Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
BAMBA Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een pakje kraft labels bij uw bestelling via de website.

Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u fotolijm collal 50 ml 1,40 pst nu 3 voor 3,= en foamtape/foamblokjes1,15 pst nu 2 voor 1,90 26 mei opendag/opruimingsdag van 9.30 tot 15.30 uur Zie advertentie elders in deze krant

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Waar kan ik gesso kopen - Hobby artikelen

Geschreven door: dragonfly  Bericht voor opstellen voor dragonfly  28-1-2012 12:47:15
Afbeelding van dragonflyIn Rotterdam, heb je een berichtje gestuurd ivm. reclame
Geschreven door: afra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor afra  28-1-2012 12:50:13
Afbeelding van afraEven googlen en je krijgt er een paar waar je kunt bestellen
Geschreven door: Sirius344  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Sirius344  28-1-2012 12:54:58
Afbeelding van Sirius344Hoi Marijke , heb je een pbtje gestuurd

groetjes Nel
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  28-1-2012 12:56:29
Afbeelding van inekedc1volgens mij in alle doe het zelf zaken
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  28-1-2012 13:02:49
Afbeelding van henniebeersorry, maar wat is gesso?
gr. hennie.
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  28-1-2012 13:10:47
Afbeelding van marjanuisja, wat is gesso? groet, Marja
Geschreven door: gorzeneesje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gorzeneesje  28-1-2012 13:14:01
Afbeelding van gorzeneesjeik zocht waar je gesso kunt kopen maar heb inmiddels al antwoord gekregen dank jullie wel voor de reactie
gesso is een witte pasta waar je op of langs foto`s mee kunt werken althans daar heb ik het voor nodig, voor mijn layouts
Geschreven door: krealien  Bericht voor opstellen voor krealien  28-1-2012 13:48:07
Afbeelding van krealienvolgens mij is gesso gewoon witte acrylverf
Geschreven door: Freubelpeet  Bericht voor opstellen voor Freubelpeet  28-1-2012 14:21:16
Afbeelding van FreubelpeetIk zet de namen van de winkels bij mijn profiel waar ik gesso haal en voor weinig

knuf peet
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  28-1-2012 14:41:08
Afbeelding van inekedc1gesso is een soort grondverf..
wat schilders gebruiken op panelen , zodat de verf er beter op hecht..
zowel olie als waterverf..
het bevat veel kalk..

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software