| HJSTAR Aanbiedingen | Creapaleis Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling.
Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl
| Crea Tries Kaarten Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.
| Hobbygalerij creativiteitsartikelen Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.
|
  |
Geschreven door: ciska 2-2-2012 12:55:35 | Kom ik van de week bij mijn vriendin zie ik HJ83 ligggen
wat een leuke kaarten staan erin,
ga ik op internet zoeken naar de artikelen die je nodig heb heeft kan ik nergens alles kopen wat ik wil om de kaarten te maken die ik mooi vind
 | Geschreven door: creashop 2-2-2012 13:05:11 | bestaan er dan ook boekjes en krantjes waarbij dit niet het geval is? 
ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik alles uit 1 boekje of krantje in 1 winkel kan kopen,
kan ook niet, dan moeten de winkeliers een magazijn hebben van hier tot Tokio en heel veel verder,
dus tja, wil je echt alles maken, wordt het shoppen en struinen bij diverse winkels, want de spullen die in de boekjes en krantjes staan zijn wel allemaal te koop, dat wel, ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
een andere oplossing is misschien iets minder "veel eisend" zijn en de materialen een klein beetje aanpassen , zodat je alles bij 1 adres kunt kopen  | Geschreven door: marjanuis 2-2-2012 13:06:05 | Nee, dat heb ik niet. of Ja, dat heb ik ook maar dan anders. Zie ik leuke voorbeelden is alles weer met een stansmachine of andersoortige machine gedaan...zonder dat er maten bij staan. En ik doe alles met het handje, kan veel namaken, maar dan heb ik wel maten nodig 
Groet, Marja | Geschreven door: Simone* 2-2-2012 13:44:49 | Of iets anders ervoor gebruiken, wordt je kaart nog meer van jezelf
Groet Simone | Geschreven door: MiMa 2-2-2012 13:47:40 | soms heb ik dat, als ik precies iets nodig heb.
maar meestal vindt ik wel een andere manier om ongeveer hetzelfde resultaat te krijgen | Geschreven door: afra 2-2-2012 13:50:36 | Nee hoor, dat heb ik nooit, want ons bent creatief en ons vindt dan wel een oplossing toch????  | Geschreven door: alfa71 2-2-2012 14:13:26 | bedoel je misschien dat de artikelen die gebruikt worden niet meer te koop zijn......omdat het bijv. uit het assortiment is verdwenen?
| Geschreven door: Freubelpeet 2-2-2012 14:14:08 | nee dat heb ik zekers niet, ik hou persoonlijk niet van kopieeren van andersmans ideeen of...ik geef er zon een draai aan dat zo goed als anders is. Ik kijk naar wat k thuis heb en aan de hand daarvan zal ik dan mijn creaties maken | Geschreven door: ittie 2-2-2012 14:18:55 | Ik ben niet zo creatief en zoek wel naar voorbeelden.
Niks mis mee toch? 
Gr. Betty | Geschreven door: Chaootje 2-2-2012 14:51:56 | ik wel ik copieer lekker alles pas maar op dat ik jullie niet copieer Ik vind een voorbeeldje altijd wel lekker en juist DAT kaartje vind ik dan leuk Dus ja het zou wel handiger zijn als het uit 1 winkel komt........................ | Geschreven door: ittie 2-2-2012 15:02:52 | Hahahahhaaa....dat heb ik ook Chaootje.
Gr. Betty | Geschreven door: lammie 2-2-2012 15:35:07 | met dat probleem zitten de winkeliers ook vaak. het hj komt uit, weet niet wat er in staat maar de klanten willen de kaart net zo maken als in de krant/tijdschrift etc. Je moet als winkelier dan weer een bestelling doen(bij verschillende groothandels) wat betekend dat je weer extra kosten hebt, en er niet zeker van bent of je alles in huis krijgt. Het zou veel beter zijn als ze samen zouden werken met de winkeliers zodat zij er op in kunnen springen en gelijk de bestelling kunnen doen bij het hj, 2 vlieger in 1 klap. Maar ja, ............
nel | Geschreven door: inekedc1 2-2-2012 15:52:34 | nee.. ik kijk nooit naar voorbeelden.. ik heb mijn eigen stijl.. | Geschreven door: maranke 2-2-2012 16:06:43 | Ik gebruik ook altijd voorbeelden, heb twee klappers vol met kaarten die ik van hj of blogs afhaalt. Maar ik maak eigenlijk nooit dezelfde kaart, geef er een andere eigen draai aan zeg maar. Wel uit hobbydols kan ik dezelfde kaart namaken. Groetjes mariëlle | Geschreven door: Reina1332 2-2-2012 18:10:50 | Ik heb dat ook niet, heb stapels tijdschriften om kaarten te maken, maar ik maak het nooit na, is meer om inspratie op te doen.
in een ander topic had ik al geschreven dat ik het weinig creatief vind als mensen een winkel binnenkomen met een voorbeeld en dan exact dezelfde spullen willen hebben om het na te maken.
Ik wil het nog wel eens als richtlijn gebruiken als ik zelf geen ideeen heb.
| Geschreven door: marjanuis 2-2-2012 18:54:20 | Ik doe inspiratie op in het krantje en hier op HJ, maak het nooit precies hetzelfde, altijd een beetje van .... en een beetje van mezelf....maar het merendeel van de kaarten maak ik gewoon zelf hoor, maar het inspireert wel
Groet, Marja | Geschreven door: creashop 3-2-2012 0:49:01 | Oh, gelukkig, ik ben niet de enige die niks maakt zoals het "hoort" 
IK verander elke keer van alles, momenteel probeer ik van kaarten uit de boekjes ATC kaartjes te maken, valt nog niet mee, want alle maten moeten worden aangepast, mallen passen niet, kortom, als puntje bij paaltje komt is het weer iets heeeeeeeeeel anders geworden ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
wat hebben we toch een heerlijke hobby 
Nel: het zou inderdaad fijn zijn als de winkeliers iets meer betrokken werden bij het maken van het HJ, het is een leuke krant met veel creaties, maar het zou heel handig zijn als we ze ook nog konden maken, ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
papier,lintjes,garen , kralen , knipvellen, etc zijn vaak nog wel aan te passen, maar met mallen en ponsen wordt dat al een heel ander verhaal, ook niet alle winkeliers kunnen bij alle groothandels terecht en ook niet alle groothandels kunnen alles leveren uit het HJ, zelfs de maker van het HJ niet 
Maar dat is niet alleen met HJ zo, eigenlijk is het met alle boekjes en tijdschriften zo, en eerlijk gezegd lijkt het mij voor een uitgeverij ook onbegonnen werk. 
en het heeft ook zo zijn voordelen, want zo maken we uiteindelijk allemaal iets anders,
wat zou het hier op HJ saai worden als we allemaal de creaties uit het HJ gaan namaken, ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, | Geschreven door: kizzybabs 3-2-2012 2:27:45 | Neen ik heb dat niet. Ik pas er wel een mouw aan en meestal wordt mijn kaart een look-a-like zeg maar.
Mijn "bruine" kan het ook niet trekken om voor iedere kaart naar de hobbywinkel te sprinten 
groetjes
Marianne |
Dit forum onderwerp is gesloten In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven
|