Geschreven door: 7*hobby 25-1-2012 8:18:57 |
Hallo Allemaal
Ik had vraag wie van jullie heb zo cuttlebug
en hoe vinden jullie dat en
hoe duur heb jullie gekocht
en wat doen er allemaal mee
kan doen
Alvast Bedankt
GroetjesEva |
Geschreven door: creacob 25-1-2012 8:33:41 |
hallo eva
ik heb een cuttlebug en ik werk er graag mee
je moet er natuurlijk wel de mallen er bij kopen
ik heb er toen 65,00 euro voor betaald via een
webwinkel
gr coby |
Geschreven door: dayala 25-1-2012 8:38:40 |
ik heb de cuttlebug gehad,hij ging na jaren stuk, ik heb nu de bigg shot en moet eerlijk bekennen dat ik erg tevreden ben,toch maar even googlen waar je het goedkoopst uit ben,in beide machine`s kan alles door maar voor de dikke tim holtz stanzen zou ik toch voor de big shot gaan,ik kreeg ze ook door de cb maar heb daar mijn twijfels over of hij daardoor stuk is gegaan,ze zijn wat stug werd mij verteld waardoor de cb uiteindelijk stuk ging |
Geschreven door: Felicia 25-1-2012 8:41:29 |
Hallo Eva,
Ik heb de Cuttlebug ook, gekocht voor 69,95 bij de winkel.
Bij mij zaten er een setje met postzegel stansjes bij.
Vind hem super werken, zelfs de metalen mallen gaan er door bij mij.
Groetjes Josje |
Geschreven door: claudia634 25-1-2012 8:43:05 |
ik heb de cuttlebug nu ruim 5 jaar.
ben zeer tevreden, heb er toen zo`n 90,euro voor betaald.
in de loop der jaren heb ik ook heel wat mallen gekocht, en daar varieren de prijzen van.
gr claudia |
Geschreven door: nautilus 25-1-2012 8:52:20 |

Ik heb mijn cuttlebug ook al van af het begin ,dat ze uit kwamen
ik heb er toe toen 99 euro voor betaald met 1 doosje postzegel
malletjes er bij en nog 1 extra mal.
En al mijn embossing mallen,gaan er door heen
Ik ben er super blij mee.
groetjes evelyn |
Geschreven door: freubeltje 25-1-2012 8:58:41 |
Ik heb nu anderhalf jaar een Cuttlebug. Hij kostte E70,- en ik ben er best tevreden mee.
Alleen bij sommige kleine dingetjes (bv sterrenrandmal van MD) moet ik wel eens extra draaien en/of met de hand wat nasnijden.
Groetjes Paula |
Geschreven door: MonaHJ 25-1-2012 9:04:05 |
Forum verplaatst naar nieuwe groep
Stansapparaten en toebehoren |
Geschreven door: JakiHobby 25-1-2012 9:12:04 |
Ik heb mijn cuttlebug vanaf het begin weet niet meer wat ik toen betaald heb maar ik wil hem niet meer missen zou hij stuk gaan dan komt er gelijk een nieuwe.
Succes met zoeken.
Kitty |
Geschreven door: k@rin_ 15-2-2012 17:08:50 |
ik heb ook een cuttelbug. Die heb ik verleden jaar op een hobbybeurs in zwolle gekocht voor 70€.
Ik werk er niet veel mee, maar als ik er mee werk, zijn mijn figuren steeds goed uitgestanst, en mijn embossing is prima gedaan. Ik ben er dus heel tevreden over.
Ik ben blij dat ik hem gekocht heb. |
Geschreven door: yvonnem 15-2-2012 17:19:16 |
Ik heb al een jaar of 6 een cuttelbug en vind het een fijn apparaat. gebruik hem momenteel niet veel. Maar dat zijn tijden dat ik hem weer pak of niet. na een jaar of 4 ging hij kapot en kreeg ik een spikslinternieuwe nog helemaal in de doos ook met die postzegelstansjes erbij. ik heb toen kars gebeld en mocht bij de dichtsbijzijnde hobbywinkel de kapotte brengen en kreeg na een poosje via die winkel een nieuwe.
Groetjes Yvonne |
Geschreven door: repelsteeltje 15-2-2012 17:27:56 |
ik heb de machine al jaren is me tweede machine de eerste had vele kinder problemen
dus kreeg na een paar jaar toch een nieuwe van Kars een webwinkel daar besteld had.
rest machine door verhuizing was het schroefje van draaien eruit gevallen
en kreeg van Kars gratis weer een nieuw schroefje toegezonden
goede service toch.
en werkt met plezier ermee
Rest heb ik ook de Grand ( Spelbindermachine) en is ook super.
|
Geschreven door: knutseldoos 19-2-2012 18:57:13 |
Ik heb sinds een maand of 3 ook een. Ik vind hem helemaal te gek. Mijn man helpt mij om de malletjes er door te draaien, want ik kan zelf niet al te goed kracht zetten,ik kreeg er gratis een embossingfolder bij. Je moet soms een stukje karton er mee draaien omdat het er aan ligt hoe zulk dik papier je er doorheen draait. Het is gewoon uitproberen maar het voldoet mij prima.
Groetjes Sjoukje |
Geschreven door: Riva 19-2-2012 19:09:54 |
Ik heb ook de cuttlebug sinds 3 jaar. Ik werk er veel mee. Ik zou hem niet meer willen missen.
Sinds kort heb ik de B platen moeten vervangen. Er kwamen scheuren in.
Maar ik ben er heel tevreden over
Gr. Ria |
Geschreven door: motormuis 19-2-2012 19:11:21 |
Hoi,
Ik heb er ook een. En ik kan je vertellen....ik vind het verslavend .
Wilma |
Geschreven door: k@rin_ 20-2-2012 12:33:55 |
ik heb er ook een.
Ik heb hem verleden jaar gekocht op een hobbybeurs in zwolle en heb er toen 75€ voor gegeven.
Ik gebruik hem niet veel, omdat ik eigenlijk geen scrapkaarten maak. Maar als ik hem gebruik, vind ik het erg handig. Ik wou hem al lang hebben maar vond het steeds te duur. Maar verleden jaar heb ik dan toch de knoop doorgehakt, en ik ben blij dat ik hem heb.Veel nestabilities en andere stansen heb ik nog niet, maar af en toe, als ik naar een beurs ga, koop ik er mij toch eentje. |
Geschreven door: iepies 23-2-2012 23:58:41 |
Hallo,
Ik gebruik de cuttlebug ook voor vilt. Gaat prima.
groetjes,
Ria |
Geschreven door: Glaskraal 11-3-2012 18:34:28 |
Hoi,
Ik heb ook een CB. en ik gebruik het toch regelmatig.
In het begin had ik veel problemen met de mallen van Marianne Design.
Nu weet ik dat ik er een extra velletje papier ertussen moet doen en dan gaat het prima.
De Nellie Snellen mallen gaan bij mij door alles heen en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Ik had een keer een mal van Cherri Lynn (gras) gekocht maar die paste niet, mijn platen waren te kort.
Verder ben ik er erg tevreden mee. |
Geschreven door: whisky 18-3-2012 11:08:18 |
ik heb hem nu 3 jaar en ben zeer te vreden met heel veel mogelijk heden heb er toen 89 euro voor betaald
maar je moet even google naar aanbiedingen succes |
Geschreven door: hanneke3d 25-3-2012 21:24:28 |
ik heb de cuttlebug ook en ik ga binnenkort toch over op een elektrische,ik zit te denken aan de vagebond.Door de reuma,wordt het steeds slechter,om te draaien,jammer,maar toen ik hem kocht,heb ik er 89 euro voor betaald,ik ga dus goed kijken,waar ik de vagebond ga kopen,want de prijzen varieeren enorm onderling.
heel veel groetjes 
hanneke |
Geschreven door: Ilonka-L 25-3-2012 21:41:35 |
Hallo,
Ik heb nu mijn tweede, de eerste klapte uit elkaar en is keurig vergoed.
Ik heb er zo`n 70 a 80 euro voor betaald, dat valt dan nog wel mee alleen al die mallen die uitkomen, het is gewoon verslavend ik wil er zoveel, dat is echt wel prijzig dus succes met beheersen om ze niet allemaal te kopen (gaat mij niet echt goed af hih )
Groetjes Ilonka |
Geschreven door: karinvanes 25-3-2012 22:05:50 |
Ik had een double do xl, maar die omgeruild voor een cuttlebug. Ik dacht dat de cuttlebug meer keuze in stansen had, maar dat is achteraf onzin. Je betaald , vind ik, grof geld voor zo`n apparaat, maar als je het echt gaat gebruiken, is het al snel je beste vriend!
Geld voor je verjaardag vragen is een leuk begin voor een potje. Toen ik 12,5 jaar getrouwd was hebben mijn man en ik geld van mijn vader gekregen. Mijn man stond erop dat ik zo`n apparaat er van ging halen. Ik wist ook niet wat de verschillen tussen al die apparaten was, er is zoveel keuze! Succes, Karin. |
Geschreven door: Belinda70 4-4-2012 15:43:40 |
Ik heb nu sinds een maand ook een cuttlebug
Ik heb hem voor 74,00 gekocht, daar zat een mal bij en een C plaat
Tot nog toe vind ik hem ideaal |
Geschreven door: sanniec 26-4-2012 19:03:21 |
ik zou voor een paar euro meer een big shot kopen die is veel solider
gr sandra |