Syta van Gelderen Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.
Crea Tries Kaarten Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.
Hobbyhoekje de Klein Winst Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)
Nederlandse digi stamps - Algemeen forum onderwerp
Ik ben niet in het bezit van een creditkaart en nu is mijn vraag of je ergens in Nederland ook digistamps kunt kopen, ik zie hier zulke mooie digi´s voorbij komen en vindt het heel jammer dat de meeste in het buitenland te bestellen zijn of in ieder geval met creditcards.
Wie o wie kan me een paar tips geven hierover?
Groetjes Marielle
Hoi Marielle
je kunt ook een pay pall account aanmaken met je betaalrekening.....................
misschien is dit voor jou een oplossing
groetjes Jeanet
Het is wel geen Nederlandse site, maar wel een blog waar je dagelijks gratis digi stempels kunt vinden en downloaden.
http://freedigitalstamps.blogspot.com/
Er zit vast wel iets bij dat je kunt gebruiken.
als je bij google free bee of free digi of freebee intypt krijg je al heeeeeel veel digistamps die je zo kunt downloaden..en vergeet onze Sliekje niet, die maakt zulke mooie digistamps...ze heeft ook een account hier op HJ als catcrazy....