Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Gezond alternatief - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  2-2-2012 13:21:24
Afbeelding van CatharinaHallo allemaal.

Op zondag 12 februari is er in wijkgebouw de Gong in Etten-Leur een alternatieve beurs.
Wij hebben het de naam gezond alternatief gegeven.
Je kunt er ook verschillende workshops bijwonen.
Het is van 13.00 uur tot 17.00 uur.
Je bent welkom in wijkgebouw de Gong Trompetlaan 42 in Etten-Leur.
De toegang is geheel gratis.
Ik zou zeggen graag tot 12 februari.

Groetjes Toos Gordeyns. Ja
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  2-2-2012 13:33:03
Afbeelding van inekedc1wat is een alternatieve beurs??
graag meer uitleg over wat er zoal te doen is..

ik bedoel.. hoe knutsel je alternatief en gezond???
Geschreven door: Carretje  Bericht voor opstellen voor Carretje  2-2-2012 14:00:33
Afbeelding van CarretjeDat weet je toch wel Ineke?
Je kunt je eigen stempels maken met groenten (aardappel, wortel, koolraap etc.)
Je kunt je eigen `inkt` maken met bijv. bietensap, spinaziewater, sterke koude thee etc.
En knutselen is sowieso gezond, want het scheelt bij veel mensen kosten voor een psychotherapie

Maar verder zou ik niet weten wat ik moet voorstellen bij gezond alternatief knutselen.

We zijn nieuwsgierig Toos! Weet je al welke workshops er zijn? We leren graag nieuwe creatieve technieken.

Groetjes van
Caroline Zonnetje

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring