Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Nederlandse digi stamps - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: maranke  Bericht voor opstellen voor maranke  26-1-2012 20:34:43
Afbeelding van marankeIk ben niet in het bezit van een creditkaart en nu is mijn vraag of je ergens in Nederland ook digistamps kunt kopen, ik zie hier zulke mooie digi´s voorbij komen en vindt het heel jammer dat de meeste in het buitenland te bestellen zijn of in ieder geval met creditcards.
Wie o wie kan me een paar tips geven hierover?
Groetjes Marielle
Geschreven door: ladybug  Bericht voor opstellen voor ladybug  26-1-2012 20:53:05
Afbeelding van ladybugHoi Marielle
je kunt ook een pay pall account aanmaken met je betaalrekening.....................
misschien is dit voor jou een oplossing
groetjes Jeanet

P.S. ik heb je een pb`tje gestuurd
Geschreven door: Jo69  Bericht voor opstellen voor Jo69  26-1-2012 21:00:52
Afbeelding van Jo69Als je gaat Googlen op gratis Digi stamps krijg je er ook heel veel te zien.
Ook daar zitten hele mooie tussen.

Groetjes Jolanda.
Geschreven door: maranke  Bericht voor opstellen voor maranke  26-1-2012 21:20:23
Afbeelding van marankeDank jullie meiden voor de berichtjes, ik ben al een heel stuk verder, ook over dat pay pall ga ik even nadenken.
Groetjes Marielle
Geschreven door: crealou  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor crealou  26-1-2012 22:25:03
Afbeelding van crealouHallo Marielle,

Het is wel geen Nederlandse site, maar wel een blog waar je dagelijks gratis digi stempels kunt vinden en downloaden.
http://freedigitalstamps.blogspot.com/
Er zit vast wel iets bij dat je kunt gebruiken.

Groetjes, Wies
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  26-1-2012 22:43:57
Afbeelding van marjanuisals je bij google free bee of free digi of freebee intypt krijg je al heeeeeel veel digistamps die je zo kunt downloaden..en vergeet onze Sliekje niet, die maakt zulke mooie digistamps...ze heeft ook een account hier op HJ als catcrazy....

Groet, Marja
Geschreven door: lilian94  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor lilian94  27-1-2012 10:45:54
Afbeelding van lilian94hallo marielle,

kijk eens op birdscards.com. heb ik al diverse vandaan.
gr lilian
Geschreven door: Nightvamp  Bericht voor opstellen voor Nightvamp  27-1-2012 20:19:39
Afbeelding van Nightvamppaypal is enorm betrouwbaar en je kan er bijna overal mee betalen. Ja

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software