Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Impy Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting ! Op het gehele assortiment muv boeken, tijdschriften en artikelen waar al korting op is gegeven. SPECIALE AKTIE : Pixel Hobby nu 25 % ipv 10 % !!

Hobbyshop Mimi
Met de HJSTAR pas krijgt u de verzendkosten gratis 1 week lang van 25 april tot 2 mei

Bertie`s Hobby Ideeën
Bij ons alle knipvellen van Nel van Veen 5 voor € 2,00. Hobbyjournaal altijd € 1,00 alleen in de winkel verkrijgbaar! Neem ook eens een kijkje op onze website.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Gratis hobbykrant - Hobby artikelen

Geschreven door: wijfie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wijfie16  1-2-2012 14:16:24
Afbeelding van wijfie16Ik ben opzoek naar de gratis hobbykrant en hobby 3d nieuws krant.
Wie owh wie kan mij hier aan helpen.
Met vriendelijk groet Lydia
Geschreven door: tientje54  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tientje54  1-2-2012 14:25:15
Afbeelding van tientje54Je kunt `m downloaden bij onderstaande link

http://www.maslinkmedia.nl/hobbykrant/public_html/content/home.htm
groetjes Tine
Geschreven door: Knoopje  Bericht voor opstellen voor Knoopje  1-2-2012 14:39:34
Afbeelding van KnoopjeDe Hobbywinkel heeft ook vaak een gratis krant die je meekrijgt.
gr.Leny
Geschreven door: vdweiden  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor vdweiden  1-2-2012 16:58:54
Afbeelding van vdweidendie is er toch niet mee
groetjes lia
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  1-2-2012 17:05:38
Afbeelding van valstarBeetje jammer alleen dat er al een jaar geen nieuwe is gekomen. En ook dat de wedstrijdkaarten van nr 7 niet op de site staan, ook de winnaars niet!!

Renate
Geschreven door: scrapburgt  Bericht voor opstellen voor scrapburgt  1-2-2012 18:24:31
Afbeelding van scrapburgtHallo,
Wat leuk,ik wist niet eens dat er zo`n gratis krant bestond.
Dank je wel dames.
Groeten Sandra
Geschreven door: leukmeisje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor leukmeisje  1-2-2012 18:56:06
Afbeelding van leukmeisjeIk heb nummer zeven al een paar maanden geleden bij R S in Delfzijl gekregen. Ze komen heel onregelmatig uit. Maar hij is wel gratis.
Geschreven door: Ingrid-HH  Bericht voor opstellen voor Ingrid-HH  1-2-2012 19:23:22
Afbeelding van Ingrid-HHMocht er nog iemand een krantje willen?
of alle 7....Ja
Stuur me maar even een PB tje.
Geschreven door: Yvonne38  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Yvonne38  1-2-2012 19:26:17
Afbeelding van Yvonne38Ik heb ook nog dubbele.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring