Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
`t Clowntje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op alle karton.

t Beertje Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 3 Romak en/of Hoca pakketten voor € 10,00 gratis thuisbezorgd en altijd 5% extra korting op onze site

Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

De rode draad 107: zwart/wit met knoopjes. - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: bvenema  Bericht voor opstellen voor bvenema  26-1-2012 19:07:34
Afbeelding van bvenemaMooi kaart Doortje, nu even denken hoe we zwart/wit gaan doen!

groet betsy
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  26-1-2012 19:19:59
Afbeelding van marjanuisLastig, lastig, lastig...maar ga er voor haar, 1 gaat er in ieder geval komen...van Ans gaan we er meer zien denk ik, die is gek op zwart/wit toch?

Mogen het ook grijstinten zijn?

Groet, Marja
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  26-1-2012 20:03:01
Afbeelding van HuismusTja, grijs is een mengeling van zwart en wit, dus dat moet kunnen.
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  26-1-2012 20:13:15
Afbeelding van kablauIk hoop dat het me gaat lukken v.d.week, maar ga in elk geval wel m´n best doen.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: wobbes50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wobbes50  26-1-2012 20:32:18
Afbeelding van wobbes50Dus deze keer geen klein rood accentje alleen zwart wit. Is goed ik zal al mijn zwart witte attributen op/bijelkaar zoeken

Succes iedereen Ja

Groetjes Willeke Een Roosje
Geschreven door: Jo69  Bericht voor opstellen voor Jo69  26-1-2012 20:57:31
Afbeelding van Jo69Owwwww deze vind ik leuk, zwart/wit zijn toch ook wel mijn kleuren hoor.
Moet alléén nog even op zoek naar zwarte/witte knopen.
De andere onderdelen liggen hier al klaar.

Leuke kaart Doortje Ja

Groetjes Jolanda.
Geschreven door: Wiekel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wiekel  26-1-2012 21:07:10
Afbeelding van WiekelLeuke kaart van jou!!! Door!
Hier komt dan mijn zwart witte kaart. Niet helemaal wat ik wou, maar misschien komt die nog!!
Hangt van mijn tijd en humeur af!!
Groetjes Wieke
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  26-1-2012 21:22:03
Afbeelding van agnesw62leuke kaart doortje, een hollie hobbie? vroeger kreeg ik een hollie hobbie schilderijtje mee toen we van de kleuterschool afgingen, jammer genoeg istie door diverse verhuizingen kwijtgeraakt

jeetje wieke wat ben jij snel zeg en wat een leuke kaart Ja

groetjes agnes
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  26-1-2012 21:29:27
Afbeelding van kablauLeuke kaart hoor Wieke, en weer razendsnel Ja Ja Ja.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  26-1-2012 21:51:58
Afbeelding van valstarLeuke kaart, Doortje!! En weer een leuke opdracht!!

De hollie hobbie van vroeger heet tegenwoordig geloof ik Sarah Kay..........of heb ik het mis? ik weet ook niet wat het verschil is, hoor. Maar het is een pláátje geworden, je kaart!!

En de nieuwe kaart van Wieke is ook weer zo leuk, en zo snél.........bij mij wordt het wel weekend, hoor.

Groetjes,

Renate
Geschreven door: prutsoma  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor prutsoma  26-1-2012 21:57:20
Afbeelding van prutsomaMooie kaart Doortje Ja Ja Ja

Mijn zwart- witte kaart is klaar.. Wieke, ik vind jou kaart erg mooi !!

Fijn weekend en groetjes...... Nel
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  27-1-2012 7:24:53
Afbeelding van agnesw62nóg zo`n snelle.......ik vind m schitterend nel Ja Ja Ja
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  27-1-2012 8:39:14
Afbeelding van HuismusWieke en Nel: ze zijn prachtig! Ja Ja Ja
Geschreven door: Wiekel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wiekel  27-1-2012 9:34:13
Afbeelding van WiekelNel je maait me het gras voor de voeten weg!! Ik zat nog te prutsen met dat koppie, want daar wou ik iets mee doe!!!
Ik vind het een prachtige Kaart van Joui!!! gr . Wieke
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  27-1-2012 11:53:46
Afbeelding van valstarMooie kaart, Nel!! Nou, ben ik zeker nr 3 die ook zo`n hoofd wilde gebruiken........ik heb alleen de andere!! Vind hem perfect voor deze uitdaging, al wil ik eigenlijk wat mannenkaarten maken!!

Groetjes,

Renate
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  27-1-2012 12:58:43
Afbeelding van kablauWow Nel, die is moooooooi Ja Ja Ja.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  27-1-2012 13:00:44
Afbeelding van HuismusMet een andere opbouw en ander papier kan dat kopje toch prima? het wordt dan toch een heel andere kaart!
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  27-1-2012 15:26:28
Afbeelding van detoliWow, de kaartjes, die al in de etalage staan zien er wel prachtig uit.
Ik heb ook een poging gedaan.Dit is `em geworden.
groetjes, Anja
Geschreven door: bvenema  Bericht voor opstellen voor bvenema  27-1-2012 15:40:26
Afbeelding van bvenemaBen ook begonnen met het maken van zwart/wit kaarten, dit is in iedergeval de eerste. Ben helemaal van zwart/wit dus er kunnen nog meer volgen!

groet Betsy
Geschreven door: krealien  Bericht voor opstellen voor krealien  27-1-2012 15:50:41
Afbeelding van krealien
ook van mij een zwart witje
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  27-1-2012 16:20:31
Afbeelding van marjanuisWow, wat een bjoeties zijn er al gemaakt! Ik hou zo ontzettend van kleur dat dit voor mij een dubbele uitdaging is...maar het is me gelukt, ik heb een zwart/witte Kerstkaart gemaakt. Ik heb de sneeuw dit jaar niet mee opgeborgen met de kersspullen maar lekker bij mijn Hobbyspullen bewaard, kon er dus lekker royaal mee strooien....

Groet, Marja
Geschreven door: richard  Bericht voor opstellen voor richard  27-1-2012 16:51:02
Afbeelding van richardWat een super mooie kaarten staan er al weer, complimenten dames.
Verleden week heb ik verstek laten gaan en daarom probeer ik het met mijn inzending een beetje goed te maken.
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  27-1-2012 17:05:27
Afbeelding van Chaootjewow wat een leuke kaarten zeg Ja
Geschreven door: wobbes50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wobbes50  27-1-2012 17:21:51
Afbeelding van wobbes50Oei, oei, Ans er staan al 5 kaarten in de wacht om in de etalage geplaatst te worden. Dames dames wat zijn jullie snel. En wat een mooie creaties al weer Ja Ja super, super.

Ik heb me een beetje suf gezocht om een zwart/wit 3D plaatje en het is gelukt. Maar het is nu te donker om te fotograferen dus dat moet morgen maar.

Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  27-1-2012 18:16:21
Afbeelding van HuismusPrachtig, en wat zijn jullie snel! Ja Ja Ja

tip: een (digi) stempel wat je niet inkleurt is vaak ook heel geschikt als zwart/wit plaatje.
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  27-1-2012 19:59:47
Afbeelding van marjanuisKlopt Doortje, dat heb ik ook gedaan...en de volgende ligt klaar voor morgen
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  27-1-2012 20:04:38
Afbeelding van kablauO jee, maar dames toch, kijk ik ook weer even hier en zie ik me toch een hele hoop mooie zwart/witjes staan, helemaal toppie hoor .

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  27-1-2012 21:10:42
Afbeelding van marjan35Ooo wat zijn ze leuk!! ik denk elke week ja.. die ga ik ook doen en dan ineens is de week voor bij en heb ik niks gedaan.
Ik spiek wel elke dag bij jullie hoor en als het weer wat rustiger word (over ongeveer 16 jaar als de mannen het huis uit zijn haha)
ga ik weer meedoen

Groetjes Marjan
Geschreven door: kakeltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kakeltje  27-1-2012 21:39:59
Afbeelding van kakeltjeHè, Hè,
Dag, Allemaal. Pfffffffff. Ik dacht, dat doe ik wel even. Niet dus! Geen goede knoopjes, geen zwart of wit plaatje.

Maar na lang zoeken . toch nog wat gevonden. En ik was nog wel van plan om er nog een te doen. Maar voorlopig hou ik het hier bij.

Leuk gezicht, al die [ mooie ] zwart/wit kaarten! Hier de mijne. Zwart/wit/grijs tinten.
Geschreven door: wobbes50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wobbes50  27-1-2012 21:51:39
Afbeelding van wobbes50Jannie een toppie Jakaart hoor. Ik had dus hetzelfde ik heb een grote knopendoos maar denk je dat ik daar zwart wit in heb nee dus. Maar ik heb het inmiddels opgelost maar ik kan de kaart morgen pas fotograferen. Bij avond krijgt het een vreemde kleur en met flits wordt hij niet mooi.

Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  27-1-2012 21:59:45
Afbeelding van kablauHij is leuk hoor JannieJa en ik ben ook benieuwd naar die van jou Willeke .

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: prutsoma  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor prutsoma  27-1-2012 22:36:27
Afbeelding van prutsomaWat een mooie kaarten zijn er al gemaakt..
Wieke en Renate ......waar blijven jullie dameshoofdjes ???
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Veel succes groetjes Nel.
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  28-1-2012 9:12:06
Afbeelding van agnesw62wat een schitterende kaarten zijn hier al geplaatst en zo snel allemaalJa Ja Ja
op dit moment ben ik wel bezig met een zwart/wit/grijs-project, maar dat is een portret dat ik niet bij deze uitdaging kan gebruiken, dus weet niet of ik vandeweek nog tijd heb om deze week mee te doen, maar ga m`n best doen
groetjes agnes
Geschreven door: krealien  Bericht voor opstellen voor krealien  28-1-2012 13:45:02
Afbeelding van krealien
het is niet mijn kleur zwart wit maar toch nog een

even een tip
knoopjes kun je ook kleuren met een zwarte marker
of met embossingpoeder wit of zwart maken
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  28-1-2012 15:07:38
Afbeelding van marjanuisWat een mooie kaarten staan er al! En een goeie tip Jacqueline Ja

ik heb een kaart voor een jarige tante gemaakt. Na de foto voor deze rode draad heb ik de bloem in het haar, de hartjes op de wangen en de bloemetjes op de schoenen van het meisje rood gemaakt...ik vind het zo saai als er niet 1 klein accentje van kleur is....

Maar goed, het is gewoon een dubbele uitdaging om het helemaal zwart/wit te houden...

Groet, Marja
Geschreven door: wobbes50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wobbes50  28-1-2012 16:59:42
Afbeelding van wobbes50En daar istie dan een kaart met zwart/wit 3D plaatje

Er komt er nog één aan. Ik ben vandaag naar Hobbyfestival in Groningen geweest en daar heb ik een stofje gekocht met allemaal uiltjes erop uiteraard zwart/wit.
En ook kleine zwart/wit/grijze knoopjes.
Mijn complimenten voor de kaarten die er al in de etalage staan. Ja Ja Ja

Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  28-1-2012 17:02:21
Afbeelding van HuismusJannie, jacquelien, Marja en Willeke: ze zijn geweldig! Ja Ja Ja
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  28-1-2012 17:47:44
Afbeelding van kaartenansNa weken van niet knutselen, omdat ons hele huis op de kop stond, heb ik vanmiddag weer lekker alles te voorschijn gehaald
en ben begonnen met de rode draad.
hier is tie dan:
mijn complimenten voor de mooie zwartwitjes

groetjes Ans Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  28-1-2012 19:34:03
Afbeelding van kablauNou dames, ik ziet hier met grote ogen naar alle mooie creaties te kijken, wat hebben jullie er leuke/mooie kaarten van gemaakt, allemaal een dikke 10 hoor Ja Ja Ja.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: Wiekel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wiekel  28-1-2012 20:57:03
Afbeelding van WiekelNou Vooruit weer een zwart witte!!!
Gr Wieke Fijn weekend!!!

Prutsoma!! misschien komen ze nog!!!
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  28-1-2012 21:04:29
Afbeelding van kablauWow mooi Wieke, met zo`n pergamanobloem Ja Ja Ja.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  28-1-2012 21:07:28
Afbeelding van valstarDe mijne ligt te drogen, Nel, met hoofd erop.... maar kan nu nog geen foto maken, bovendien vind ik hem nog wat kaal. Dus morgen maar ff tussen de bedrijven door opleuken, mits ik me niet rotter ga voelen als nu...geloof dat meneertje griep me te pakken heeft!!

Groetjes,

Renate
Geschreven door: Kantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Kantje  28-1-2012 21:45:25
Afbeelding van KantjeHier is mijn kaartje hoop dat hij goed is.
Prachtige kaartjes zijn er al gemaakt Ja Ja
Groetjes Rita. Een Roosje
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  28-1-2012 21:49:10
Afbeelding van kablauOok al zo`n mooie met pergamano, schitterend Rita Ja Ja Ja.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: wobbes50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wobbes50  28-1-2012 21:50:14
Afbeelding van wobbes50Prachtig Rita met dat pergamano ovaal. En volgens mij heb je alle overige `ingrediënten` voor deze rode draad ook gebruikt.
Ik vind hem top Jain elk geval.

Gr. Willeke Een Roosje
Geschreven door: Kantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Kantje  28-1-2012 21:51:59
Afbeelding van KantjeBedankt Ans en Willeke, ben nog niet zo`n ster met pergamano, maar aldoende leert men....
Groetjes Rita. Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  29-1-2012 6:49:07
Afbeelding van ingelingEn hier is mijn bijdrage.
Wat schitterende kaartjes zijn er al geplaatst!

groetjes en een fijne zondag allemaal, Zonnetje
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  29-1-2012 10:38:42
Afbeelding van HuismusAns, Wieke, Rita en Inge: ze zijn schitterend!Ja Ja Ja
Zo zie je maar weer dat je helemaal niet veel kleur nodig hebt om een schitterende kaart te maken!
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  29-1-2012 10:43:12
Afbeelding van kaartenansKlopt Doortje, ik was zo in de ban van zwart/wit dat ik er nog maar 2 van gemaakt heb.
ben benieuwd naar jou kaartje
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  29-1-2012 11:27:51
Afbeelding van marjanuisToen ik de dgistamp van dit Kerstmuisje kreeg moest ik er echt nog een zwart/witte kaart mee maken...een muisje is immers grijs...zijn muts heb ik van het zelfde papier gemaakt als het grootste ovaal. En bij zo`n lief muisje hoort een lintje...

Eerst dacht ik hum, heb niet zo veel met zwart/wit, maar als ik nu mijn "serie" van 3 zie vind ik het toch wel erg leuk. Bedankt Doortje, zonder jou had ik dit nooit gemaakt.

Groet, Marja

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring