Geschreven door: coreli 18-1-2012 13:06:31 |
hallo maatjes
de maatjes die thuis zijn zijn jullie aan de freubel vandaag ?
ik wil een kaartje gaan maken maar bij mij is de inspiratie nog steeds even zoek 
iedereen een fijne dag vandaag |
Geschreven door: marian 57 18-1-2012 13:08:22 |
Ik ga zo mijn hobbyboeken uitzoeken en op volgorde in mappen doen
Ik ben heerlijk bezig in mijn hobbykamer met de tv op tennis
groetjes Marian |
Geschreven door: Chaootje 18-1-2012 13:10:57 |
inspiratie vind ik genoeg hier bij bv een paar maatjes die een eigen blog hebben En daar loer ik af en toe. Ook de wedstrijden van huismus erg leuk daar krijg ik inspiratie door . De volgende doe ik mee |
Geschreven door: Tammy1990 18-1-2012 13:11:21 |
Af en toe, tussen het huiswerk maken door. Heb ik na de tentamens eindelijk wat tijd voor de hobby, is mijn inspiratie ook weg. Heb ik altijd, op het moment dat ik niet kan knutselen heb ik de meeste inspiratie, op de momenten dat het wel kan is het weg
Straks maar even alle knipvelletjes en boekjes doorspitten en natuurlijk het HJ, dan komen de ideeen vanzelf. |
Geschreven door: jokingtrojan 18-1-2012 13:12:03 |
ik ben druk bezig met het maken van voorjaarskaarten, met bloemen en vlinders, van de zomer ga ik de kaartjes weer verkopen en de opbrengst is voor KIKA,op mijn werk hebben we zaterdag 21 januari een wandeltocht, de opbrengst hiervan gaat ook in zijn geheel naar KIKA.
ik ga nu snel weer verder met mijn kaartjes.
groetjes dirkje |
Geschreven door: CreaSan 18-1-2012 13:21:24 |
ik ben met een explosiedoosje bezig, de zoveelste haha
groetjes Sandra |
Geschreven door: Kathy1 18-1-2012 13:21:39 |
Ik ben bezig om te hobbyspullen weer wat te ordenen.
Wat het is een rommeltje op en in mijn bureau
groetjes Lonneke |
Geschreven door: CreaMar 18-1-2012 13:55:07 |
Ik heb net mijn gemaakte kaarten gefotografeerd en hier op HJ gezet.
Verder ben ik wat hobbyspulletjes aan het uitzoeken en heb ik gestreken.
Over een uurtje komt mijn hobbymaatje Mimi even een bakkie doen.
Dus dat zal wel slingeren worden (DD XL-len) 
Fijne dag allemaal!
Marian  |
Geschreven door: MiMa 18-1-2012 13:56:08 |
ik ga vandaag nog doosjes maken
maar nog even geen tijd |
Geschreven door: marianeke 18-1-2012 14:00:46 |
Ik ben aan het voorbeeldje maken voor het trouwen van mijn dochter, en ik zit te wachten op de verwarmings monteur ik zit in de kou  |
Geschreven door: Zwaantje 18-1-2012 14:17:39 |
ben van alles en nog wat bezig met kaarten uitzoeken met de pc en folders bekijken van waar ik een wandeltocht lopen ga maar nu ff achter de pc.
gr.greetje |
Geschreven door: Maria51 18-1-2012 14:29:20 |
Heb de laatste 4 dagen alle Hj`s die ik had gesloopt en de borduurpatronen netjes in ordners gedaan, de patronen van doosjes enz. moet ik nog in een map doen en dan zit het karwei erop, heb wel erg veel inspiratie opgedaan, dus ik kan weer lekker vooruit.
Zojuist heb ik de eerste kaart alweer geprikt, een kerstkaart.
Groetjes, Mia  |
Geschreven door: wijffie 18-1-2012 19:06:32 |
We kunnen de deur niet meer uit, er is een flinke storm en de sneeuw ligt zo opgewaaid dat we gewoon thuis moeten blijven......de temp is -15o C en met de wind erbij -22+o C.......dus naar buiten ga je niet, tenzij het moet (de kippen en de paarden).........dus wordt het weer in de hobbykamer de laatste loodjes van het reorganiseren afmaken........ :
Zolang we maar stroom hebben........maar dat is iets wat elk moment kan uitvallen i.v.m. de wind en/of ongelukken.......en dan wordt het vervelender, maar ach, je kan er toch niets aan doen, dus we zien wel........
groetjes, Diane  |
Geschreven door: knipmuts 18-1-2012 19:18:06 |
Ik heb helemaal geen zin en inspiratie om met kaarten maken bezig te gaan,ik loop er dagelijks langs,het kijkt me aan,wil het pakken maar nee.... toch maar niet. Het zal vanzelf wel weer komen,vast en zeker !!!
Groetjes Gerrie  |
Geschreven door: tilla 18-1-2012 19:30:34 |
mijn kleindochter is na huis
ze heeft 3 nachtjes bij ons geslapen
erg druk maar zo gezellig
nu zit ik lekker bij te komen met een kopje koffie
groetjes tilla |
Geschreven door: Gerja60 18-1-2012 19:49:24 |
@ knipmuts@ bij mij van het zelfde laken een pak, zelfs achter mijn tafel gezeten, rond gekeken en weer naar beneden..
Hier in huis en hoofd gebeurt gewoon even teveel, maar komt wel weer en vervelen doe ik mij niet hoor...  |