Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen! Gebruik in de webshop code HJ085 De korting wordt dan direct verrekend. U vindt bij ons het grootste assortiment van Do Crafts! Nu ook Atbelle Markers!

Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

AnMaCreatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een korting van 5% op uw gehele bestelling. Vermeld bij `Opmerkingen` uw HJSTARpas-nummer. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Valentijn knutsel - Hobby vragen

Geschreven door: elma1  Bericht voor opstellen voor elma1  30-1-2012 20:59:59
Afbeelding van elma1wie weet er een leuk knutselwerkje voor kinderen uit groep 8 van papier om te maken met als onderwerp valentijn.
ik heb de vraag van een juf van school gekregen. wie helpt mij
Geschreven door: fetske  Bericht voor opstellen voor fetske  30-1-2012 21:02:12
Afbeelding van fetskewat dacht je van een rood hart op wit papier en dan met lippenstift kusjes erop?
of een andere tekening erop gemaakt door de kinderen
maar voor groep 8 is dat wel simpel misschien.
suc6 groetjes fetske
of met 3d plaatjes werken?
Geschreven door: elma1  Bericht voor opstellen voor elma1  30-1-2012 21:04:20
Afbeelding van elma1ze zijn een keer bezig geweest met een doosje voor vaderdag en dat vonden ze erg leuk .had ik met de scorpal voor gewerkt helemaal en hun hadden het bewerkt met papier en in elkaar gezet natuurlijk.
dank je wel voor je snelle reactie
Geschreven door: thecrow  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecrow  30-1-2012 21:06:55
Afbeelding van thecrowmisschien als je hartjes ballonnen koop er met papier machee over heen op latten drogen en verven.
En het daarna met van alles versieren zoals veertjes of andere dingen. Een Roosje
Geschreven door: elma1  Bericht voor opstellen voor elma1  30-1-2012 21:07:52
Afbeelding van elma1dat is een leuk idee zeg van de ballonnen die onthoud ik
Geschreven door: ikkuh  Bericht voor opstellen voor ikkuh  30-1-2012 21:55:39
Afbeelding van ikkuhMisschien is dat quilthart uit het hobbyjournaaal ook wel leuk als je die een beetje uitvergroot.
Kunnen ze zelf de kleuren bepalen etc

succes
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  31-1-2012 12:36:18
Afbeelding van B.Zweershttp://www.knutselidee.nl/thema/valentijnsdag.htm

Ga hier eens kijken.
Geschreven door: sulmann  Bericht voor opstellen voor sulmann  31-1-2012 16:43:58
Afbeelding van sulmannNeem hier een kijkje

http://www.juf2juf.info/Projecten/Feesten/Valentijnsdag.html

Groetjes sulmann
Geschreven door: Daphco  Bericht voor opstellen voor Daphco  1-2-2012 19:36:08
Afbeelding van DaphcoIk heb zelf een aantal luciferdoosjes beplakt en gepimpt (voor mijn vriendinnen voor Valentijnsdag.)
Heel erg leuk en aan te passen aan leeftijd.
De doosjes zijn per 5 of 6 verpakt en kosten echt "niks" (ik heb wel de grotere maat gekocht).
Op school hebben ze vast wel mooi papier (of Zelf tekeningen laten maken) en verdere spullen als veertjes, kraaltjes, glitters enz.
De "bakjes, dus het gedeelte wat je eruit kan schuiven heb ik met verf een kleurtje gegeven.
Het is erg leuk om te doen en nog leuker om te krijgen.
Als inhoud kun je van alles verzinnen (100.000 kusjes erin (symbolisch dus) of een bonbonnetje, of hartjes snoepjes, of een lief briefje/versje, een kleine foto, een (zelfgemaakte) ketting/armband, noem maar op.
Succes ermee. (ik ga de foto`s nog bij mijn creaties zetten)
Geschreven door: elma1  Bericht voor opstellen voor elma1  2-2-2012 23:15:47
Afbeelding van elma1heel erg bedankt voor de reacties allemaal
ik kon me niet meer inloggen vandaar dat ik geen reactie kon neer zetten

gr saskia

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software