Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Hobbygalerij creativiteitsartikelen
Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.

Castella Creatief
Bij besteding van € 5,00 krijgt u een stempel. (niet op afgeprijsde art.) Een volle kaart is € 12,50 waard. Deze is niet inwisselbaar voor geld.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Stempel blad - Hobby artikelen

Geschreven door: offenberg46  Bericht voor opstellen voor offenberg46  31-1-2012 19:35:38
Afbeelding van offenberg46Hoi hoi,
Ik ben op zoek naar een blad soort maand blad over stempelen.
Weet iemand of dat er is en waar dat te koop is?
Is dat ook Nederlands? Of alleen in Engels.
Hier bij ons is het niet te vinden bij de sigaren/boekenwinkel.
Ik hoor het graag.
Ik vindt stempelen erg leuk maar werk van uit voorbeelden en via de site vindt ik dat altijd lastig.
Groetjes Diana.
Geschreven door: Mickey  Bericht voor opstellen voor Mickey  31-1-2012 19:40:25
Afbeelding van Mickeyhoi Diana

er was een hobbyzine uitgave over stempelen en in februari komt deel 2

groetjes Mickey
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  31-1-2012 19:50:51
Afbeelding van valstarIk heb je een pbtje gestuurd ivm reclame.

Renate
Geschreven door: loontje83  Bericht voor opstellen voor loontje83  31-1-2012 21:32:51
Afbeelding van loontje83owww hier ben ik ook wel nieuwschierig naar
ik heb wel magnolia en van Hobbyzine wist ik idd ook dat er een deel 2 aan kwam
maar is er veder nog iets dan?
Geschreven door: javonne  Bericht voor opstellen voor javonne  31-1-2012 21:38:54
Afbeelding van javonnede hobby ziene stempelen is vorig jaar uitgekomen volgende week komt deel 2 succes Yvonne
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  31-1-2012 21:45:41
Afbeelding van creastridMisschien wel mosterd na de maaltijd, maar je hebt een pbtje.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  31-1-2012 22:27:55
Afbeelding van agnesw62je hebt van mij ook een pbtje
groetjes agnes
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  31-1-2012 22:38:19
Afbeelding van inekedc1je hebt art specially.. das een heel dik tijdschrift.. komt ook maar weinig per jaar uit..

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software