Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Castella Creatief
Bij besteding van € 5,00 krijgt u een stempel. (niet op afgeprijsde art.) Een volle kaart is € 12,50 waard. Deze is niet inwisselbaar voor geld.

M&H Hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 grote knipvellen voor 1 euro / pakjes stickervellen 10 stuks 0,50 cent

Hobbyshopjannie
Nu nog grotere keuze in wol en hobbyartikelen, wij hebben bijna alle dots stickers in voorraad

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Ik zoek knipvellen van carnaval - Hobby artikelen

Geschreven door: silver  Bericht voor opstellen voor silver  24-1-2012 7:10:00
Afbeelding van silverEen collega die in de carnavals vereniging zit vraagt mij of ik een kaart van carnaval kan maken.
Ik heb al bij veel winkels online gekeken maar nergens een carnavals vel gevonden.
Weet iemand waar ze deze vellen wel verkopen?

Groetjes Silvia
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  24-1-2012 7:44:38
Afbeelding van agnesw62je hebt een pb
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  28-1-2012 16:08:41
Afbeelding van merlijn1Hoy Silvia,ik heb er de afgelopen jaren een aantal gemaakt op cd,ze staan op mijn website,wat ik er voor gebruikte waren de knipvellen van pigo met clows diverse met instrumenten,en dan de karnavals kleuren rood groen geel,he er altijd veel lof over gehad,groetjes Ellen Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Kimmie  Bericht voor opstellen voor Kimmie  29-1-2012 19:20:12
Afbeelding van KimmieJe hebt een pb.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website