Geschreven door: ernahoeve 25-1-2012 9:36:06 |
Op zaterdag 28 januari wordt al weer de derde demo op rij gegeven i.v.m. ons 10 jarig jubileum. Het thema is Feest .
Er komen kaarten voorbij voor bv. verjaardagen, geboorte, huwelijk en nog meer van die feestelijke gebeurtenissen.
Betsy (esra) verzorgd deze demonstratie.
Ben je ook zo benieuwd wat voor moois ze weer gemaakt heeft kom dan gerust even langs bij Hobbyhoeve in Hoeven.
De demonstratie is van 10.00u. tot 16.00 u.
Groetjes Erna |
Geschreven door: k@rin_ 25-1-2012 18:17:57 |
als ik tijd heb, zal ik zeker eens komen kijken.
Ik ben naar esra haar creaties gaan kijken, en ze zien er allemaal heel pieko bello uit.
tot dan misschien |
Geschreven door: esra 25-1-2012 18:25:20 |

Hallo Karin,
Dankjewel, voor je complimentje................zou erg leuk zijn als je a.s. zaterdag komt kijken............we hebben diverse feest kaarten gemaakt. Maar ze komen nog niet op HJ.
Groetjes en misschien tot zaterdag............  |
Geschreven door: esra 27-1-2012 0:21:09 |

Hoi hobbymaatjes,
De kaartjes zijn klaar......nog even fotograveren.......ze feestelijk op het presentatie bord prikken......klaar voor de demo.
Nieuwsgierig?????? Kom zaterdag gewoon kijken en genieten.....van de kaartjes en...........wat lekkers .......want het zijn tenslotte Feestkaartjes 
Tot Zaterdag.......groetjes Betsy. |
Geschreven door: k@rin_ 28-1-2012 20:27:33 |
ik ben, zoals beloofd als ik tijd had, even langs geweest.
Het was een gezellig hobbywinkeltje met veel te veel hebbedingetjes. hihi.
Ik heb moeten wikken en wegen wat ik zou kopen.
De demokaartjes waren ook heel mooi. Ik heb de mal gekocht die werd gebruikt met het huwelijkskaartje. Ook heb ik er een bijzonder kaartje gezien, dat je eigenlijk niet kan opsturen, maar gewoon afgeven als je er te plaatse bent. Het was echt heel mooi.
De wiebelkaart was er ook. Van die kaart ga ik een workshop maken op de maatjesdag in Middelburg.
Ik had een kaartje opgestuurd voor de 10e verjaardag van de winkel, maar die zag ik nog niet tussen de andere kaartjes hangen.
Ik heb dus wel gezien wat de anderen gemaakt hebben, en ik moet zeggen, dat het mijn totaal iets anders is of wat de winkel tot hier toe gekregen hebben. Ik ben benieuwd of het in de smaak valt. Ik hoop natuurlijk ook dat mijn kaartje op tijd toekomt. Want op 1 feb wordt deze webstrijd afgesloten. We zullen zien.
groetjes karin
|
Geschreven door: ernahoeve 29-1-2012 16:43:20 |
Hoi Karin,
Je kaartje is heel aangekomen hoor. Hij lag gisteren in de brievenbus.
hij hangt te pronken bij de rest.
Dank je wel hoor.
Groetjes Erna |
Dit forum onderwerp is gesloten
In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven