Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.

Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Metalen plaatje bij CheeryLynn-mallen - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: Ryvonne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ryvonne  19-1-2012 19:09:57
Afbeelding van RyvonneKort geleden heb ik een metalen plaatje gekocht om CheeryLynn-mallen beter door de CB te krijgen.
Nu weet ik niet hoe de volgorde van de platen(plaatje) is. Normaal snij ik met A-B-papier-mal(ondersteboven)-C.
Maar waarmoet ik het metalen plaatje nu tussen leggen?

Groetjes,
Emmy
Geschreven door: GiBa  Bericht voor opstellen voor GiBa  19-1-2012 19:39:46
Afbeelding van GiBaHoi Emmy

Het is A plaat
B plaat
mal met snijkant boven
papier
ijzeren plaatje
C plaat

Zo zou het moeten lukken
Succes

Giny
Geschreven door: Hanja  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Hanja  19-1-2012 19:53:38
Afbeelding van HanjaHallo Emmy. Ik doe altijd eerst A -C. dan mal en papier dan plaat en dan de B plaat.Dat gaat heel goed en ik gebruik hem ook wel voor andere mallen die wat moeilijk gaan. Je B platen blijven mooier en trekken niet krom en aan de plaat zie je geen afdrukken, Vooral als je B platen half sleets zijn heb je net dat beetje extra druk. Succes ermee.

Groetjes, Hanke.
Geschreven door: Ryvonne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ryvonne  20-1-2012 9:16:40
Afbeelding van RyvonneHartelijk dank voor de tips. Vandaag ben ik jarig, maar ik ga het zaterdag meteen proberen.
Groetjes,
Emmy
Geschreven door: dayala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dayala  20-1-2012 9:22:02
Afbeelding van dayalahet metalen plaatje heb je helemaal niet nodig met de cb,eerst de a plaat,dan c,papier en mal naar beneden en dan de b plaat er boven op,de b platen moeten niet krom zijn
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  20-1-2012 9:45:05
Afbeelding van HuismusIk gebruik helemaal geen metalen plaat! Volgens mij heb je dat alleen nodig bij de DD!
In de CB gebruik ik gewoon dezelfde platen als voor de creatables en dat gaat perfect!
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  20-1-2012 9:47:02
Afbeelding van Chaootjeheeft een DD en gebruik geen metalen plaat als een mal niet goed snijd paar keren heen en weer doet wonderen
Geschreven door: Hanja  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Hanja  20-1-2012 9:57:39
Afbeelding van HanjaAls je zo`n kanten kleedje hebt van Cheery Lynn raden ze zelf die plaat aan en dan nog komt hij er moeilijk uit. Voor de kleinere zoals het fietsje of de lantaarn heb je hem niet nodig. En als je ouder bent en en iets mankeert heb je ook niet zoveel krachten meer en is de plaat ideaal.

Groetjes Hanke.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring