Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

De Hobbyhoek
Met uw HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op het gehele assortiment, daarnaast krijgt u een presentje bij uw bestelling. Vermeld HJSTAR bij de kortingscode en uw pasnummer bij de opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Leuke website gezien - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: libelle  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor libelle  1-2-2012 19:49:36
Afbeelding van libelleHallo mede hobbyfans,

Ik heb een leuke website gezien,
om van een leeg closetrolletje een leuk pocketpillowdoosje te maken.
Ze heeft nog veel meer leuke ideeën op haat site staan.
www.valitasfreshfolds.blogspot.com
Ik vond het het vermelden waard.
groetjes Jetty
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  1-2-2012 20:12:31
Afbeelding van miracleDank je wel Jetty,ik ga eens kijken.

groetjes,Helma
Geschreven door: Pipka  Bericht voor opstellen voor Pipka  1-2-2012 23:59:49
Afbeelding van PipkaHallo Jetty,
Het is zeker een leuke site, ik heb verschillende filmpjes bekeken,
bedankt.
Welterusten en voor morgen een fijne dag

groetjes, pipka
Geschreven door: lilian94  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor lilian94  2-2-2012 13:21:28
Afbeelding van lilian94hallo jetty,

ik heb hen vanmorgen bekeken en er al een kaart voorbeeld vanaf gehaald. Ja Ja Ja
groetjes lilian
Geschreven door: Carretje  Bericht voor opstellen voor Carretje  2-2-2012 14:51:46
Afbeelding van CarretjeDat is zeker een leuke site!
Bedankt voor het doorgeven Jetty.

Groetjes van
Caroline Zonnetje
Geschreven door: nice4all  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor nice4all  20-3-2012 21:46:27
Afbeelding van nice4allIK heb een leuke website gezien waar je heel veel leuke achtergrond vellen kan downloaden en nog veel meer.
Wil je weten welke site stuur even een pbtj.

Groetjes Hannie
Geschreven door: nice4all  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor nice4all  22-3-2012 12:03:24
Afbeelding van nice4allHallo allemaal

Bij heel veel zal de sites van clubs.nl wel bekend zijn. Nu ben ik zelflid geworden van Erica s club, en daar staan ook regelmatig 3d vellen, die je gratis kan downloaden, OOk staan er voorbeeld kaarten op, en kan je aan wedstrijden mee doen..dus hier het adres van de site.

Gr Hannie

http://ericas-knipvellen-en-patronen.clubs.nl/

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring