Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

Jan de kaartenman
Met de HJSTAR pas krijgt u i n de maand Mei 2012 10 % korting op sokkenwol bij internetbestelling uw pasnummer vermelden.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Papier om te snijden met de silhouette - Hobby vragen

Geschreven door: queenytje  Bericht voor opstellen voor queenytje  31-1-2012 6:36:15
Afbeelding van queenytjeIk heb verschillende diktes enzo al uitgeprobeerd. Je kan het mesje zetten naar de dikte van het papier of karton maar ondervind dat er toch soorten papier zijn die gewoon gelijk scheuren en dan volledig aan je snijmat pluizen en blijven hangen. Je krijgt ook je snijwerkje er dan helemaal niet mooi af. Weet iemand welk soort papier of karton het beste is?
Geschreven door: punky  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor punky  5-2-2012 15:50:14
Afbeelding van punkyHallo queenytje
ik zelf gebruik linnen papier dat leg ik met het sruktuur naar beneden op de snij mat ,in de machine zet ik hem op cartstock 163 gr

en het mesje in de machine op4 ook het mesje zelf en vaak zet ik hem dan op dubbel snijden dan gaat het meestal wel goed.

probeer het maar uit.succes

Groetjes Ria
Geschreven door: hanzejo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hanzejo  5-2-2012 16:00:56
Afbeelding van hanzejoIk snijd ook meestal 2x.En je mesje moet wel goed scherp zijn.
De Silhouette geeft zelf aan wat voor kleur dop je moet gebruiken
Linnen karton leg ik ook op z`n kop net als ria.
Geschreven door: Simone*   Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Simone*   12-4-2012 18:35:21
Afbeelding van Simone* wat een goeie tip dat linnen karton, ik zat zelf ook al van alles uit te proberen, en dat karton heb ik nog van borduren over Ja Ja
Geschreven door: queenytje  Bericht voor opstellen voor queenytje  12-4-2012 18:42:10
Afbeelding van queenytjeLinnen karton heb ik ook. Vinden jullie ook dat die mesjes wel vlug verslijten? En dat dubbel snijden dat kan ik ook wel eens uitproberen.
Geschreven door: Simone*   Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Simone*   12-4-2012 18:47:43
Afbeelding van Simone* Mesjes slijten inderdaad snel, hoe halen jullie die restjes karton bij het mesje weg wat er achterin blijft zitten, ?
Geschreven door: mrsbarney  Bericht voor opstellen voor mrsbarney  12-4-2012 19:08:13
Afbeelding van mrsbarneyGoh is er alweer een nieuwe snijmachine....
Geschreven door: hanzejo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hanzejo  12-4-2012 19:19:16
Afbeelding van hanzejoDe silhouette bestaat al een hele tijd
Er nu wel een nieuwe versie ......die snijd breder en langer papier
Geschreven door: Simone*   Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Simone*   12-4-2012 19:53:46
Afbeelding van Simone* de oude versie is daardoor niet meer te krijgen, maar het gebruik is hetzelfde Ja

Papier om te snijden met de silhouette - Hobby vragen

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website