Geschreven door: Kimmie 29-1-2012 20:03:58 |
Hoi,
Heb een probleempje. Ik krijg mijn creatables wel uitgestanst, maar niet geëmbost.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Groetjes Kim |
Geschreven door: karinvanes 29-1-2012 20:12:45 |
Na het uitsnijden moet je het in de mal laten zitten.
Alles omdraaien en met een matje er onder nog een keer door het apparaat halen.
Groetjes, Karin.
Oja, ik werk met een Cuttle bug en omdat er dan een matje bij is gekomen, moet er wel een dunnere plaat op.
Ik hoop dat je het zo begrijpt... |
Geschreven door: Roelierex 29-1-2012 23:51:08 |
Precies, ik vervang bij de cuttlebug de onderste c-plaat voor een b-plaat, daar de stans met uitgestanste vorm nog in de mal op met de snijkant naar boven, matje erop, (dus niet omdraaien) 2 dunne kartonnetjes extra, andere b-plaat en embossen maar.... Zojuist nog 5 hekjes, 2 vogelhuisjes en 2 vogeltjes gedaan, prima gelukt! Extra tip, als het papier nog in de mal zit, door de gleufjes met (gel)pen of potloden accenten aanbrengen, zodat de stansjes veel sprekender worden, dit heb ik al bij meerder mensen op kaarten voorbij zien komen en oogt veel mooier!
Succes!
Groetjes Roelie |
Geschreven door: ladybug 30-1-2012 0:17:06 |
om te embossen met de cuttlebug gebruik ik zelfs 2 matjes
dan hoef ik geen kartonnetjes extra te gebruiken en wordt de embossing nog intenser
groetjes Jeanet |
Geschreven door: Kimmie 30-1-2012 18:17:08 |
Hoi dames,
Bedankt voor de tips! En moet het matje op de snijkant of andere kant?
Groetjes Kim |
Geschreven door: Roelierex 30-1-2012 21:03:45 |
Hoi Kim,
als je mijn berichtje goed leest staat het er:
daar de stans met uitgestanste vorm nog in de mal op met de snijkant naar boven, matje erop, (dus niet omdraaien) 2 dunne kartonnetjes extra, andere b-plaat en embossen maar....
Groetjes Roelie |
Dit forum onderwerp is gesloten
In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven