Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
M&H Hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 grote knipvellen voor 1 euro / pakjes stickervellen 10 stuks 0,50 cent

BAMBA Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een pakje kraft labels bij uw bestelling via de website.

H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Geboorteslinger uit nr 83 - Hobby vragen

Geschreven door: regita  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor regita  1-2-2012 12:46:17
Afbeelding van regitaDe geboorteslinger bestaat uit mallen en stempels, wie weet waar ik dit allemaal in een keer
kan kopen.
Geschreven door: hitv  Bericht voor opstellen voor hitv  1-2-2012 13:45:23
Afbeelding van hitvmoet je even vragen hier op HJ FEMMY
die heeft de slinger gemaakt

groetjes wilma
Geschreven door: regita  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor regita  5-2-2012 13:13:47
Afbeelding van regitaHoi Wilma

Ik heb HJFEMMY ingetoest maar ik kan haar niet vinden.

Hoe doe je dat

Mvg
Ingrid
Geschreven door: BezigeJannie  Bericht voor opstellen voor BezigeJannie  5-2-2012 13:22:14
Afbeelding van BezigeJannieHoi Ingrid leden intikken dan bij zoeken femmy en je krijgt 3 hj leden met de naam femmy Je moet denk ik nr 2 hebben
Veel succes

Groetjes
Jannie
Geschreven door: Dutchlady  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dutchlady  5-2-2012 13:26:43
Afbeelding van DutchladyHallo Ingrid,

Ik heb je een PB gestuurd.

groetjes Ans Een Roosje
Geschreven door: ~Femmy~  Bericht voor opstellen voor ~Femmy~  5-2-2012 20:05:03
Afbeelding van ~Femmy~Ingrid ik heb je even een persoonlijk berichtje bestuurt!
Groetjes Femmy

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring