Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

`t Clowntje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op alle karton.

De Hobbyhoek
Met uw HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op het gehele assortiment, daarnaast krijgt u een presentje bij uw bestelling. Vermeld HJSTAR bij de kortingscode en uw pasnummer bij de opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Downloads dinsdag - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: kippetje01  Bericht voor opstellen voor kippetje01  24-1-2012 23:40:28
Afbeelding van kippetje01Hallo, maatjes

Ik wilde de kikker downloaden en uitprinten van HJ.
Nu heb ik hem gedownload net als ik al meer heb gedaan, maar hij print hem niet uit krijg steeds een leeg vel.
Heeft iemand van jullie dat ook al geprobeerd.
Normaal lukt het altijd.
Ik heb al van mijn afbeeldingen iets uitgeprint en dat lukt wel.

gr.Henny Verspeek
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  24-1-2012 23:49:07
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeHeb je hem opgeslagen op je computer? Probeer dan eens de kleur te veranderen in bijvoorbeeld donker blauw of groen en dan weer een printopdracht te geven. Mijn printer doet het anders ook niet want mijn zwarte inkt is op, de jouwe ook?

Groetjes, Jackie
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  25-1-2012 0:15:52
Afbeelding van devuurvliegIk heb hem net uitgeprint, ging prima
groetjes Sonja
Geschreven door: Anneke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Anneke  25-1-2012 9:35:09
Afbeelding van Annekeik heb het net ook uitgeprint het ging prima
succes groetjes Anneke
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  25-1-2012 9:40:51
Afbeelding van CreahannieHoopte dat we eindelijk weer eens een leuk boduur patroon zouden kunnen downloaden ,maar helaas ,álweer niet!!!!!!,gr Hannie
Geschreven door: phyton  Bericht voor opstellen voor phyton  25-1-2012 10:36:50
Afbeelding van phytonCreahannie ik ben het helemaal met je eens .
ook ik zit elke week weer te hopen dat het een borduurpatroon is.
ik heb helemaal niets met dots tewijl ik het wel mooi vind als het af is,
mijn vriendinnen vinden het prachtig.
dus iedereen het zijne he.
groetjes ingrid
Geschreven door: *CMA*  Bericht voor opstellen voor *CMA*  25-1-2012 10:58:13
Afbeelding van *CMA*je kunt van deze kikker heel makkelijk zelf een borduurpatroon maken!!!! (dat doe ik met de meeste hobbydotspatronen!)
gr. judith
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  25-1-2012 11:07:11
Afbeelding van CreahannieDat kan idd,maar ik vind er als borduurpatroon geen bal aan,`n borduurpatroon is `n borduurpatroon,toch??? Je kunt het ook niet omdraaien ,sorry!,Kijk maar eens bij de downloads,al wééééééken geen écht borduurpatroon meer .
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  25-1-2012 11:10:31
Afbeelding van henniebeerja ik had ook graag weer eens een mooi borduurpatroon gezien. maar deze combinatie vind ik zoiezo maar niks, een kikker voor een zieke, oke, maar een champagneglas erbij? dat is toch meer voor een feest! als je ziek bent is dat geen reden voor een feestje, of zie ik dat verkeerd? of iemand moet een flinke kater hebben van de vorige dag! kun je ook goed beroerd van zijn!
gr. hennie.
Geschreven door: mrsbarney  Bericht voor opstellen voor mrsbarney  25-1-2012 11:22:14
Afbeelding van mrsbarneyZoveel mensen zoveel zinnen, kikker is overdrachtelijk....en champagneglas is ter viering van het heuglijke feit....Ach die kikker heeft in ieder geval veel leut gehad zo te zien....
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  25-1-2012 11:54:14
Afbeelding van CreahannieHad er dan niet beter `n kater in dat glas kunnen liggen ,gr Hannie
Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  25-1-2012 12:07:25
Afbeelding van josklos
gewoon aanklikken op downloadpagina en
dan klikken op openen en dan op het printericoontje
en het patroon komt uit de printer.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring