Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

Diana’s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u de hele maand mei 10% korting op uw complete bestelling en het hobbyjournaal voor €1,00. Daarnaast ontvangt u altijd een extraatje.

Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Vraag over shadow painting - Decoratief Schilderen

Geschreven door: Bevert 1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bevert 1  19-1-2012 11:50:19
Afbeelding van Bevert 1Goede morgen H.J.-ers,

Een vraagje, een paar jaar geleden heb ik een worksgop shadow painting gedaan.
Van alles gekocht maar er verder niets mee gedaan.
Nu heb ik dit aan mijn collega gegeven maar ik weet niet meer precies hoe of dat dit moet.
Er is wel een boekje bij van bloemen waar het een en ander wordt toegelicht.
Kan iemand mij vertellen wat voor papier hiervoor gebruikt moet worden en hoe het precies in zijn werk gaat?

Vast bedankt en groetjes,
Bep Een Roosje Regenboog Zonnetje
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  19-1-2012 11:55:14
Afbeelding van pedicuurtjeAls je google shadow painting intypt krijg je veel info..........groet, Janny
Geschreven door: Evita  Bericht voor opstellen voor Evita  19-1-2012 11:57:26
Afbeelding van Evitaer is zelfs een site van shadow painting dus ff googlen...net wat janny zegt.
succes

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring