Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u fotolijm collal 50 ml 1,40 pst nu 3 voor 3,= en foamtape/foamblokjes1,15 pst nu 2 voor 1,90 26 mei opendag/opruimingsdag van 9.30 tot 15.30 uur Zie advertentie elders in deze krant

Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Uitslagen van de hj puzzels - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: doerakje  Bericht voor opstellen voor doerakje  23-1-2012 14:55:03
Afbeelding van doerakjeHallo

Kan iemand mij vertellen waar ik de uitslagen van de hj puzzels kan vinden.
Wij hebben laatst een mail gekregen waar het stond dat je in het vervolg hier ook kon gaan kijken,
maar ik kan het nergens vinden.

groetjes Roelie
Geschreven door: c.jelles1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor c.jelles1  23-1-2012 15:09:36
Afbeelding van c.jelles1staat meestal in het volgende hj.

groetjes Christel
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  23-1-2012 15:23:36
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeHet staat er toch echt hoor, bij puzzel oplossingen inzenden, in het rijtje hier links.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: doerakje  Bericht voor opstellen voor doerakje  23-1-2012 15:35:52
Afbeelding van doerakjeHoi

Ik zie wel puzzel oplossing inzenden maar niet de uitslagen wie er gewonnen heeft
Geschreven door: walvisje65  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor walvisje65  23-1-2012 15:41:17
Afbeelding van walvisje65ik kan het ook niet vinden
Geschreven door: jokia  Bericht voor opstellen voor jokia  27-1-2012 16:24:25
Afbeelding van jokiaik kan het ook niet vinden, helpppppppp
Geschreven door: Mechelke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mechelke  27-1-2012 16:29:36
Afbeelding van Mechelkestaat er bij mij ook niet bij
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  27-1-2012 16:40:40
Afbeelding van marjan35de uitslagen staan in het HJ maar niet hier op de site.

Groetjes marjan

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring