Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Kleurenfestijn
Met de HJSTAR pas krijgt u bij elke € 10,00 1extra klantekaart stempel. Stempels Marianne Design 15% korting. 10 stickervellen € 5,00 Linnen karton 10 voor € 1,50

Hobbyshopjoke
Met de HJSTAR pas krijgt u Magic Dots 3 halen 2 betalen! Vermeld uw HJ starpas nummer bij opmerkingen.

Hobbygalerij creativiteitsartikelen
Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Spaanse stickers - Hobby artikelen

Geschreven door: Vonne  Bericht voor opstellen voor Vonne  19-1-2012 17:32:08
Afbeelding van VonneWie weet waar ik Spaanse tekststickers kan kopen? Bij de fabrikant zijn alleen de "Felicidades" nog verkrijgbaar, maar ik heb ook "Enhorabuena", "Te quiero" en "Feliz Día" nodig. Wie helpt?
Groetjes, Vonne Zonnetje
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  19-1-2012 17:45:57
Afbeelding van PollepelleMisschien kun je als er geen reactie komt een Spaans hj lid vragen.
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  19-1-2012 17:56:41
Afbeelding van marjanuisZelf de teksten maken in Word en uitprinten...dt zou ik doen.

Groet, Marja
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  19-1-2012 18:36:58
Afbeelding van devuurvliegOf letter stickers en de teksten maken met losse letters.

Groetjes van Sonja
Geschreven door: mrsbarney  Bericht voor opstellen voor mrsbarney  19-1-2012 20:14:44
Afbeelding van mrsbarneyOf label maker daar kan het ook mee...

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website