Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Creatables snijden en embossen - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: Kimmie  Bericht voor opstellen voor Kimmie  29-1-2012 20:03:58
Afbeelding van KimmieHoi,
Heb een probleempje. Ik krijg mijn creatables wel uitgestanst, maar niet geëmbost.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Groetjes Kim
Geschreven door: karinvanes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor karinvanes  29-1-2012 20:12:45
Afbeelding van karinvanesNa het uitsnijden moet je het in de mal laten zitten.
Alles omdraaien en met een matje er onder nog een keer door het apparaat halen.
Groetjes, Karin.
Oja, ik werk met een Cuttle bug en omdat er dan een matje bij is gekomen, moet er wel een dunnere plaat op.
Ik hoop dat je het zo begrijpt...
Geschreven door: Roelierex  Bericht voor opstellen voor Roelierex  29-1-2012 23:51:08
Afbeelding van RoelierexPrecies, ik vervang bij de cuttlebug de onderste c-plaat voor een b-plaat, daar de stans met uitgestanste vorm nog in de mal op met de snijkant naar boven, matje erop, (dus niet omdraaien) 2 dunne kartonnetjes extra, andere b-plaat en embossen maar.... Zojuist nog 5 hekjes, 2 vogelhuisjes en 2 vogeltjes gedaan, prima gelukt! Extra tip, als het papier nog in de mal zit, door de gleufjes met (gel)pen of potloden accenten aanbrengen, zodat de stansjes veel sprekender worden, dit heb ik al bij meerder mensen op kaarten voorbij zien komen en oogt veel mooier!
Succes!
Groetjes Roelie
Geschreven door: ladybug  Bericht voor opstellen voor ladybug  30-1-2012 0:17:06
Afbeelding van ladybugom te embossen met de cuttlebug gebruik ik zelfs 2 matjes
dan hoef ik geen kartonnetjes extra te gebruiken en wordt de embossing nog intenser

groetjes Jeanet
Geschreven door: Kimmie  Bericht voor opstellen voor Kimmie  30-1-2012 18:17:08
Afbeelding van KimmieHoi dames,
Bedankt voor de tips! En moet het matje op de snijkant of andere kant?
Groetjes Kim
Geschreven door: Roelierex  Bericht voor opstellen voor Roelierex  30-1-2012 21:03:45
Afbeelding van RoelierexHoi Kim,
als je mijn berichtje goed leest staat het er:
daar de stans met uitgestanste vorm nog in de mal op met de snijkant naar boven, matje erop, (dus niet omdraaien) 2 dunne kartonnetjes extra, andere b-plaat en embossen maar....
Groetjes Roelie

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring