Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Vadeko Kreatief Spijkenisse
Met HJSTAR pas krijgt u in februari 10% korting op door ons gestanste figuurtjes.Nu in ons assortiment:de boom.Aanbieding alleen geldig in de winkel.Kijk ook eens bij onze collega www.stansje.nl bij hun bij 5,00 5 boompjes kado

BAMBA Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand februari de copic ciao markers voor een hele speciale prijs: 3 voor 10 euro of 5 voor 15 euro, vermeld bij uw bestelling copicstar

Hobby Paper Village
Wij hebben nieuwe producten binnen, ook hebben wij wekelijks andere producten met 5% korting, kijk op onze website.

sudoku 23 februari 2012 - 372124 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Hobbygerief sorteren - Tips & Technieken

Geschreven door: oekedoeleke  Bericht voor opstellen voor oekedoeleke  28-1-2012 8:20:12
Afbeelding van oekedoelekegoeiemorgen iedereen,

mijn dochter van 7 heeft een hele doos vol met knutselgerief(papier,scharen ,potloden ,...) en ik zou dat wat beter willen sorteren bijvoorbeeld in mandjes of zo.
Of heeft iemand betere tips?
groetjes Mirella en dochter Fleur
Geschreven door: Reina1332  Bericht voor opstellen voor Reina1332  28-1-2012 8:43:39
Afbeelding van Reina1332Er zijn zoveel leuke oplossingen, ik heb veel gehad aan het bekijken op google van scrapkamers e.d.

Maar ga eens bij het bekende woonwarenhuis langs, dozen / bakken genoeg en wat heel handig is als je een muur hebt, een stang aan de muur met daaraan bakjes en mandjes waar in je het op kunt ruimen.
In mijn fotoboek staan wat foto`s van mijn muur met die mandjes.

een bestekbak of houten kistje met vakverdeling werkt ook heel goed voor potloden/scharen e.d.
Geschreven door: Ankertje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ankertje  28-1-2012 8:55:37
Afbeelding van AnkertjeEn misschien een soort pennenbak om het gereedschap te sorteren, dat grijpt makkelijker.

Groetjes, Marjo
Geschreven door: wilma20  Bericht voor opstellen voor wilma20  28-1-2012 9:04:00
Afbeelding van wilma20Voor de potloden kun je een blik of een pringlebus bekleden met scrappapier.
gr wilma
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  28-1-2012 9:52:18
Afbeelding van KimberlyIk heb `n lade kastje en voor wat ik altijd nodig heb (schaartje,mesje,potlood,gum e.d.) dat heb ik in `n pennenblikje
Papier in een ringband map als ook knipvellen
Frutsels in sorteerdozen
Stempels in `n schoenendoos met tabbladen ertussen
Ik zou het stapelbaar houden met `n sticker er op wat er in zit zo hou je de plaats wat het in beslag neemt beperkt
Niet iedereen is in bezit van ruimte of stevige muren
Hier kun je niet in de muren boren dan vallen er stukken uit dus helaas geen schilderijtjes ook hier
Suc6 ermee
Groetjes,paula
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  28-1-2012 10:07:18
Afbeelding van marjanuisIk heb een groot gedeelte in schoenendozen zitten. Voor op de dozen heb ik labels geplakt met wat er in zit. Daarnaast heb ik voor het kleine grut allemaal sorteerdozen, ook die voor schroefjes en moertjes...en labeltjes er op geplakt, dan weet je wat er in zit.

http://www.hobbyjournaal.nl/forum/70877/Lint_opruimen.htm < in dit forum ook wat ideeën...

Groet, Marja
Geschreven door: krealien  Bericht voor opstellen voor krealien  28-1-2012 14:00:18
Afbeelding van krealienconservenblikken mooi scrappen voor de pennen enzo
pizzadozen voor het papier beplakken
alleen van tevoren even met een hamer de scherpe randjes wegtikken van de blikken
Geschreven door: afra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor afra  28-1-2012 14:42:57
Afbeelding van afraHandig is ook een bestekbak
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  29-1-2012 17:55:54
Afbeelding van kleintjeMireille en Fleur,

Indien je dochtertje over een bureautje beschikt dan zou ik iets maken of aankopen die erbij past.
Mocht je ook creatief zijn dan zou ik iets maken met plastiek stramien, dit bezorgd dubbel plezier.
( er bestaan velepatroontjes van mandjes, doosjes enz )
Je kan tevens een baksteen met gaatjes laten verven door je dochtertje
waar ze daarna haar kleurtjes in de gaatjes kan stoppen. ( ooit en werkstukje voor vaderdag )
Haar papier kan ze gemakkelijk in een doos met laadjes doen of in een bureauorganisator

Ikzelf zou nu nog niet te grote kosten doen want bij deze leeftijd wisselt de goesting en interesse vlot

genegen,
Marleen
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  29-1-2012 17:57:17
Afbeelding van kleintjeWat je ook kan gebruiken als je dit nog staan hebt is je babycommode of wastafel.
Je kan hier mandjes of andere boxen inplaatsen.

Marleen
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  30-1-2012 11:29:40
Afbeelding van KimberlyHa marleen
Zelfs als de intresse in hobby verdwijnt zijn de mandjes en lade kastjes geen weggegooit geld hoor
Ik heb regelmatig `n doos of bak nodig en ben dan blij dat ik nix weg doe van dat spul
Heb ze ook voor ondergoed en sokken en zo in gebruik en voor toilet spul
Geen gegraai in mijn kasten
Bak pakken,haal er uit wat je hebben moet en weer op de kast ermee
Heerlijk ook met poetsen bakken eraf lap er over bakken weer trug lekker snel
En alles blijft fijn stofvrij
Geschreven door: tweety  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tweety  30-1-2012 12:37:55
Afbeelding van tweetyeen trapkast van Ikea (trofast) ........ super zijn die kasten..... er zijn verschillende kleuren bakken voor en ze zijn in verschillende uitvoeringen.
ik heb ze zelf staan en je kan er vanalles in kwijt, er zijn diverse maten bakken, plankjes en zo voor en je kan de kasten zelf schilderen als je wilt .
ik zou ze niet meer kwijt willen
Geschreven door: Katnic  Bericht voor opstellen voor Katnic  3-2-2012 16:42:08
Afbeelding van KatnicHoi Mirella,

ik heb bij de Xenos goedkope plastic ladenkastjes gekocht.
Zijn heel kleurrijk en nog veel handigerJa . Je hebt ze in groot of kleiner met verschillend aantal lades.

Succes er mee.

Groetjes van Kathy

Hobbygerief sorteren - Tips & Technieken

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website