t Krekeltje Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting.
Deze maand clearstamps 20% korting.
Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u.
Extra aanbiedingen op onze kraam.
H. Bruinink Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.
Ikkie Creatief Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.
Metalen plaatje bij CheeryLynn-mallen - Stansapparaten en toebehoren
Kort geleden heb ik een metalen plaatje gekocht om CheeryLynn-mallen beter door de CB te krijgen.
Nu weet ik niet hoe de volgorde van de platen(plaatje) is. Normaal snij ik met A-B-papier-mal(ondersteboven)-C.
Maar waarmoet ik het metalen plaatje nu tussen leggen?
Hallo Emmy. Ik doe altijd eerst A -C. dan mal en papier dan plaat en dan de B plaat.Dat gaat heel goed en ik gebruik hem ook wel voor andere mallen die wat moeilijk gaan. Je B platen blijven mooier en trekken niet krom en aan de plaat zie je geen afdrukken, Vooral als je B platen half sleets zijn heb je net dat beetje extra druk. Succes ermee.
het metalen plaatje heb je helemaal niet nodig met de cb,eerst de a plaat,dan c,papier en mal naar beneden en dan de b plaat er boven op,de b platen moeten niet krom zijn
Ik gebruik helemaal geen metalen plaat! Volgens mij heb je dat alleen nodig bij de DD!
In de CB gebruik ik gewoon dezelfde platen als voor de creatables en dat gaat perfect!
Als je zo`n kanten kleedje hebt van Cheery Lynn raden ze zelf die plaat aan en dan nog komt hij er moeilijk uit. Voor de kleinere zoals het fietsje of de lantaarn heb je hem niet nodig. En als je ouder bent en en iets mankeert heb je ook niet zoveel krachten meer en is de plaat ideaal.