Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbygalerij creativiteitsartikelen
Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.

Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Erik Peters
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting aan de Hobbykraam! Ma: Heino - Di: Zwolle AA landen - Wo: Zwolle Zuid - Do: Meppel - Vr: Zeewolde / Heerde

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Goochel atc; Verdeeld en verzonden (14/4) - ATC / Swap Forum

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Goochel atc; Verdeeld en verzonden (14/4) - ATC / Swap Forum

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  19-4-2012 13:21:58
Afbeelding van creastridGELUKKIG

Ben blij dat hij toch goed bij je aangekomen is.
Vond het een leuke swap en bedank iedereen die er aan meegedaan heeft.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  19-4-2012 13:14:11
Afbeelding van tonny1944Hallo Astrid,

de post heeft Delft toch nog weten te vinden.
De leuke ATC`s heb ik vandaag ontvangen, ze zijn van:
Ali Breman (alisl) - Annet Mulder (anna98) en Astrid de Wolf (creastrid) en het leuke bedankje van jou.

-

Dames allemaal heel hartelijk bedankt en groetjes,
Tonny
Geschreven door: alisl  Bericht voor opstellen voor alisl  18-4-2012 17:00:36
Afbeelding van alisl

Hier is de afbeelding die ik nog even zou toevoegen
Erg leuk hè?!
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  17-4-2012 20:03:47
Afbeelding van tonny1944Hoi Astrid,

is goed, als ze nog wel komen laat ik het gelijk weten.

Jij kan er ook niets aan doen dat de post toch niet altijd goed werkt.
De ene keer wel, de andere keer weer niet.

Maar je hoeft er zeker geen 3 te maken hoor, met 1 ben ik dan al bijzonder blij.

Groetjes,
Tonny

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  17-4-2012 18:16:25
Afbeelding van creastridHoi Tonny,

we wachten het nog even af, als er niets meer binnen komt bij je, dan maak ik dit weekend 3 goochelkaartjes voor je.

groetjes,

Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  17-4-2012 18:12:30
Afbeelding van creastridHier dan de kaartjes die ik in mijn bezit heb gekregen, 3 door verdeling en 3 door extra, maar........................ heb ze wel op de foto gezet, maar de kaartjes al weggeborgen (gs-virus) en weet dus niet wat wat is.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  17-4-2012 14:39:14
Afbeelding van tonny1944Helaas heb ik de ATC`s van deze swap nog niet ontvangen.

Groetjes,
Tonny
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  17-4-2012 14:00:50
Afbeelding van creashophallo allemaal,
Ik heb vandaag de superlueke kaartjes ontvangen van Tonny,Marja en Annet Ja
Astrid, dank je wel voor het hosten en de leuke mini-goochel-atc Kus

liefs Anneke
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  16-4-2012 22:23:45
Afbeelding van creastridHij gaat goed, 3 van de 5 zijn binnen een dag aangekomen, ze kunnen het dus toch wel!
Hoop dat Anneke en Tonny de kaartjes morgen ontvangen.
En nog even het volgende, maar dat hadden jullie vast al gezien, de postzegels in het minigoochelgeval zijn nep!
Dus geen oude nog bruikbare zegels.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: muppet43  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor muppet43  16-4-2012 19:45:41
Afbeelding van muppet43Hallo

Vandaag viel bij mij ook de atctjes op de mat.
Ze zijn van :creashop,anna98 en tonny1944 en de leuke verrsassing van Astrid
Kaartjes zijn alledrie even leuk

groetjes marja Een Roosje
Geschreven door: anna98  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anna98  16-4-2012 17:28:12
Afbeelding van anna98Hallo allemaal,

bij mij lagen ook de goochelatc`s in de bus en wel van:
Muppet43 (Marja Looijestein)
Creastrid (Astrid de Wolf)
Alisl (Ali Slagter)
en een mini goochel van Astrid als bedankje.

iedereen heel erg bedankt, het was weer leuk om mee te doen.
Groetjes Annet

Geschreven door: alisl  Bericht voor opstellen voor alisl  16-4-2012 15:56:52
Afbeelding van alislHallo allemaal,
Alvast even melden dat mijn leuke goochelboekjes zijn aangekomen.
Schitterend zo leuk.
Ze zijn van:`
Creashop
Tonny1944
Creastrid zelf
En dan het ontzettend leuke inimini Goochelboekje met postzegels.
Schitterend werk Astrid!!
Super bedankt .
Hart. gr.
Ali
foto`s ga ik later plaatsen als het lukt.
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  14-4-2012 13:05:07
Afbeelding van creastridHallo allemaal,

daar er geen nieuwe aanmeldingen zijn en alles binnen in, heb een dag eerder dan de einddatum, de swap verdeeld.
Leuk was het wel, dat verdelen, hoop dat jullie de ontvangst net zo leuk vinden.
Als het mogelijk is willen jullie dan een foto van jullie ontvangen kaartjes neerzetten.
Ga ik ook doen als ik weer op mijn laptop on line kom, nu even via mijn mobiel.
Iedereen weer bedankt voor het meedoen.
Fijn weekend,

groetjes
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  1-4-2012 17:18:28
Afbeelding van creastridWie wil er nog meedoen, je krijgt er zulke leuke atc`s voor terug en het maken ervan is ook al zo leuk (vind ik).

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  28-3-2012 15:20:56
Afbeelding van creastridEn dan weer de onvermijdelijke vraag:

Zijn er nog dames en/of heren (jammer die zie je niet meer bij de swaps) die mee willen doen aan deze swap.
Echt, het is zo leuk om ze te maken en nog leuker om ze te krijgen.

En er is nog tijd zat!!!

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  28-3-2012 15:17:44
Afbeelding van creastridHoi Anneke,

jouw kaartjes lagen ook in de bus, bedankt voor het extra kaartje,

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  14-3-2012 20:11:04
Afbeelding van creastridHoi Ali,

ik heb ook jouw inzending ontvangen, dank je wel voor het extra kaartje,

groetjes,

Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  2-3-2012 18:35:05
Afbeelding van creastridHoi Marja,

jouw goochelatc`s zijn binnen, ze zijn helemaal top.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  29-2-2012 19:45:50

is helemaal goed, je hebt nog tijd zat.

groetjes,
Ástrid
Geschreven door: muppet43  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor muppet43  29-2-2012 19:35:02
Afbeelding van muppet43Hoi Astrid

Morgen gaan de ATC tjes met de post

groetjes Marja Een Roosje
Geschreven door: muppet43  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor muppet43  29-2-2012 14:36:53
Afbeelding van muppet43Hoi Ali

Hier een foto van de goochel inchies. leuk hé?Gemaakt door Anouk[hummeltje]

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  27-2-2012 16:33:30
Afbeelding van creastridHier dan even het voorbeeld van de goochelinchy.

Marja, kan jouw dochter gedachten lezen via het topic. Ik had het bedankje al gemaakt, haha.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  27-2-2012 13:49:01
Afbeelding van creastridja hoor Ali dat kan hoor, leet maar op mijn bedankje voor jullie!!!
Geschreven door: alisl  Bericht voor opstellen voor alisl  27-2-2012 13:19:13
Afbeelding van alisl????? hoe kun je dat voor elkaar krijgen op inchies???
Lijkt me haast onmogelijk.
Zou je ze willen showen?
Want daar ben ik heeeeeel nieuwsgierig naar Ja
Geschreven door: muppet43  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor muppet43  27-2-2012 12:59:10

Mijn dochter Anouk [HJ hummeltje] vond de atc zo leuk,ze heeft ze gemaakt van inchies.Ze zijn heel leuk geworden.

groetjes Marja Een Roosje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  24-2-2012 19:07:32

Leuk dat je mee gaat doen, zet je op de lijst. Bij mijn swaps kun je maar met 3 atc´s meedoen!
mijn adres komt in je postvak.

groetjes,
Geschreven door: muppet43  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor muppet43  24-2-2012 19:05:16

Ik wil graag meedoen .Ik denk met 3 atc

Geschreven door: lijdia  Bericht voor opstellen voor lijdia  18-2-2012 21:31:55
Afbeelding van lijdiaHoi Astrid
Het lijkt me een leuke swap, maar het ziet er ingewikkeld uit.
Ik ga het morgen eerst eens uitproberen en als het lukt geef ik me op
voor deze swap.
Je hoort nog van me.

groetjes Lijdia
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  18-2-2012 17:22:04
Afbeelding van tonny1944Gelukkig alle 3 de enveloppen zijn met 1 dag bezorgd.
Top Ja

Gr. Tonny
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  18-2-2012 17:18:36
Afbeelding van creastridHallo Tonny,

ja hoor, ze kunnen het toch wel! Ze zijn binnen en zijn weer top.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  18-2-2012 13:35:17

mjin ATC`s heb ik gisteren gepost.
Ik hoop dat ze goed aankomen.

Groetjes en fijn weekend,
Tonny
Geschreven door: anna98  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anna98  15-2-2012 20:16:46
Afbeelding van anna98Och Astrid,

Beter te vroeg dan te laat, maar ik zal het even in mijn lijstje veranderen.

Groetjes Annet. Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  15-2-2012 18:28:51
Afbeelding van creastridHallo ,

zijn er nog die ook mee gaan doen aan deze swap, echt, jullie krijgen zulke leuke atc`s er voor terug, en reken maar dat je er even zoet mee bent.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  15-2-2012 18:27:26
Afbeelding van creastridHallo Annet,

je kaartjes zijn binnen, ze zijn super, maar de einddatum is .............................15 april en niet zoals op je vlop staat 1 maart, maar geeft niet.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  2-2-2012 13:37:45
Afbeelding van creastridHahahaha, Annet, het is echt heel simpel, want niet het papiertje beweegt, maar .............................. je lintjes bewegen mee.
Je kunt dat god zien, als je beide kaartjes een stukje van elkaar trekt en dan op en neer beweegt, dan zie je dat de lintjes elkaar af lossen.

Maar hoe dan ook, leuk dat je mee gaat doen, ik zet je op de lijst!

groetjes,
Astrid
Geschreven door: anna98  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anna98  31-1-2012 12:57:15
Afbeelding van anna98Hoi Astrid,

heb even eea uitgeprobeerd en ik wil ook wel meedoen. Ik had eerst zoiets van hoe krijg ik dit voor elkaar..... maar met de duidelijke uitleg is het wanneer je het truukje kent heel gemakkelijk.
Ik snap alleen nog steeds niet hoe het nu van de rechte in de gekruiste kant komt maar misschien komt dat ooit ook nog wel eens. (mijn kinderen lachen me hier behoorlijk voor uit )

Groetjes Annet Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  30-1-2012 16:16:26
Afbeelding van creastridHallo Tonny,

Leuk dat je mee gaat doen, ik zet je op de lijst,

groetjes,
Astrid
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  30-1-2012 16:15:26

hier wil ik ook wel aan meedoen.
Gaat vast wel lukken.

Groetjes,
Tonny
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  29-1-2012 14:10:07
Afbeelding van creastridHoi Anneke,

ja, ik vind het heel eenvoudig, maar dat is met alles dat je al vaak gedaan hebt. Maar volgens mij gaat het jou zeker lukken.
Ik zet je op de lijst.

liefs,
Astrid
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  29-1-2012 14:09:42
Afbeelding van creashopuitgeprint en opgeslagen, ik kan aan het werk, ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  29-1-2012 14:06:23
Afbeelding van creashopHoi Astrid,

helemaal super Ja Ja Ja
ik doe natuurlijk mee, dit moet lukken toch?

liefs Anneke
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  29-1-2012 12:56:18
Afbeelding van creastridHier komt dan de beschrijving met afbeeldingen±
Je neemt 4 atc´s, in 2 kleuren.
en lint van 1/2 cm breed 4x 12 cm.

Je zet op de kaartjes die aan de binnenkant komen, zowel onder als boven een lijn op 1,5 cm,

Je plakt onder en boven de lijn dubbelzijdig tape (zie afbeelding)

Dan neem je 2 lintjes, je plakt die op je linkerkaartje op de stukjes dz tape,

Haalt de lintje onder het kaartje door, van links naar rechts en tussen de kaartjes door, en plakt ze op de dz tape van het rechter kaartje.

Je plakt op beide kaartjes volgens de afbeelding dz tape,

En plakt vervolgens kruiselings het lint op dezelfde manier als de rechte lintjes op de kaartjes.
Zo zien je kaartjes er nu uit als je ze omkeert.
Je plakt op de zijde met de dz tape de buitense kaartjes, en versiert de voorkant op jouw manier, dat kan dus iets van 3d zijn of zoals die van mij met vlindertjes en bloemetjes.

Doe het goochelatctje open en leg een briefje of zoals in mijn voorbeeld wat postzegels erin en sluit het, Maak het nu aan de rugzijde open en zie de postzegels zitten achter de lintjes.
Sluit het en open het aan de andere kant, de postzegels zitten nu achter de andere lintjes.

Hoop dat dit duidelijker is dan alleen de beschrijving.

Veel plezier.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  29-1-2012 9:59:40
Afbeelding van creashopHoi Astrid,
ik heb net de beschrijving gelezen, maar snap er geen bal van, misschien omdat de tekening er niet meer staat?

liefs Anneke
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  28-1-2012 22:30:46
Afbeelding van creastridHoi Ali,

Leuk, ik zet je ovb op de lijst,

groetjes,
Astrid
Geschreven door: alisl  Bericht voor opstellen voor alisl  28-1-2012 22:29:06
Afbeelding van alislIk denk dat ik die uitdaging wel aan kan
heb nl. met kerst er 150 kerstkaarten van gemaakt!
Alleen geef ik me op ovb.
Want ik weet niet of ik er aan toe kom en ze wel klaar krijg.
Er staat (te) veel op mijn programma
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  28-1-2012 21:41:15
Afbeelding van creastridHallo allemaal,

door het topic Toverkaart help! werd ik op het idee gebracht van een oude swap Coochel ATC`s.
De beschrijving van deze atc heb ik hier onder in dit topic neergezet.
Dit is het resultaat!

Maak 3 goochel atc`s zoals je ze zelf zou willen ontvangen, verpak ze per stuk in een sleeve en stuur ze met een geadresseerde en gefrankeerde envelop naar mij op.

Denk je dat je deze uitdaging aankan, geef je dan op!
Ben benieuwd.

groetjes,
Astrid

Wie doen mee?
1. Ali alisl Een Roosje binnen
2. Anneke creashop Een Roosje binnen
3. Tonny tonny1944 Een Roosje binnen
4. Annet anna98 Een Roosje binnen
5. Marja muppet43 )F`binnen

ik

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software