Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

AnMaCreatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een korting van 5% op uw gehele bestelling. Vermeld bij `Opmerkingen` uw HJSTARpas-nummer. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur.

Impy Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting ! Op het gehele assortiment muv boeken, tijdschriften en artikelen waar al korting op is gegeven. SPECIALE AKTIE : Pixel Hobby nu 25 % ipv 10 % !!

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Maatjesdag in 1 van de 3 noordelijke provincie`s - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: creasam  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creasam  1-2-2012 9:17:29
Afbeelding van creasamHallo allemaal
Wie kan mij vertellen of er dit jaar nog een maatjesdag komt in Groningen, Friesland of Drenthe? Ik woon zelf in de provincie Groningen en zou wel eens naar zo`n dag toe willen ben er nog nooit geweest maar het lijkt me wel heel gezellig. Ik zou het desnoods zelf ook wel willen organiseren maar zou niet weten hoe of waar ik moet beginnen.
Groetjes Mirjan
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  1-2-2012 9:35:53
Afbeelding van JosieHallo Mirjan,
je hebt een PB
groet, Ingrid
Geschreven door: Willemien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Willemien  1-2-2012 9:41:53
Afbeelding van WillemienJosie/Ingrid,

Kun je het antwoord niet hier neerzetten in plaats van in een privé-berichtje?
Ik woon in de provincie Groningen en ik ben ook wel nieuwsgierig.....

Groetjes, Willy
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  1-2-2012 9:48:40
Afbeelding van JosieHallo dames,

Voor wie een maatjesdag wil organiseren....
Ik heb een draaiboek geschreven, dat ook de afglopen jaren in Eindhoven, Roermond, Venlo, Zemst belgie,Middelburg, Koog aan de zaan en in Enschede en Heerlen als voorbeeld is gebruikt

Heb je interessse stuur dan even je email adres in mijn PB en ik zorg dat je dat draaiboek krijgt.
Heb je dan nog vragen ( maakt niet uit waarover b.v. catering of financieen of worksops enz.)
mail je mij een PB, ik ondersteun je waar nodig.

groetjes, Ingrid
Geschreven door: Wybrich  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wybrich  1-2-2012 9:52:52
Afbeelding van WybrichHuismus, (Doortje) heeft het hier al eens over gehad om iets te organiseren in het noorden
dat is indertijd op een laag pitje gezet
misschien is het verstandig om Huismus (Doortje) hier eerst eens over te polsen
Geschreven door: creasam  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creasam  1-2-2012 10:02:29
Afbeelding van creasamik heb huismus een pbtje gestuurd om haar te polsen
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  1-2-2012 10:07:07
Afbeelding van JosieHallo allemaal,
Goed plan,
Ook Doortje heeft het draaiboek ook al eens opgevraagt........

Ik weet dat er in het noorden te weinig maatjesdagen georganiseerd worden hoor, krijg regelmatig vragen hierover...maar....om even vanuit Eindhoven naar het noorden te gaan voor zo,n dag...is me net iets te ver.
Hulp nodig per PC...... dat kan natuurlijk altijd

Groet, Ingrid
Geschreven door: Wester1956  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wester1956  4-2-2012 12:34:27
Afbeelding van Wester1956goede morgen

ik wil ook wel eens eenhobbymaatjes dag

mee beleven

groetjes aagje
Geschreven door: CreaMar  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CreaMar  4-2-2012 13:31:55
Afbeelding van CreaMarDames,

De hobbymaatjesdagen zijn op kleinere schaal begonnen.

Alie Helder begon ermee. Volgens mij eerst bij haar thuis in Duitsland.
Geen idee hoeveel mensen ze daar had.
Daarna17 januari 2009, een keer bij haar moeder thuis in Leiden.
Gewoon in de huiskamer. Supergezellig! (zie voor foto`s bij Roxy)

Daarna volgden andere hobbymaatjesdagen, zowel bij mensen thuis,
als in zaaltjes.
Ik heb inmiddels 3 x een hobbymaatjesdag gehouden.
En een vierde zit er aan te komen. (zie voor foto`s in mijn fotoboek)

Dus ook een hobbymaatjesdag thuis geven is een optie.

Je zet hem op HJ. Datum, prijs (bij mij € 6,00), tijden (bij mij van 10.00 - 17.00 uur) erbij.
Je verzorgt dan drinken (koffie/thee/fris), iets lekkers bij de koffie/thee en de lunch.
Dan komt iedereen en gaat gezellig kaarten maken met elkaar.
Workshop(jes) ontstaan spontaan. "Hé, hoe doe jij dat?" is al genoeg om te beginnen.

Je hebt wel ruimte nodig, zodat iedereen aan een hoge tafel (zoals eettafel) kan zitten.
Ik zelf kan 12 personen kwijt (verbouw de kamer dan), maar wie weet kan een ander er meer kwijt.

Succes daar in het hoge noorden met de HM-dagen!

Groetjes uit Dordrecht,

CreaMar(ian) Een Roosje
Geschreven door: Roelierex  Bericht voor opstellen voor Roelierex  4-2-2012 17:46:56
Afbeelding van RoelierexAfgelopen jaar heeft Janneke69 in Hoogeveen een hobbymaatjesdag georganiseerd, volgens mij het jaar daarvoor ook al een keer. Ik denk alleen niet dat ze er dit jaar nog tijd voor heeft, omdat ze een eigen snackbar gaan beginnen....
Dus als er iemand in het gat wil springen.... Helaas zit het er ivm gezinsuitbreiding in april niet voor mij in om in het voorjaar een hmdag bij te kunnen wonen.
Groetjes Roelie
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  4-2-2012 18:43:22
Afbeelding van HuismusKlopt Wybrich, maar het staat (door diverse omstandigheden) nog op een laag pitje, dus als Mirjan het wil organiseren, perfect!
Als het enigzins kan om de datum kom ik dan zeker ook hoor!

Doortje
Geschreven door: anniebeers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anniebeers  4-2-2012 18:52:27
Afbeelding van anniebeersIn het noorden, en het is een datum die ik kan kom ik ook. Waarschijnlijk met achter nicht en zussie? gr annie
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  5-2-2012 10:02:20
Afbeelding van JosieHallo allemaal,

Ik kan nog even op het verhaal van Creamar aansluiten.
Alie wilde in Eindhoven een maatjesdag houden.
Maart 2009. vroeg ze daarbij om hulp. Wie wist een lokatie?
Ik heb een mooie lokatie bij mij in de buurt. en gaf haar alle info.

Toen ging Alie ineens naar Haren met die maatjesdag.
In overleg met haar ben ik toen in Eindhoven 28 maart 2009 een maatjsdag gestart.
De komende maatjesdag 11 maart is al weer de 7e maatjesdag Eindhoven

En zoals ik al eerder in dit topic schreef.
Ik heb een handleiding/ draaiboek voor je..
Dus...als je de sprong wilt wagen.....je hoeft het niet alleen te doen, mag altijd op mij per mail terugvallen.

Stuur me dan even een PB met je mailadres erin voor dat draaiboek.

groet, Ingrid
Geschreven door: Wester1956  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wester1956  6-2-2012 11:29:33
Afbeelding van Wester1956ik wil het wel proberen
als ik hulp er bij kan krijgen
van mensen die ook in het noorden woon
ik woon in winschoten
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  6-2-2012 12:25:12
Afbeelding van JosieHallo ( Wester 1956) Aagje,

Ik zag dat ( Willemien) Willy ook uit Winschoten komt. Zie hierboven in de topic.
Zij heeft ook interesse....misschien samen iets opzetten??

groet, Ingrid
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  6-2-2012 12:43:44
Afbeelding van etjeschorpioen heeft er ook diverse georganiseerd hoor, zelfs geloof ik eentje met overnachting,
daar ben ik niet bij geweest, wel in Zuidbroek in 2010
en dat was heel leuk en gezellig,
misschien die even benaderen?
Geschreven door: schorpioen  Bericht voor opstellen voor schorpioen  6-2-2012 12:57:46
Afbeelding van schorpioenHallo dames,
Inderdaad heb ik 2 x een HJ dag georganiseerd zelfs met overnachting in Scheemda.
Leuk om te horen dat er intresse is voor het noorden.
Ik wil wel weer 1 organiseren in provincie groningen.
Heb je ideeen of wil je graag helpen laat het mij maar weten dan komt er weer een gezellige dag binnen de kortste keren eventeueel met of zonder overnachting.

groeten Irma
Geschreven door: schorpioen  Bericht voor opstellen voor schorpioen  6-2-2012 13:34:54
Afbeelding van schorpioenHaal even het bericht naar boven omdat het misschien best interessant is om dit te lezen
Geschreven door: anniebeers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anniebeers  6-2-2012 21:10:32
Afbeelding van anniebeersAls het weer in Scheemda is dan kom ik ook weer mits de datum past. gr annie
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  6-2-2012 21:17:07
Afbeelding van MiMajanneke had wel weer plannen om iets te organiseren
maar weet niet of dat door gaat

heb er ook al een paar keer over gedacht
maar moet dan eerst eens kijken hoe en wat precies
ruimte is hier in schoonebeek wel
maar het probleem is meer dat het in een uithoek ligt
misschien dan iets in beilen of hoogeveen organiseren
daar stopt de trein in ieder geval ook

Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  6-2-2012 21:23:12
Afbeelding van aliehelderNou ik wil het ook best wel weer doen als er genoeg animo voor is
Ruimte genoeg

Maar als anderen iets willen organiseren wil ik best helpen

Gr Alie
Geschreven door: Mannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mannie  6-2-2012 21:35:23
Afbeelding van MannieIrma,

Als je het in Scheemda voor elkaar kan krijgen om een Maatjesdag te houden, dan kom ik ook, Scheemda ligt aan het spoor, niet moeiijk te bereiken, Het is wel een half uurtje treinen vanaf station Groningen. Als je een goedkoop treinkaart kunt kopen is het ideaal. (ik kom dan wel op de fiets over het schelpenpad die langs het spoor loopt) En ik wil ook nog wel wat hand-en spandienstjes doen als dat nodig is. Je mag me eventueel berichten in mijn postvak.

Veel groeten van Jantje.

Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  6-2-2012 22:55:21
Afbeelding van etjeja Irma ik ben dr hoor ,en ik wil je ook wel helpen,
Scheemda of Zuidbroek was best mooi,
Geschreven door: schorpioen  Bericht voor opstellen voor schorpioen  6-2-2012 22:58:33
Afbeelding van schorpioenHallo dames,
Ik ga mijn sprieten uitzetten en ga er eventueel mee aan de slag.
Zijn er mensen die vrijwillig een demo willen geven of andere ideeen hebben dan graag in mijn postvak.
Ik laat zo spoedig mogelijk de datum weten zodat er een opgave kan plaats vinden.

Vriendelijke groeten Irma
Geschreven door: bvenema  Bericht voor opstellen voor bvenema  7-2-2012 9:40:08
Afbeelding van bvenemaHallo

Als er iets wordt georganiseerd in scheemda of zuidbroek wil ik er ook graag bij zijn (woon in Meeden). Wil als het uitkomt (datum) wel helpen.

Groet Betsy
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  7-2-2012 14:04:30
Afbeelding van etjeu roept maar Mvr.Irma
Ik ben dr bij,
Wat voor demo zoek je?

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring