Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u fotolijm collal 50 ml 1,40 pst nu 3 voor 3,= en foamtape/foamblokjes1,15 pst nu 2 voor 1,90 26 mei opendag/opruimingsdag van 9.30 tot 15.30 uur Zie advertentie elders in deze krant

Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Nieuwe hobbyhandig - Hobby artikelen

Geschreven door: binkie123  Bericht voor opstellen voor binkie123  29-1-2012 15:11:29
Afbeelding van binkie123Heb afgelopenweek de nieuwe hobbyhandig doorgekeken en hij viel me erg tegen hij is overgegaan naar een nieuwe uitgever en nu kan je op hun site ook niet meer in het online exemplaar kijken,moet je inloggen dus alleen voor hh leden .Dat valt me erg tegen.Gr Irene
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  29-1-2012 15:12:59
Afbeelding van creastridHoi Irene,

ik zou dit kenbaar maken bij HH, want hier heeft het natuurlijk geen zin. Misschien doen ze er wat mee als er meerdere abonnees klagen over het nieuwe tijdschrift.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: Tasha  Bericht voor opstellen voor Tasha  29-1-2012 15:28:15
Afbeelding van TashaHoi Irene

Viel mij ook op toen ik op de site ging kijken bij HH
Lang zo leuk niet meer

De filmpjes kan ik ook niet meer vinden.

groetjes Evelien
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  29-1-2012 15:31:37
Afbeelding van B.ZweersIk kijk hem altijd op de bieb in.
Als ik hem dan leuk genoeg vindt koop ik hem.
Het was mij ook al opgevallen dat er geen inkijkexemplaar is. Jammer.........
Geschreven door: MonaHJ  Bericht voor opstellen voor MonaHJ  29-1-2012 15:35:31
Afbeelding van MonaHJForum verplaatst naar nieuwe groep

Hobby artikelen
Geschreven door: Han  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Han  29-1-2012 17:04:50
Afbeelding van Hanhoi allemaal,

dit is ook mijn ervaring, keek er altijd wel naar uit en kocht hem dan ook best vaak heb `m nu laten liggen
zal zeker contact opnemen met HH,

groetjes
Han
Geschreven door: suzanne21  Bericht voor opstellen voor suzanne21  29-1-2012 17:25:14
Afbeelding van suzanne21heb een abo en ik vind hem ook steeds meer vies tegenvallen. zal hem denk ik niet meer verlengen
Geschreven door: mrsbarney  Bericht voor opstellen voor mrsbarney  29-1-2012 17:45:12
Afbeelding van mrsbarneyNee, maar hoe zeg je m op, mijn dochter heeft net weer voor n jaar betaald en wil er dus ook vanaf....

groetjes.....Marion.
Geschreven door: tuutje734  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tuutje734  29-1-2012 18:18:58
Afbeelding van tuutje734Ik vindt het ook enorm tegenvallen.Ik zeg het daarom ook op.Zo zullen er wel meer over denken,denk ik.

tuutje734
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  29-1-2012 18:33:24
Afbeelding van MiMaopzeggen dat staat vast wel ergens op de site van hun

tja hij is minder dik
ziet er ander uit
maar er staan toch wel leuke dingen in
ze hebben al eerder geprobeert dingen te veranderen en dat werd ook teruggedraait
heb er bijvoorbeeld in op tabloidformaat die steekt boven alle anderen uit in de bak
er is trouwens wel een site waar je al die bladen kunt inkijken enz.
maar dat is natuurlijk neit helemaal de bedoeling
Geschreven door: Petra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Petra  30-1-2012 14:18:37
Afbeelding van PetraOpzeggen kan alleen scriftelijk
En als je klanten services wil bellen krijg je ze niet re pakken
Gr Nellie
Geschreven door: mrsbarney  Bericht voor opstellen voor mrsbarney  30-1-2012 14:26:35
Afbeelding van mrsbarneyOke bedankt Petra...Doen we dat maar.....
Geschreven door: creatiefje761  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creatiefje761  30-1-2012 14:32:46
Afbeelding van creatiefje761Ik heb ook een abbonnement , en inderdaad hij viel tegen , de site is ook niet leuk meer , deze veranderingen zijn niet meer positief ,maar negatief , ze zullen het zelf wel onder vinden , ik ga mijn abbonnement niet meer verlengen.
groetjes uit een wit Belgie;
Nicole
Geschreven door: wiljen  Bericht voor opstellen voor wiljen  30-1-2012 14:45:14
Afbeelding van wiljenik kan de filmpes ook niet vinden, dan ben ik alweer blij dat ik het niet alleen heb, wie het op wil zeggen kijk wel hoe ver je van te voren moet op zeggen ik heb dat ooit ruim 2 maanden voor het opzeg temijn gedaan, dat heb ik met meerdere bladen gedaan op tijd opzeggen. janny
Geschreven door: xTeddy  Bericht voor opstellen voor xTeddy  30-1-2012 14:48:42
Afbeelding van xTeddyDat verklaart waarom ik niet het laatste nummer van 2011 kon terugvinden op de website een paar weken terug.
Jammer...

Groetjes Teddy
Geschreven door: mopper  Bericht voor opstellen voor mopper  30-1-2012 15:31:37
Afbeelding van mopperWilde hem vorig jaar ook al opzeggen maar dacht wacht nog even, maar vindt hem nu ook tegen vallen dus dit jaar kijk ik het nog aan,en
als ik hem dan niet meer leuk vind ga ik hem ook opzeggen.

Groetjes Harriët.
Geschreven door: jodisito  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jodisito  30-1-2012 15:38:01
Afbeelding van jodisitoik vind hem erg tegenvallen,helaas net voor een jaar verlengd, maar daarna is het op.
ook de site is niks meer,
joke
Geschreven door: ilse1234  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ilse1234  30-1-2012 16:40:16
Afbeelding van ilse1234Het lijkt mij toch logisch dat ze het blad alleen online zetten voor abonees, ik zou het helemaal niet doen als ik hun was maar ja wie ben ik.

Ik vond het ook wel een leuk nummer, ook andere dingen dan kaarten maken in ieder geval haha

Over de site kan ik niet meepraten want daar keek ik nooit.

Groetjes Ilse
Geschreven door: caterpillar  Bericht voor opstellen voor caterpillar  30-1-2012 16:58:36
Afbeelding van caterpillarvondt hem ook tegen vallen (het blad niet de inhoud) maar wil het nog even aan kijken.. ze zijn over gestapt en alle begin is moeilijk en er staan leuke dingen in en daaar gaat het toch om...
Geschreven door: wiesmaria  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wiesmaria  30-1-2012 17:15:16
Afbeelding van wiesmariaIk vond dat er veel dingen in stonden uit de oude doos. Oude hobby`s nieuw leven ingeblazen. Ik heb net verlengd en kijk het nog even aan. Mis ook de webshop, als je iets wilde maken kon je ervoor kiezen zelf materiaal te kopen maar soms kocht ik ook wel het complete pakket daar.
Geschreven door: suhan  Bericht voor opstellen voor suhan  31-1-2012 9:54:43
Afbeelding van suhanIk vond hem ook niet leuk meer, en die leuke filmpjes zijn verdwenen.
ik heb ze wel een mail gestuurd dat ik er niets meer aan vind en ik had
binnen enkele uren bericht terug.
De filmpjes zouden weer terug komen, en ze zouden het een en ander nog gaan veranderen.
Ik heb ze ook gezegd als dat niet veranderd, dat ik mijn abonnement opzeg.
Er zouden er veel meer moeten reageren vind ik.

Gr...Suus.
Geschreven door: tweety  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tweety  31-1-2012 10:27:48
Afbeelding van tweetyik vond het erg jammer dat er artikelen in stonden die nog niet eens te koop waren. pas 14 dagen later kwamen er mallen op de markt. dit stond niet in het blad vermeld..........jammer hoor, voorheen stond dat er volgens mij wel bij. wat ik ook jammer vind is dat het niet vermeld is aan abonnees dat hij overging naar een andere uitgeverij. vind dat niet echt klantvriendelijk. heb dit ook bij de nieuwe uitgeverij gemeld, maar nog geen antwoord ontvangen.
ik vond dat ze op zijn minst bij de abonnees een begelijdend schrijven bij het vooraatste nr hadden kunnen doen

annabella
Geschreven door: Bertina  Bericht voor opstellen voor Bertina  31-1-2012 10:33:54
Afbeelding van BertinaHoi Annabella en andere

In het laatste HJ heeft de toenmalige hoofdredacteur al aangekondigd dat hij stopt en een ander het overneemt.
Zelf kijk ik het nog een nummer aan hoe het wordt.
Zou jammer zijn als het niet gaat lopen.
Zoveel nederlandstalige hobbybladen zijn er ook weer niet.

Gr. Bertina
Geschreven door: janca  Bericht voor opstellen voor janca  31-1-2012 15:33:31
Afbeelding van jancaIk heb hem net gelezen (was er nog niet aan toe gekomen), maar het valt wel mee. Ik had een beetje de indruk dat er helemaal niets meer aan is. Dat vind ik sterk overdreven, hoor. Er staan nog steeds leuke dingen in.
En dat er dingen niet meer hetzelfde zijn dat is, lijkt mij, logisch. Het is ook een andere uitgever. En deze uitgever heeft waarschijnlijk geen binding met de wnkel.
Ik blijf een trouwe abonnee.

Groetjes, Carla
Geschreven door: uppy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor uppy  7-2-2012 7:11:12
Afbeelding van uppypasje moet je zelf uitprinten. Op het aderskaartje staat de nieuwe abonneenummer die heb je nodig. En die winkel in Heesh heeft eigenlijk niks meer te maken met HH. Ik vind hem best wel leuk maar niet alles is mijn smaak. Het is best lastig om het iedereen naar de zin maken.

Groetjes Machteld
Geschreven door: hyrondelly  Bericht voor opstellen voor hyrondelly  7-2-2012 7:32:20
Afbeelding van hyrondellyJa vind het ook de laatste lijken echt op niet veel , bijna niets van kaarten maken , de cards only waar ik op geabonneerd ben , zal nu ook veranderen ik ben er lid van omdat het over kaarten scrappen , gaat en die gaan er nu ook knutselen bijnemen , dus als abbonnement t,einde is stop ik ermee , ik knutsel niet maak juist kaarten sorry ,denk dat ze daar echt mee zullen missen hoor , grtjs nadine
Geschreven door: vlindertje  Bericht voor opstellen voor vlindertje  7-2-2012 7:45:55
Afbeelding van vlindertjeHallo Tineke,

In Heesch is wel een traplift hoor, direct bij de trap.
Alles is daar goed bereikbaar.

José
Geschreven door: diedel  Bericht voor opstellen voor diedel  7-2-2012 8:15:40
Afbeelding van diedelIk vindt de nieuwe hobbyhandig wel leuk.
staan veel verschillende dingen in.
ieder tijdschrift staat wel eens iets in dat niet leuk is.

dat de site alleen voor abonnees is vindt ik niet raar is een extra service voor abonnees

Sieneke
Geschreven door: Dutchlady  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dutchlady  7-2-2012 8:27:33
Afbeelding van DutchladyHallo Allemaal,

Of je nu de HobbyHandig, Creatief met Kaarten, Cards Only en zelfs het Hobbyjournaal koopt, er staan altijd dingen in die je leuk vindt en
soms staan er ook echt dingen in, dat je zegt, die ga ik nooit maken.
Als je echt alleen kaarten wilt maken, dan is de Creatief met Kaarten, daar meer op gericht, dan de Hobby Handig.
Mijn tip is, blader het blad eerst door voor dat je het koopt, en nee, ik heb geen abonnement, dus ik kan in de Tijdschriftenzaak, beslissen wat ik ga kopen, Misschien is dat een idee.
Succes iedereen en veel plezier met het kaarten maken, daar gaat het toch om

Groetjes Ans
Geschreven door: Tineke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Tineke  7-2-2012 17:29:02
Afbeelding van Tinekegoede middag

sorry ik denk dat ik geslapen heb ik heb geen traflift gezien.... wel veel scrapapier dus ik had mijn tas daar wel vol....

oke ik wist niet dat je het uit moest printen ga het straks effe doen bedankt

groetjes tineke Een Roosje
Geschreven door: karinvanes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor karinvanes  7-2-2012 18:17:29
Afbeelding van karinvanesIk kijk in de winkel en beslis terplekke of ik koop of niet.
Wel iets duurder als een ab. hebben, maar ik heb niet betaald voor iets wat mij niet interesseerd.
Meestal eindig ik met Creatief met Kaarten.
Karin.
Geschreven door: scrapburgt  Bericht voor opstellen voor scrapburgt  7-2-2012 19:12:24
Afbeelding van scrapburgtZelf ben ik geen lid van de hobby handig,wel van de creatief met foto`s.
Dit is dus ook van diezelfde uitgever nu.
Ik vindt het blad nog steeds mooi.

Zou het zo kunnen zijn dat jullie even moeten wennen aan de verandering?
Zo niet dan zeg je hem toch gewoon op.

Groeten Sandra

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website