Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Het Creatieve Visje – Hobbywinkel - België
Voor het 5-jarig bestaan van de hobbywinkel Het Creatieve Visje krijgt u bij aankoop van minimum 25€ de kans op een korting van 5% tot 20%. Kom een kijkje nemen, de koffie/thee staat klaar.

Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Koeien kaart - Uitdagingen / Wedstrijden

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Koeien kaart - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  2-3-2012 17:20:17
Afbeelding van caartjeHallo Allemaal

De winnaars hebben hun prijs toe gestuurd gekregen.

Groetjes
carin
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  1-3-2012 16:45:07
Afbeelding van huisheksJij ook gefeliciteerd
Geschreven door: sietjehobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sietjehobby  1-3-2012 16:31:51
Afbeelding van sietjehobbyWat super leuk dat ik de Eerste prijs heb gewonnen

Greet en Brigitta
Ook Van Harte Gefliciteerd!!
Sien
Geschreven door: maat  Bericht voor opstellen voor maat  1-3-2012 16:15:29
Afbeelding van maatWat leuk dat ik een prijs heb gewonnen.

Dank je wel.

Groetjes Greet
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  1-3-2012 15:39:35
Afbeelding van marjahobby
dames
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  1-3-2012 15:39:25
Afbeelding van huisheks
Leuk leuk leuk
Ik heb gewonnen
Dank je wel
liefs brigitta
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  1-3-2012 15:32:49
Afbeelding van agnesw62 gefeliciteerd dames
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  1-3-2012 15:29:34
Afbeelding van KimberlyGefeliciteerd dames
Groetjes,paula
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  1-3-2012 15:27:18

Omdat het vandaag de laatste dag was dat er koeien kaarten binnen konden komen,hebben we vanmiddag op ons gemak naar alle mooie,leuke
kaarten gekeken.
En uit al die kaarten hebben mijn zonen de 1,2 en 3e prijs kaarten er uit gehaald.
Hier komt de uitslag......

De 1e prijs is voor ....Sien(sietjehobby) met deze kaart
.

De 2e prijs is voor ....Greet(maat) met deze kaart .

De 3e prijs is voor ....Brigitta(huisheks) met deze kaart .

Winnaars,gefeliciteerd en de prijs komt zo snel mogelijk naar jullie toe.
Jullie hebben ook een pbtje van mij gekregen.

Verder wil ik iedereen bedanken die mee heb gedaan met deze wedstrijd.
Was voor mij een leuke afleiding.
En misschien doe ik nog eens een keertje een wedstrijd.

Groetjes
carin
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  1-3-2012 14:23:19
Afbeelding van tdkik ben blij dat mijn kaart is aangekomen. ik had een leuk knipvel en dat kon ik niet meer vinden , dus heb ik deze plaatjes genomen , maar gisteren heb ik het knipvel weer gevonden. maar dat was te laat dus.
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  1-3-2012 14:02:59

Ik heb vandaag weer een mooie koeien kaart gekregen van tdk(Toos),bedankt.

Vandaag was het de laatste dag dat de koeien kaarten binnen konden komen.
Ik zal nog even de laatste twee laten zien die ik deze week heb gekregen.
Dit zijn ze:
en .

Nu de moeilijke taak voor mijn zonen om de eerste,tweede en derde prijskaart er uit te halen.

Groetjes
carin
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  28-2-2012 17:28:03
Afbeelding van caartjeVandaag weer een mooie,leuke koeien kaart ontvangen
Bedankt Witchy(nicole).

groetjes
carin
Geschreven door: oma@yas  Bericht voor opstellen voor oma@yas  28-2-2012 11:32:02
Afbeelding van oma@yasHoi Carin,

Wat een mooie quilts, vooral die gele vind ik super, daar word je helemaal vrolijk van.
Heel knap gemaakt hoor door je moeder.

Groetjes, Ingrid
Geschreven door: Witchy  Bericht voor opstellen voor Witchy  27-2-2012 21:10:16
Afbeelding van WitchyDe mijne is onderweg!
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  26-2-2012 23:15:43
Afbeelding van caartjeHallo allemaal,

De laatste week dat er een koeien kaart opgestuurd kan worden.
Vrijdag of zaterdag wordt de winnaars bekend gemaakt.
Hoe laat dat horen jullie van de week nog.

Groetjes
carin
Geschreven door: Witchy  Bericht voor opstellen voor Witchy  25-2-2012 20:07:09
Afbeelding van WitchyIk wil ook graag mee doen, dus als ik je adres mag !?

Gr
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  25-2-2012 15:38:11
Afbeelding van caartjeHallo allemaal

Deze week geen koeien kaarten ontvangen.
Als het goed is,komen er deze week nog een paar koeien naar mij toe.
Maar ik wil jullie wel twee quilten(gemaakt door mijn moeder)met koeien laten zien.
De blauwe hangt alleen met de kerst/winter in mijn woonkamer en de gele hangt in mijn keuken.
Dit zijn ze en .

Groetjes
carin
Geschreven door: Marguerite  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Marguerite  23-2-2012 13:29:56
Afbeelding van MargueriteHallo Carin, wat leuk dat je alle koeienkaarten showt.
Ze zijn leuk zeg!!
En je hebt er al veel gekregen Ja
Groetjes van Margriet
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  21-2-2012 17:14:59
Afbeelding van huisheksDat ziet koeigezellig uit ahhah
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  21-2-2012 11:11:01

Ik heb verleden week geen drie kaarten ontvangen,maar vier kaarten.
Ik ben er eentje helemaal vergeten er bij te zetten.
Dus bij deze zet ik hem natuurlijk nog even hier neer..

.

Groetjes
carin
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  19-2-2012 16:51:16
Afbeelding van caartjeNee, ik heb geen dubbele.
Ieder koe is anders.
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  19-2-2012 16:20:04
Afbeelding van inekedc1leuk hoor! heb je nou geen enkele dubbele???? ongelooflijk!
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  19-2-2012 16:15:49

Zoals ik had beloofd,zou ik de kaarten laten zien die ik deze week heb ontvangen.
Deze week zijn dat er drie.

Dit zijn ze

en .

E kan nog mee gedaan worden.
Hoe? Door je naam hier in deze topic te zetten,dan krijg je mijn adres.
En dan stuur je mij een koeien kaart voor 2 maart.

Groetjes
carin
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  17-2-2012 15:30:37
Afbeelding van huisheks Ja Ja Ja
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  17-2-2012 15:15:55

Vandaag en gisteren zijn er geen koeien kaarten gekomen.
Morgen zal ik weer foto`s maken van de kaarten die deze week binnen zijn gekomen.
En dan zal ik ze hier weer laten zien.

Groetjes
carin
Geschreven door: yvonnem  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor yvonnem  15-2-2012 22:09:40
Afbeelding van yvonnemHallo Carin,

Zomaar eem vraagje.
Ben jij ook zo gek op koeien? Ik ben al vanaf m`n jeugd helemaal gek van die dieren. ik zeg altijd ze zijn vaak mooi van lelijkheid.
ik kan er uren naar kijken. Vind het ook altijd heel leuk als er tussen m`n verjaardagskaarten een koeienkaart zit.

ook al ben je geen koeienfan, vind ik dit toch een leuke actie, als je met een koeienkaart een leuke envelop kan winnen.

Su6 verder ermee.

Groetjes yvonne
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  15-2-2012 21:30:32
Afbeelding van caartjeGoedenavond allemaal

Vandaag heb ik weer twee mooie koeien kaarten ontvangen.
Bedankt huisheks(brigitta) en inekedc1(ineke).
De `veestapel" loopt al aardig op.
En er kan nog steeds mee gedaan worden.

Groetjes
carin
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  14-2-2012 23:16:08

Een beetje late reactie vandaag,maar ben de hele dag weg geweest.

En toen ik thuis kwam,lag er een mooie koeien kaart.bedankt,oma(ad)yas(ingrid).

groetjes
carin
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  14-2-2012 16:54:56
Afbeelding van inekedc1hij is op de post!
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  13-2-2012 22:30:14
Afbeelding van tdkik wil ook een koeienkaart sturen. ik heb nog even tijd, zie iik.
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  13-2-2012 16:44:21

Vandaag weer een mooie koeien kaart ontvangen.
Bedankt bvenema(betsy).

Groetjes
carin
Geschreven door: oma@yas  Bericht voor opstellen voor oma@yas  13-2-2012 15:20:47
Afbeelding van oma@yasHoi Carin,

Kaartje Koe gaat vandaag op de post. Hoop dat ze het kan vinden met de andere koeien.
Veel plezier met alle kaarten.

Groetjes, Ingrid
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  13-2-2012 10:03:45
Afbeelding van huisheksHoi Carin
Kaartje is net op de post gegaan
Ik hoop dat je haar leuk vindt
liefs brigitta
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  12-2-2012 21:33:48
Afbeelding van agnesw62wat veeel verschillende en leuke koeienkaarten heb je al gekregen, dit wordt straks een grote klus voor jouw jongens
Geschreven door: bvenema  Bericht voor opstellen voor bvenema  12-2-2012 21:19:00
Afbeelding van bvenemaKaart is onderweg, vandaag gepost.

groet Betsy
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  12-2-2012 19:47:31
Afbeelding van marjahobbygeef je ze allemaal wel optijd eten
wat een leuke kaarten zijn het allemaal een echte koeienstal word het

groetjes marja
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  12-2-2012 19:25:13

Zoals ik beloofd had,zou ik de kaarten die ik deze week gekregen heb laten zien.

Dit zijn ze.

, , , en .

Zoals jullie zien,wordt de "veestapel` al lekker groot.
Maar er kunnen er nog meer bij hoor.

groetjes
carin
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  12-2-2012 19:21:37

Zo als jullie zien,heb ik ik de nieuwste berichten bovenaan gezet.
Ik denk dat het makkelijker is.

En er kan nog steeds mee gedaan worden om een koeien kaart te sturen.

groetjes
carin
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  11-2-2012 14:30:11

Ik heb vandaag weer een koeien kaart ontvangen.
Bedankt maat(Greet).

Vanmiddag ga ik de kaarten die ik deze week heb gekregen op de foto zetten.
Dan zal ik ze vanavond of morgen hier laten zien.

groetjes
carin
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  10-2-2012 14:11:25
Afbeelding van inekedc1zet mij er ook maar op.. ik zal wel ergens een koe stempel hebben liggen!
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  10-2-2012 13:54:47

Vandaag geen koeien kaart ontvangen.
Morgen ga ik foto`s maken van de kaarten die ik deze week heb ontvangen en dan laat ik ze
hier weer zien.

Groetjes
carin
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  9-2-2012 14:49:39

Helaas vandaag geen koeien kaart ontvangen.

Er kan nog steeds mee gedaan worden.
En wil je dat,zet dan je naam onder deze topic en ik geef je mijn adres.
Je kaart moet dan voor 2 maart binnen zijn.

groetjes
carin
Geschreven door: maatelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor maatelly  8-2-2012 22:34:34
Afbeelding van maatellysorry
zie hij is er al wel niet gezien van de 2 pag
liefsmaatelly
Geschreven door: maatelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor maatelly  8-2-2012 22:33:13
Afbeelding van maatellyhallo carin

heb je de kaart nog niet binnen heb hem maandag al gepost
liefs maatelly
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  8-2-2012 14:33:15
Afbeelding van caartjeDe post is weer geweest.
Ik heb vandaag 1 kaartje ontvangen,bedankt Diny.
De "veestapel" loopt al aardig op.
En dan is nog niet eens alle kaarten binnen.
Ze zijn echt allemaal heel mooi.

Groetjes
carin

Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  7-2-2012 18:40:02
Afbeelding van MisscacySorry, tweede pagina niet gelezen! (Dommerd)
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  7-2-2012 18:39:34
Afbeelding van MisscacyHeeft er iemand een idee hoe lang de post er over zet vanuit België naar Nederland?
Mijn kaartje is vorige week donderdag vertrokken met de ochtendpost maar blijkbaar nog niet aangekomen...
Catherine
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  7-2-2012 18:04:10
Afbeelding van marjahobby
voor het melden
groetjes marja
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  7-2-2012 17:04:24

Ik heb weer 5 mooie kaarten mogen ontvangen van Rick,silverwing(anita),marjahobby(marja)Maatelly(maatelly) en misscasy(catherine).
Bedankt allemaal.

groetjes
carin
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  7-2-2012 13:36:15
Afbeelding van CreahannieIk vind ze super leuk geworden Ja,ben benieuwd naar de volgende serie.,gr Hannie

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring