Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Castella Creatief
Bij besteding van € 5,00 krijgt u een stempel. (niet op afgeprijsde art.) Een volle kaart is € 12,50 waard. Deze is niet inwisselbaar voor geld.

Kleurenfestijn
Met de HJSTAR pas krijgt u bij elke € 10,00 1extra klantekaart stempel. Stempels Marianne Design 15% korting. 10 stickervellen € 5,00 Linnen karton 10 voor € 1,50

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling. Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Vagebond en big shot - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  31-1-2012 21:44:54
Afbeelding van MieHey,

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een vagebond en een big shot? Welke mogelijkheden ze beiden hebben?

Grts Mie
Geschreven door: Carretje  Bericht voor opstellen voor Carretje  31-1-2012 22:01:33
Afbeelding van CarretjeHoi Annemie,

Heb je al gekeken in het forum Stansapparaten en toebehoren?
Daar staat al heel veel informatie over de diverse stansmachines.

Ik heb zelf al zo`n 3 jaar een Double Do XL in gebruik en zou niet anders meer willen, maar iedereen is enthousiast over z`n eigen machine

Groetjes van
Caroline Zonnetje
Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  31-1-2012 22:04:33
Afbeelding van MieAh nee, daar heb ik nog niet gekeken. Stom van mij!

Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  31-1-2012 22:05:20
Afbeelding van merlijn1Ik ben er de laatste weken ook mee bezig geweest te onderzoeken,de big shot is gewoon draaien de vagabond is de nieuwste en elektrisch,als je bij de grotere hobby winkels one line kijkt hebben ze meestel de uitleg en de machines erop staan,ik heb in ieder geval alles na gezocht,groetjes Ellen Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  31-1-2012 22:14:16
Afbeelding van inekedc1maar dan heb je zeker over het hoofd gezien.. dat er ook een elektrische big shot is!!!
Geschreven door: omawil  Bericht voor opstellen voor omawil  31-1-2012 22:20:15
Afbeelding van omawilde normale big-shot die moet je draaien.
de normale vagebond die heeft een hefboom.
ik geloof niet dat er verder wezenlijke verschillen zijn.
ik heb nu 2 jaar een big-shot en ben erg tevreden.
succes met uitzoeken.
gr. wil

Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  31-1-2012 22:39:10
Afbeelding van MieDus eigenlijk zit er niet zoveel verschil tussen al deze machines??

Ik heb wel al een cuttlebug maar wou eens weten waar het verschil hem zit?

Grts Mie
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  31-1-2012 22:52:43
Afbeelding van etjede vagebond heeft echt geen hefboom hoor
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  31-1-2012 23:56:05
Afbeelding van merlijn1nee echt geen heftboom,gewoon voledig elektrisch,en nee Inneke dat wist ik inderdaad niet dat er een elektrische big shot is,nergens gezien...groetjes dames Ellen Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  1-2-2012 0:00:04
Afbeelding van merlijn1En dan nog iets ik heb sinds een week de cutle bug van mijn zus hier in huis,nu ja voor mij een vreslijk apparaat als je met je hele lijf op zo`n ding moet gaan hangen,nee sorry maar dat werkt voor mij echt niet,alles precies zo gedaan als beschreven staat op diverse sites,nee breng hem gauw weer terug,of het ligt aan het apperaat of aan ons,maar we kunnen er niet mee overweg. groet Ellen
Geschreven door: manel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor manel  1-2-2012 0:25:02
Afbeelding van manelheb ook een vagebond wil hem echt niet missen
Geschreven door: wiljen  Bericht voor opstellen voor wiljen  1-2-2012 1:10:26
Afbeelding van wiljenals ik zou kiesen zou het voor mij de vagebond worden, zelf heb ik meer dan 7 jaar de CB gehad zeer tevreden nu heb ik de Big shot
en daar ben ik heel erg blij mee draait heel erg ligt, een vriendin van me heeft de elektrische Big shot ook goed natuurlijk maar ik vind dat het met de embossen er snel door heen gaat en dan krijg je niet zo een mooie embossing, met de vagebond kan je geloof ik de snelheid zelf bepalen en dat lijkt me handig, en ook handig is dat de machiene gewoon op de tafel kan zetten en gebruiken dat was bij de CB wel anders, en dat vind ik ook eigelijk wel van de Do XL maar daar krijg je wel een hele mooie embossing, ik heb de machiene`s toen uitgeprobeerd op de kgk dagen in Den Bosch, ik had de vagebond willen hebben als ik het geld er toen voor had. heel veel sucses gr janny
Geschreven door: mimke  Bericht voor opstellen voor mimke  1-2-2012 11:20:07
Afbeelding van mimkeDe vagabond is de vervanger van de elctrische big shot Ineke, deze wordt nl niet meer gemaakt. groetjes Mirjan
Geschreven door: danny0hans  Bericht voor opstellen voor danny0hans  1-2-2012 11:33:36
Afbeelding van danny0hans
ik heb de ddxl en de cb

sinds een jaar heb ik de vagabond

kan alleen maar zeggen ...in een woord geweldig zeker voor mijn handen

zou hem iedereen met pijnlijke handen aan bevelen
maar het blijft je eigen besluit

veel succes

lieve van ria
Geschreven door: M@rtin@  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor M@rtin@  1-2-2012 12:07:01
Afbeelding van M@rtin@Hoy ik heb de vagebond maar ook de cuttle bug
Maar gebruik alleen mijn vagebond hij is super er gaat werkelijk van alles door heen en het spaart je arm en pols
Maar iedereen vind zijn apperaat het fijnste
Ik heb hem met moederdag 1jaar hij is geweldig
En zoals Ria zegt het is aan jouw lieve groetjes Tiny
Geschreven door: marianeke  Bericht voor opstellen voor marianeke  1-2-2012 14:39:06
Afbeelding van marianekeIk vind het nogal een uitgaven om zoiets aan te schaffen heb even gekeken maar vind het best prijzig,maar je zou er voor kunnen sparen.

Marian Zonnetje
Geschreven door: wiljen  Bericht voor opstellen voor wiljen  1-2-2012 15:29:39
Afbeelding van wiljenFijn om alles te lezen ik ga sparen voor de vagebond en met me verjaardag geld en zo wil ik hem wel bij elkaar sparen. gr janny
Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  1-2-2012 16:13:59
Afbeelding van MieThanks dames!
Geschreven door: MonaHJ  Bericht voor opstellen voor MonaHJ  2-2-2012 9:28:27
Afbeelding van MonaHJForum verplaatst naar nieuwe groep

Stansapparaten en toebehoren
Geschreven door: altje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor altje  5-2-2012 22:34:28
Afbeelding van altjegoede avond

ik heb de Tim Holtz rosette stans gekregen ik wil graag die lange platen er bij kopen en wat van platen moet ik dan hebben

gr altje
Geschreven door: dayala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dayala  6-2-2012 6:46:36
Afbeelding van dayalahallo altje
ik ga er even van uit dat je de big shot heb,dan moet je voor de rozetten stans 2 smalle lange doorzichtige plaatjes erbij hebben(snij plaatjes)
mijn basisplaat is een solo platform(lange witte plaat),daarmee kan je de stans in 1 x stanzen,heb je toevallig een multipurpose platform (die plaat is te kort voor de lange tim holtz stanzen)dan moet je het in 2 x stanzen
Geschreven door: LieveLotje  Bericht voor opstellen voor LieveLotje  24-2-2012 8:16:45
Afbeelding van LieveLotjeVriendin van mij heeft haar 3e vagebond al geretourneerd. Kwam rook uit...

doe mij mn bigshot maar, kan alles doorheen zonder gedoe. Snijplaten zijn ook niet duur, en geen gedoe met volgordes zoals bij de bug. En de dikke sizzix dies gaan er ook super door, ddxl kan die niet hebben... (schoonma had hem, vreselijk ding!)

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring