Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

Hobbygalerij creativiteitsartikelen
Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

ATC Tassen 15 maart - ATC / Swap Forum

Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  31-1-2012 14:25:29
Afbeelding van Bennen-Hallo allemaal,

hier weer eens een swap - opdracht van mij.

Nu wil ik wel heel verschillende tassen zien, boodschappen, hand, sport-en andere tassen. Alle technieken zijn welkom.

Graag 3 of 6 kaartjes, uiteraard in sleeves, met een aan jezelf geadresseerde en van postzegel(s) voorziene enveloppe.
Sluitingsdatum 15 maart as.

Zelf doe ik natuurlijk ook mee.

Succes allemaal.

Groetjes
Ina

1. Tonny 1944 = Tonny kaartjes zijn binnen 3 + 1
2. Creashop = Anneke kaartjes zijn binnen 3 + 1
3. Crea-miep = Ria kaartjes zijn binnen 3 + 1
4. Ekulan = Elly kaartjes zijn binnen 3 + 1
5. Gerda(ad)
6. Maatelly kaartjes zijn binnen 6 + 1
7. Creastrid = Astrid afgezegd
8. Anna54 = Annie kaartjes zijn binnen 3 + verrassing extra
9. Gevi = Gerda Vinke kaartjes zijn binnen 3 + 1
10. de Kort = Mirjam kaartjes zijn binnen 6 + !
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  31-1-2012 15:46:56
Afbeelding van tonny1944Hoi Ina,

`n Favoriet onderwerp van mij, natuurlijk doe ik hier dus aan mee met 3 ATC`s.

Groetjes,
Tonny
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  31-1-2012 16:35:26
Afbeelding van Bennen-Tonny,

leuk de eerste is bekend. Je staat al op het lijstje.

Succes
Ina
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  1-2-2012 15:06:50

er zijn er toch wel meer die mee willen doen?

Damestasjes, polstasjes, rugzakken (mogen er ook bij) , boodschappen tassen. Er is genoeg.

Succes
Ina
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  1-2-2012 15:11:08
Afbeelding van creashopHoi Ina,
ik wil graag meedoen hoor,
als je wil mag je mij op de lijst zetten,

liefs Anneke
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  1-2-2012 15:11:52
Afbeelding van crea-miepHallo Ina,

Ja, ik doe ook mee....
Ik ben gek op tassen.......
Er komen er 3+1 naar je toe......

Groetjes Ria.
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  1-2-2012 15:14:52
Afbeelding van Bennen-Anneke en Ria,

heel leuk dat jullie meedoen aan deze swap.

Succes met het maken van de tassen

Groetjes
Ina
Geschreven door: ekulan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ekulan  2-2-2012 9:32:37
Afbeelding van ekulanHoi Ina, ik heb er even over nagedacht, maar ik wil wel weer mee doen met jouw swap met 3+1,
groetjes, Elly
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  2-2-2012 10:44:15
Afbeelding van Bennen-Hoi Elly,

ik zet je erbij op de lijst.
Zie bp-tje

Groetjes
Ina
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  6-2-2012 15:48:53
Afbeelding van tonny1944Hallo Ina,

mijn tassen zijn gisteren op reis gegaan.
Ik hoop dat ze toch wel morgen bij jou zullen arriveren.

Groetjes,
Tonny
Geschreven door: gerd@  Bericht voor opstellen voor gerd@  6-2-2012 15:56:03
Afbeelding van gerd@ik ben gek op tassen......
zet me er maar bij
mag ik je adres?
gerda
Geschreven door: maatelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor maatelly  6-2-2012 23:17:16
Afbeelding van maatellyleuk deze
ja ik doe mee met 6+1
liefs maatelly
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  6-2-2012 23:21:20
Afbeelding van Bennen-Hallo Tonny, Gerda en Maatelly,

allereerst voor Tonny: jouw tassen zijn binnen, heel leuk alle 4 verschillen. Dat houdt in 1 extra voor mij. Die zoek ik nog uit.

Voor Gerda en Maatelly, jullie zet ik erbij op de lijst. Voor Maatelly, je hebt ook een pb-tje.

Succes en groetjes
Ina
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  7-2-2012 20:12:57
Afbeelding van tonny1944Hallo Ina,

fijn dat ze goed zijn aangekomen.

Groetjes,
Tonny
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-2-2012 20:15:17
Afbeelding van creastridHallo Ina,

leuk onderwerp, wil je mij aub er ook bij zetten,

groetjes,
Astrid
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  7-2-2012 23:59:57
Afbeelding van Bennen-Hallo Astrid,

wat leuk dat je meedoet aan mijn swap.
Ik zet je erbij op de lijst.

Veel succes en groetjes
Ina
Geschreven door: maatelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor maatelly  10-2-2012 15:58:07
Afbeelding van maatellyhallo ina

was mijn swap nog niet binnen ?????
heb hem dinsdag al op de post gedaan
liefs maatelly
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  17-2-2012 15:54:13
Afbeelding van Bennen-Hallo Maatelly,

je kaartjes zijn binnen, allemaal weer erg leuk. Het zal nog moeilijk zijn om er een uit te kiezen. Bedankt dus voor het extra kaartje.

Prettig weekend en groetjes

Ina
Geschreven door: ekulan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ekulan  19-2-2012 18:14:47
Afbeelding van ekulanHoi Ina, de tasjes zijn klaar, 3 + 1 en ik neem ze dinsdag mee.

groetjes, Elly
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  19-2-2012 19:10:15
Afbeelding van anna54Hallo Ina

Ik doe ook graag mee met je swap. Mag ik je adres dan?

Groetjes Annie
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  19-2-2012 22:30:49
Afbeelding van Bennen-Hallo Annie,

welkom bij de tasseswap. Ik zet je erbij op de lijst.
Mijn adres volgt via een pb-tje.

Groetjes
Ina
Geschreven door: GeVi  Bericht voor opstellen voor GeVi  21-2-2012 12:53:01
Afbeelding van GeViHoi Ina

Je mag mij ook noteren voor 3 + 1
Ze zijn klaar en gaan binnenkort op reis.

Groetjes Gerda
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  22-2-2012 0:00:24
Afbeelding van Bennen-Gerda,

welkom bij de tassenswap. Ik dacht al waar blijft de vaste deelneemster. Ik zet je erbij op de lijst.

Annie en Elly,

jullie kaartjes zijn binnen. Annie bedankt voor het extraatje en Elly bedankt voor het extra kaartje.

Groetjes
Ina
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  22-2-2012 17:47:32
Afbeelding van Bennen-Gerda,

jouw tasjes zijn binnen. Heel hartelijk bedankt voor het extra kaartje. Ik weet nog niet welke ik kies.

Groetjes
Ina
Geschreven door: de kort  Bericht voor opstellen voor de kort  28-2-2012 23:39:45
Afbeelding van de korthallo ina kan ik nog mee doen en zo ja mag ik je adres ze zijn af dan gaan ze zo snel mogelijk op de post liefs mirjam
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  29-2-2012 0:18:19
Afbeelding van Bennen-Hallo Mirjam,

natuurlijk kan je nog meedoen, het is nog niet de 15e, dus..........
Mijn adres via een pb-tje

Groetjes
Ina
Geschreven door: omamarleen  Bericht voor opstellen voor omamarleen  29-2-2012 4:15:30
Afbeelding van omamarleenIk weet niet wat dat is?
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  3-3-2012 17:44:51
Afbeelding van Bennen-Hallo Mirjam,

je kaartjes zijn binnen. Bedankt voor het extra kaartje. Het is altijd weer leuk om een enveloppe open te maken en te zien wat iedereen er van maakt. Jouw kaartjes zijn heel leuk.

Nogmaals bedankt en een prettig weekend,

Ina
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  6-3-2012 16:23:10
Afbeelding van Bennen-Anneke,

jouw kaartjes zijn vandaag binnen gekomen. Bedankt voor het extra kaartje.

Groetjes
Ina
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  6-3-2012 16:35:11
Afbeelding van crea-miepHallo Ina.

Ze zijn onderweg.

Groetjes Ria.
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  7-3-2012 17:37:49
Afbeelding van Bennen-Hallo Ria,

jouw kaartjes zijn ook binnen.
Heel erg bedankt voor het extra kaartjes.

Ik wacht nog op 2 inzendingen, van 1 heb ik nog helemaal niets gehoord. Maar het is nog niet de 15e, dus wie weet wat er nog allemaal binnenkomt.

Groetjes
Ina
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  10-3-2012 19:52:23

helaas heeft Astrid afgezegd wegens ziekte.

Astrid, jammer dat het zo gegaan is. Ik wens je het allerbeste.

Groetjes
Ina
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  14-3-2012 19:07:46

morgen is de sluitingsdatum voor de tassen swap. Astrid heeft afgezegd en van Gerda (ad) heb ik helemaal niets meer gehoord.
Ik ga de kaartjes vrijdag verdelen, want ik ga morgen gezellig naar de Knotsgekke Kaartendagen in den Bosch. Heb al een mapje klaarliggen om te ruilen bij Els.
Wie nog meer?

Groetjes
Ina
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  14-3-2012 22:33:15
Afbeelding van tonny1944Ik kom ook morgen.
Zie ik je misschien wel om 13.00 uur bij Els.

Gr. Tonny
Geschreven door: gerd@  Bericht voor opstellen voor gerd@  15-3-2012 14:42:58
Afbeelding van gerd@hallo ina,
ik zie in mijn agenda dat ik kaartjes had moeten maken.
ik ben de afgelopen dagen ziek geweest en mijn agendablad niet omgeslagen.
ga de kaartjes maar verdelen vrijdag.
sorry, gerda
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  16-3-2012 18:37:24

alle tassen zijn onderweg. Laten jullie het even weten als ze er zijn.

Prettig weekend,

Ina
Geschreven door: GeVi  Bericht voor opstellen voor GeVi  17-3-2012 12:28:40
Afbeelding van GeViHier zijn de mooie tasjes aangekomen.
Ze zijn van:

Anna54 - Maatelly - De Kort
en een leuk kaartje van Ina,
die ook bedankt wordt voor het hosten van deze leuke swap

Groetjes gerda
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  17-3-2012 12:39:19
Afbeelding van creashopIk heb vandaag de tasjes ontvangen van Mirjam, Elly,Ria en Ina,
dank jullie wel allemaal
Geschreven door: de kort  Bericht voor opstellen voor de kort  17-3-2012 12:45:07
Afbeelding van de korthier zijn ze ook goed aangekomen hoor liefs mirjam
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  17-3-2012 13:26:28
Afbeelding van tonny1944Ik hb leuke tasjes ontvangen van:
Maatelly Fasen - Gerda Vinke - Mirjam de Kort en het bedankje van Ina.

Dames allemaal heel hartelijk bedankt.
Fijn weekend en groetjes,
Tonny
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  17-3-2012 14:02:59
Afbeelding van anna54Hallo iedereen

Ook hier zijn de tassen binnen. Ze zijn van Mirjam, Tonny, Maatelly en het bedankje van Ina.
Iedereen bedankt voor de leuke atc``s en Ina voor het hosten.

Groetjes Annie
Geschreven door: ekulan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ekulan  17-3-2012 16:10:03
Afbeelding van ekulanHallo allemaal,
ik heb ook de tasjes van Ina gekregen. Ze zijn van: Crea-miep, GeVi, MaatElly en het leuke bedankje van Ina. Iedereen weer heel hartelijk bedankt en Ina voor het hosten,

goed weekend en groetjes,
Elly
Geschreven door: maatelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor maatelly  17-3-2012 22:22:04
Afbeelding van maatellyhallo damens

ook hie lagen ze in de bus ze zijn van
creashop (anneke)
anna54 (annie )
Tonny1944 (tonny)
ekulou (elly)
crea-miep (ria)
m.kort33 (mirjam)
en het leuke bedankje van ina natuurlijk
bedank voor de host en damens bedank voor de leuke kaartjes
liefs maatelly
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  21-3-2012 17:51:55
Afbeelding van crea-miepHallo allemaal,

Hier zijn de tassen helaas niet aangekomen.

Groetjes Ria.
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  27-3-2012 13:08:02
Afbeelding van crea-miepHallo allemaal,

Niet te geloven.....
Wat lag er net in mijn brievenbus?
De envelop met de tassen atc`s.!!!!

Ze zijn van:
Mirjam de Kort - Anneke de Wilde - Maatelly.
En een bedankje van Ina......
Bedankt allemaal voor jullie mooie kaartjes. en Ina, jij ook bedankt voor het hosten.

Groetjes Ria.

ATC Tassen 15 maart - ATC / Swap Forum

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring