Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Showroom Kinder swap - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  23-1-2012 10:30:30
Afbeelding van maroefHoi, hoi

Hier kunnen jullie het kaartje wat je krijgt en het kaartje wat je maakt uit je pakketje samen kwijt.

Staat je kaartje in de showroom dan heb je de kans dat ik jouw naam trek en dat je een verrassingspakketje krijg.
De winnaar maak ik rond 1 maart bekent.

Groetjes Matty
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  26-1-2012 18:43:49
Afbeelding van kablauHallo allemaal,

Ik ben vanmiddag aan het knutselen geweest, dit is de kaart die ik kreeg van Ada(Fiere20), en deze kaart heb ik er met dezelfde spulletjes van gemaakt.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  26-1-2012 18:49:21
Afbeelding van marjanuisHeel mooi Ans...
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  26-1-2012 22:36:30
Afbeelding van joynaZo die is leuk geworden,lekker zoet.

Maria
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  27-1-2012 10:52:03
Afbeelding van caartjeHallo Allemaal

Ik heb ook mijn kaart af.
Het was wel even hard na denken hoe ik het ging doen.
dit is de kaart die (Kablau)Ans heeft gemaakt .

En deze heb ik gemaakt. .

groetjes
carin
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  27-1-2012 13:03:26
Afbeelding van kablauToppie Carin, hij is hartstikke leuk geworden hoor Ja Ja Ja.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  27-1-2012 13:25:56
Afbeelding van crealoetjeHallo allemaal,

Ik ben erg nieuwschierig wat andere er allemaal van maken, de eerste zijn al erg leuk om te bekijken.
Het was voor mij een dubbele uitdaging ik heb namelijk nog nooit stempelafdrukjes ingekleurd.
Ik vind het een leuk plaatjeen leuke kleurtjes maar het koste me toch moeite om hem netjes in te kleuren, maar voor de eerste keer vind ik het aardig gelukt.
Dit kaartje is gemaakt door Paula (kimberly)
Dit is het kaartje wat ik heb gemaakt.

Groetjes Nita.
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  27-1-2012 13:39:19
Afbeelding van KimberlyDie is prachtig geworden
Goed gelukt hoor dat kleuren Ja
Ik moet ze er nog opzetten
Morgen als het niet weer mis gaat krijgen we `n nieuw modem en dus `n stabiele verbinding dan lukt `t vast
Groetjes,paula
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  27-1-2012 16:33:58
Afbeelding van rianneke1Yep ik had mijn pakketje vandaag ook ontvangen van Jennifer (jennifer71) en ik weet niet hoe Jennifer het wist, maar helemaal mijn kleurtjes, en helemaal mijn plaatje, ik hou ontzentend van bloemenmeisjes en elfjes. Dus direct aan de slag gegaan, heerlijk.

Dit kaartje had Jennifer gemaakt, heel erg leuk met die stansjes, maar helaas heb ik geen stansmachine dus kon de bloemen en stansjes niet uitstansen.

Nu heb ik dus een heel ander kaartje gemaakt, maar wel met alle materialen die erin zaten, ooh zo leuk om te doen.

Jennifer bedankt hoor.
Gr rianne

ps, vind het super leuk om de topic mee te lezen en vooral te kijken wat andere mensen gemaakt hebben.
Vind de kaarten die er al staan super geworden, en allemaal zo verschillend, heel erg leuk.
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  27-1-2012 19:02:57
Afbeelding van joynaZo dat zijn leuek kaarten geworden.
Ben benieuwd wanneer ik mijn pakketje krijg.
Word erg nieuwsgierig naar.

Maria
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  28-1-2012 11:10:14
Afbeelding van Kimberlyik heb ze
de rechter heb ik gemaakt
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  28-1-2012 16:15:54
Afbeelding van caartjehoi kimberley

Leuke kaart heb je er van gemaakt.

groetjes
carin
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  29-1-2012 12:43:09
Afbeelding van ingridbrHoi hoi
Ik heb een pakketje van Celesta gehad.

Deze heb ik er van gemaakt,

En deze heeft Celesta gemaakt
Celesta die blauwe "ringetjes" heb ik niet gebruikt wist niet hoe te bevestigen.

Groetjes Ingrid
Geschreven door: Kwebbeltje  Bericht voor opstellen voor Kwebbeltje  29-1-2012 18:52:31
Afbeelding van KwebbeltjeHoi Nita.
Wat een leuk pakketje heb ik van jou ontvangen.
De ze kaart had Nita er van gemaakt
En deze kaart heb ik er van gemaakt

groetjes magda
Geschreven door: fiere20  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fiere20  29-1-2012 19:06:53
Afbeelding van fiere20hoi hoi
ik heb gisteren mijn pakketje van jackie binnen gekregen.
er was ook een opdracht bij , moest 2 kleurtjes niet gebruiken, en een versiersel niet gebruiken.
mocht ook haar kaart niet open maken. heb ik ook niet gedaan.

dit is de kaart die ik heb gekregen
en dit is de kaart die ik van het pakketje heb gemaakt
vind ze allebei erg leuk.
groetjes ada
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  29-1-2012 19:09:41
Afbeelding van marjanuisWat een leuke kaarten! Top hoor, bijna spijt van het niet mee doen....

Groet, Marja
Geschreven door: cartouche  Bericht voor opstellen voor cartouche  29-1-2012 19:20:03
Afbeelding van cartoucheOhhhh, dat ziet er allemaal leuk uit!! Ja Ja Ja
Wat goed van jullie zeg!!! Ik maak nooit scrapkaarten.
Maar het is zo mooi dat ik daar toch misschien ook wel een keer aan ga beginnen

Groetjes
Olga
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  29-1-2012 19:32:01
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeJouw kaart is leuk geworden, Ada. Ja Ik vond het erg leuk om een pakketje voor je te maken

Ik heb zelf nog steeds geen pakketje ontvangen, van wie moet mijn pakketje komen?

Groetjes, Jackie
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  29-1-2012 19:34:36
Afbeelding van lorindaIk heb spijt dat ik mij niet op gegeven heb
ik had geen spulletjes om er bij te doen plakken
maar dat zie ik hier ook niet
wel genoeg leuk papier
Groetjes Els
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  29-1-2012 20:16:55
Afbeelding van crealoetjeHoi Magda,

Je hebt me verrast, ik vind het een heel leuk kaartje geworden had geen verwachtingen maar was erg nieuwschierig wat een andere er van zou maken, leuk hoor.

Groetjes Nita.
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  30-1-2012 0:56:09
Afbeelding van KimberlyZoooo internet probleem opgelost
Caartje sorry voor mn korte berichtje bij de kaartjes, ik werd steeds van internet gemikt dus dan na `n paar mislukte pogingen worden vanzelf je berichten korter

Dus ter aanvulling op mn geplaatste kaarten ,de linker is door caartje gemaakt,de rechter door mij
Ik vond `t `n heel leuk paket om te maken
Lekker drukke kleuren dus ik moest echt na denken hoe te doen want je moet nog wel papier verschil zien
De kaart die je mij stuurde vond ik leuk gedaan
Ik denk niet vlot over circel gebruik op `n kaart omdat ik `t moeilijk vind om `m te ` breken ` maar dit was `n heel leuk bedachte ` breuk ` ben ik nog niet opgekomen
Zo,ben blij dat ik nu weer wat fatsoenlijks heb kunnen zetten zonder dat ik alles weer kwijt raakte
Truste allemaal !!
Geschreven door: celesta  Bericht voor opstellen voor celesta  30-1-2012 13:52:36
Afbeelding van celestaeven melden het paketje is aan gekomen hoor
nog geen tijd gehad om er eits van te maken
gr celesta
Geschreven door: Krijomanaf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Krijomanaf  30-1-2012 17:21:18
Afbeelding van KrijomanafHmmm,nog steeds niet te zien of mijn kaart er al is,maar ook ik heb nog niets mogen ontvangen,dus moet ik geduld oefenen ,heeeeel veeeel geduld,en mijn brievenbus heeft honger hoor ,dus wacht niet te lang ...anders gaat hij mij opvreten huh ...
Maar gelukkig hebben wij nog de tijd ...
Groetjes Marie-Christine
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  30-1-2012 23:10:18
Afbeelding van joynaZozo wat een leuke kaarten allemaal.
Het pakketje wat ik moet krijgen komt later want Sytske
is ziek,dusnog maar even geduld hebben.

Maria
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  2-2-2012 15:07:40
Afbeelding van ingridbrHoi Jennifer
Hij is leuk geworden. Ja Ja
Groetjes Ingrid
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  2-2-2012 15:53:44
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk wil even melden dat ik mijn pakketje van jac13 heb ontvangen
Ik zal het weekeind ermee aan de slag gaan.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  3-2-2012 14:55:26
Afbeelding van maroefHoi,hoi

Dit leuke easelkaartje vond ik in mijn pakketje van Rianeke 1 .

En dit is wat ik ervan heb gemaakt
Iets maken met een 3d was al een hele tijd geleden, maar vond het erg leuk om weer eens te doen.

Groetjes Matty
Geschreven door: judithb12  Bericht voor opstellen voor judithb12  5-2-2012 12:43:17
Afbeelding van judithb12ook ik heb eindelijk tijd vrij kunnen maken om mijn kaartje te maken
hier is wat ik er van gemaakt heb

en dit heb ik mogen ontvangen van 41 moeke

ook voor mij een 3d uitdaging volgens mij stempel ik te veel hahahahah

gr judith
Geschreven door: celesta  Bericht voor opstellen voor celesta  5-2-2012 16:12:30
Afbeelding van celestajammer dat er al kaartjes van de lijst zijn gehaalt
gr celesta
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  5-2-2012 17:02:57
Afbeelding van rianneke1Oeps Sorrie Celesta dat was ik, ik had teveel fotos bij mijn afbeelding beheer staan, en was iets teveel aan het verwijderen zie ik nu, sorrie, zal kijken of ik het kan herstellen.

wauw Mattie wat een mooie kaart heb je van mijn materialen gemaakt zeg, heel leuk gedaan.
Ook leuk dat een easel kaart hebt gemaakt, toppie Ja

Gr rianne
ps heb de fotos van de kaartjes er weer bij gezet hoor.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  6-2-2012 16:35:04
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk heb mijn kaart ook eindelijk klaar.............

Dit is het geworden Ik heb er een verlengde kaart van gemaakt omdat het pakketje van Jacqueline deels verkreukeld aankwam. Het kaartkarton gewoon dubbelvouwen was dus geen optie. Dan moest ik er eerst een stuk afsnijden waardoor ik een rechthoekige kaart zou moeten maken.
Daar had ik geen zin in omdat ik altijd vind dat ik dan veel te weinig ruimte heb. Ik heb er dus voor gekozen om van de 3 kaartkartons die in het pakketje zaten één verlengde kaart te maken.

En deze kaart kreeg ik van jac13

Ik vond dit erg leuk om te doen

Groetjes, Jackie

Geschreven door: Symath  Bericht voor opstellen voor Symath  6-2-2012 16:47:24
Afbeelding van SymathHoi,
Leuke kaarten zijn er gemaakt Ja
Maria (joyna) de envelop voor jou gaat morgen de brievenbus in.
Marie-Christine ik hoop van de week tijd te hebben om met jouw kaart aan de slag te gaan.
Groetjes sytske
Geschreven door: jac13  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jac13  7-2-2012 12:49:09
Afbeelding van jac13Hoi Jacky

Wat jammer dat de inhoud deels verkreukeld was.
Ik wilde het karton niet vouwen om jou demogenlijkheid te geven om helemaal zelf de kaart te vouwen zoals jij het zelf wilde.
Maar je hebt er toch nog een super leuke kaart van weten te maken Ja Ja Ja

Geschreven door: Triple  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Triple  7-2-2012 17:31:51
Afbeelding van Triple goedemiddag allemaal

Kreeg vanmiddag mijn pakketje binnen en omdat ik
toch bezig was met knutselen, ben ik maar gelijk aan de
kaart begonnen.
Het was even nadenken wat ik ervan zou maken.Het is een easelkaart geworden.
Toen ik de kaart klaar had, de envelop van Judith geopend.
Het zijn echt twee heel verschillende kaarten geworden. Ik vind dit echt leuk om
te doen.
Komen de kaarten: deze was van Judith en dit is de binnenkant
met doosje met zakdoekjes
en dan nu die van mij

Kijk weer uit naar de volgende swap
Warme groetjes Bep
Geschreven door: judithb12  Bericht voor opstellen voor judithb12  7-2-2012 21:45:19
Afbeelding van judithb12hahahah bep je hebt er iets heel leuks van gemaakt

gr judith
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  8-2-2012 23:11:22
Afbeelding van joynaGoede avond

Kreeg mijn pakketje vandaag binnen ,want Sytske(Symath)was ziek.
Dus maar meteen aan de slag gegaan.
Dit is de creaties van Sytske een leuke easelkaart

En ik heb er twee gemaakt,maar kon niet kiezen welke ik erop zou zetten dus alle twee maar.

Groetjes Maria
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  8-2-2012 23:16:16
Afbeelding van joynaNog even iets

Ik vind dat er nog weinig karten hier staan,ook ik heb nog niet gezien hoe mijn kaart is geworden die 41 moeke heeft gekregen.

Maria
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  8-2-2012 23:27:32
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeWeinig kaarten Maria? Ik dacht dat er 19 deelnemers waren en ik tel toch al 14 resultaten hierboven..........
Volgens mij hebben we tot 1 maart de tijd gekregen van Matty dus dan vind ik juist dat er al veel kaarten geplaatst zijn.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Krijomanaf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Krijomanaf  9-2-2012 17:34:59
Afbeelding van KrijomanafHallo mensen,

Hopelijk kan mijn buurman de usbpoort of zoeits repareren zodat ook ik mijn fotos kan opladen op de pc,dus komt er aan,hopelijk vanavond anders morgen .
Fijne avond en graag tot ziens.
Groetjes Marie-Christine
Geschreven door: celesta  Bericht voor opstellen voor celesta  10-2-2012 17:37:38
Afbeelding van celestahier zijn de kaartjes vanbea en celesta

dit is het kaartje van bea

en dit is mijn kaartje van celesta

groetjes celesta
Geschreven door: jac13  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jac13  11-2-2012 1:11:52
Afbeelding van jac13Eindelijk heb ik ook mijn kaart af kunnen maken.

Dit is wat Matty heeft gemaakt

En dit heb ik er van gemaakt

Er zijn weer super mooie kaarten gemaakt Ja Ja Ja

Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  12-2-2012 18:58:31
Afbeelding van joynaKlass hoor de kaarten.

Maria
Geschreven door: Kwebbeltje  Bericht voor opstellen voor Kwebbeltje  15-2-2012 15:07:53
Afbeelding van Kwebbeltjecomputer nog steeds niet gemaakt?????
ben nog steeds genieuwd .wat voor kaartje er van gemaakt heeft
we wachten met spanning af.
groetjes magda
Geschreven door: Krijomanaf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Krijomanaf  24-2-2012 20:51:25
Afbeelding van KrijomanafHallo mensen,

Eindelijk kan ik mijn fotos uploaden hier,het heeft langer geduurd dan ik dacht ,maar ja als jij iemand nodig hebt hiervoor moet je soms lang wachten ...
De Kaart nummer 1 zijn van Hj Kwebbeltje Magda, Magda ,bedankt voor je geduld en voor je leuke Kaart en Materialen.
Hier is Kaart nummer 1
En deze heb ik ervan mogen maken.
Bedankt voor de leuke uitdaging weer en graag tot een volgende keer.
Groetjes Marie-Christine
Geschreven door: celesta  Bericht voor opstellen voor celesta  25-2-2012 16:40:19
Afbeelding van celestaik heb alle kaarten bekeken
er zijn bijzondere bij
nu maar afwachten wie er in de prijzen zijn gevallen
gr celesta
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  1-3-2012 23:12:48
Afbeelding van joynaHallo allemaal.Wat jammer dat de kaart die ik gestuurd heb naar 41moeke er niet op staat.
Ben bij haar gaan kijken en zie dat ze helemaal geen kaarten erop heeft staan.
Ben dus hierin teleurgesteld in,want ik zou toch graag willen hebben gezien hoe zei de kaart heeft gemaakt en wat ze van mijn kaart vond.
Weet dus niet of ik een volgende keer weer me doe.

Maria
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  1-3-2012 23:36:31
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, Maria.
Ik vind dat je wel je creatie moet kunnen plaatsen als je aan zo`n uitdaging meedoet.

Groetjes, Jackie

Showroom Kinder swap - Uitdagingen / Wedstrijden

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring