Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Het Creatieve Visje – Hobbywinkel - België
Voor het 5-jarig bestaan van de hobbywinkel Het Creatieve Visje krijgt u bij aankoop van minimum 25€ de kans op een korting van 5% tot 20%. Kom een kijkje nemen, de koffie/thee staat klaar.

Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

Doetiek Yvonne
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% op reuze breiwolbol van € 19,95, uit 1 bol haal je een trui/stola. Witte zijde roosjes 1,5 cm 12 stuks voor € 1,10. Organza vlinders € 0,45 per stuk in lila, rose geel en wit. 3D vellen 5=4 betalen

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Workshop gezocht - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: MonaHJ  Bericht voor opstellen voor MonaHJ  31-1-2012 10:25:35
Afbeelding van MonaHJForum verplaatst naar nieuwe groep

Opendagen en Beurzen
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  31-1-2012 11:15:22
Afbeelding van knutseltjeNa het succes van de hobbymaatjesdag in Koog aan de Zaan denk ik er toch weer over om hier (Hoorn N-H) een maatjesdag te organiseren. Een datum is nog niet vastgelegd, ik wil eerst eens kijken of er animo is om workshops te geven.
Nu ben ik op zoek naar leuke ideeen of, nog liever, mensen die een workshop kunnen geven medio april in Hoorn.
Wie oh wie
Groetjes Els
Geschreven door: leukmeisje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor leukmeisje  31-1-2012 12:25:22
Afbeelding van leukmeisjeDag Els. Lijkt me heel leuk. Ik kom af en toe in Noord Holland. Ik lees het wel.
Geschreven door: marijkem  Bericht voor opstellen voor marijkem  31-1-2012 12:35:07
Afbeelding van marijkemik zou een een workshop vilten (met lapjes) kunnen geven.
Geschreven door: zotteke  Bericht voor opstellen voor zotteke  31-1-2012 12:41:01
Afbeelding van zottekeowww een in de buurt lijkt me gaaaf
als er een leuke workshop word gegeven kom ik !
Geschreven door: Jannie41  Bericht voor opstellen voor Jannie41  31-1-2012 12:43:17
Afbeelding van Jannie41ja wat voor soort workshop zoek je? een kaart of project????

groetjes Jannie
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  31-1-2012 19:05:15
Afbeelding van JosieHallo Els,
je hebt een PB van me,

groetjes,I ngrid
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  31-1-2012 20:14:13
Afbeelding van knutseltjeHallo lieve mensen, het is ongelooflijk maar het begint al te rollen.
Er zijn al een paar leuke contacten dus het gaat helemaal goed komen.
Nu zo snel mogelijk contact zoeken met de zaalbeheerders en een datum plannen, het zou mooi zijn als 14 april vrij is.
Ik laat het horen als ik meer weet, groetjes Els
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  1-2-2012 21:15:22
Afbeelding van knutseltjemaar er kan nog steeds nog een workshop bij hoor
Hoe meer hoe leuker
Geschreven door: spelletje  Bericht voor opstellen voor spelletje  2-2-2012 21:36:35
Afbeelding van spelletjeJe weet me te vinden hé?

groetjes Miranda
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  6-2-2012 11:10:23
Afbeelding van knutseltjeHallo medeknutselaars, ik heb vandaag gebeld en een mail gestuurd naar Nico Maat van het wijkcentrum Kersenboogerd.
Hopenlijk krijg ik snel bericht terug want dan kunnen we verder met de plannen ;-)
Groetjes Els
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  11-2-2012 9:50:36
Afbeelding van knutseltjeik heb bericht terug gehad van Nico, hij moet kijken of er medewerkers beschikbaar zijn voor 14 april.
Omdat ze normaal op zaterdag niet open zijn is het dan moeilijker en duurder ;-(
Ik hoor van hem wanneer het voor elkaar is.
Hopenlijk wordt de zaalhuur niet te duur want ik moet het wel rond kunnen krijgen.
We wachten af.........
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  11-2-2012 10:07:34
Afbeelding van hilbrinkhoi els,

we wachten het rustig af, weet zeker dat je heel erg je best doet en meer kan een mens niet doen
heel fijn weekend

groetjes ijda
Geschreven door: ellyelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ellyelly  11-2-2012 10:11:28
Afbeelding van ellyellyhallo els
oooooooooo als het in hoorn is, wil ik ook wel komen
en dan misschien nog met een vrouw of 4?

ik hoor of lees het hier wel
en in de kersen boogaard, is bij mij om de hoek

hihihihihi

groetjes elly
Geschreven door: Han  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Han  11-2-2012 14:28:57
Afbeelding van Hanhoi Els,

als het doorgaat ben ik zeker van de partij

groetjes
Han
Geschreven door: ikke kok  Bericht voor opstellen voor ikke kok  11-2-2012 17:16:07
Afbeelding van ikke kokHoi Els

Je mag mij ook weer op de lijst zetten.
Was echt heel gezellig vorig jaar en bij Joan, de laatste 2 x

Groetjes Irma
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  13-2-2012 12:20:13
Afbeelding van knutseltjeHet gaat door!!!!!!
Nu nog even een berekening maken en iedereen uitnodigen die misschien een workshop wilde geven.
Het gaat verder in een nieuw topic: hobbymaatjesdag Hoorn
Groetjes Els
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  13-2-2012 20:48:20
Afbeelding van knutseltjeAls er nog iemand is die een leuke workshop kan/wil geven?
Jammer genoeg kan Aya niet, zij heeft een beurs dus we missen er nog EEN

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website