,
Jannie
www.kikazeeland.nl
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  4-2-2012 15:26:04
Afbeelding van PollepelleOm je gegevens bekend te maken bij de klanten kun je alvast een briefje met de gegevens bij het zakje van het kaartje invoegen. Als je dat dan ook nog mag doen met die nog in de winkel liggen, dan maak je er nog meer bekendheid aan.
Geschreven door: Beka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beka  4-2-2012 18:10:34
Afbeelding van BekaIk maak ze ten behoeve van kinderen met taaislijmziekte (cystic fibrose). Een vriendin verkoopt ze vanuit haar huis in Zeeland.
Ze kan altijd meer kaarten gebruiken. De stichting waar het geld naar toe gaat heet de stichting FOK.
Geschreven door: Wilma  Bericht voor opstellen voor Wilma  4-2-2012 18:22:16
Afbeelding van WilmaIK geef ze gewoon weg als verjaardags kado. Dat wordt altijd erg op prijs gesteld.
Soms verkoop ik er een paar en dat is wel erg leuk, omdat ze je kaarten waarderen.
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  4-2-2012 18:44:18
Afbeelding van kreaco
Hallo Dames,

ik verkoop ze ook voor ons goede doel , het geld gaat naar de school kinderen in Baranya hongarije.

dus als iemand wat over heeft houd ik mij aanbevolgen.

hartelijke groeten Gerrie
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  4-2-2012 19:09:03
Afbeelding van merlijn1Kratten vol staan,kaarten op cdees,ik kan niet meer op beurzen en of markten staan,dus en heb 2 maal een grote enveloppe voor het goede doel opgestuurt,niet naar jou gerrie naar een ander goed doel 2 maal niet aangekomen nog een klacht ingediend,,niets meer gehoord is inmiddels al een hele tijd geleden,maar ben erg verzichtig om nog iets te versturen,mischien beter ooit in een doos versturen.groet Ellen Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: maranke  Bericht voor opstellen voor maranke  4-2-2012 21:19:41
Afbeelding van marankeAan verjaardagslijsten op clubs meedoen, kost alleen wat aan versturen, maar je krijgt er zelf ook terug als je jarig bent. Gr mariëlle en anders idd postvoorkanjers.
Geschreven door: Doekje  Bericht voor opstellen voor Doekje  5-2-2012 15:16:13
Afbeelding van DoekjeHoi.Ik verkoop ze 2 maanden per jaar in de bieb,ik mag dan een vitrine vullen en bakken met kaarten neerzetten.Het ene jaar loopt het beter dan het andere jaar,maar zo verkoop ik toch steeds wat.In elk kaartenzakje doe ik mijn naamkaartje,soms komen ze dan ook gewoon aan de deur kopen.
Groetjes Hilda

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website