Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Doetiek Yvonne
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% op reuze breiwolbol van € 19,95, uit 1 bol haal je een trui/stola. Witte zijde roosjes 1,5 cm 12 stuks voor € 1,10. Organza vlinders € 0,45 per stuk in lila, rose geel en wit. 3D vellen 5=4 betalen

Bertie`s Hobby Ideeën
Bij ons alle knipvellen van Nel van Veen 5 voor € 2,00. Hobbyjournaal altijd € 1,00 alleen in de winkel verkrijgbaar! Neem ook eens een kijkje op onze website.

Erik Peters
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting aan de Hobbykraam! Ma: Heino - Di: Zwolle AA landen - Wo: Zwolle Zuid - Do: Meppel - Vr: Zeewolde / Heerde

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Hallo allemaal wat doen jullie vandaag - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: coreli  Bericht voor opstellen voor coreli  18-1-2012 13:06:31
Afbeelding van corelihallo maatjes
de maatjes die thuis zijn zijn jullie aan de freubel vandaag ?
ik wil een kaartje gaan maken maar bij mij is de inspiratie nog steeds even zoek
iedereen een fijne dag vandaag
Geschreven door: marian 57  Bericht voor opstellen voor marian 57  18-1-2012 13:08:22
Afbeelding van marian 57Ik ga zo mijn hobbyboeken uitzoeken en op volgorde in mappen doen
Ik ben heerlijk bezig in mijn hobbykamer met de tv op tennis

groetjes Marian
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  18-1-2012 13:10:57
Afbeelding van Chaootjeinspiratie vind ik genoeg hier bij bv een paar maatjes die een eigen blog hebben En daar loer ik af en toe. Ook de wedstrijden van huismus erg leuk daar krijg ik inspiratie door. De volgende doe ik mee
Geschreven door: Tammy1990  Bericht voor opstellen voor Tammy1990  18-1-2012 13:11:21
Afbeelding van Tammy1990Af en toe, tussen het huiswerk maken door. Heb ik na de tentamens eindelijk wat tijd voor de hobby, is mijn inspiratie ook weg. Heb ik altijd, op het moment dat ik niet kan knutselen heb ik de meeste inspiratie, op de momenten dat het wel kan is het weg

Straks maar even alle knipvelletjes en boekjes doorspitten en natuurlijk het HJ, dan komen de ideeen vanzelf.
Geschreven door: jokingtrojan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jokingtrojan  18-1-2012 13:12:03
Afbeelding van jokingtrojanik ben druk bezig met het maken van voorjaarskaarten, met bloemen en vlinders, van de zomer ga ik de kaartjes weer verkopen en de opbrengst is voor KIKA,op mijn werk hebben we zaterdag 21 januari een wandeltocht, de opbrengst hiervan gaat ook in zijn geheel naar KIKA.
ik ga nu snel weer verder met mijn kaartjes.
groetjes dirkje
Geschreven door: CreaSan  Bericht voor opstellen voor CreaSan  18-1-2012 13:21:24
Afbeelding van CreaSanik ben met een explosiedoosje bezig, de zoveelste haha

groetjes Sandra
Geschreven door: Kathy1  Bericht voor opstellen voor Kathy1  18-1-2012 13:21:39
Afbeelding van Kathy1Ik ben bezig om te hobbyspullen weer wat te ordenen.
Wat het is een rommeltje op en in mijn bureau

groetjes Lonneke
Geschreven door: CreaMar  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CreaMar  18-1-2012 13:55:07
Afbeelding van CreaMarIk heb net mijn gemaakte kaarten gefotografeerd en hier op HJ gezet.
Verder ben ik wat hobbyspulletjes aan het uitzoeken en heb ik gestreken.
Over een uurtje komt mijn hobbymaatje Mimi even een bakkie doen.
Dus dat zal wel slingeren worden (DD XL-len)

Fijne dag allemaal!

Marian Een Roosje
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  18-1-2012 13:56:08
Afbeelding van MiMaik ga vandaag nog doosjes maken
maar nog even geen tijd
Geschreven door: marianeke  Bericht voor opstellen voor marianeke  18-1-2012 14:00:46
Afbeelding van marianekeIk ben aan het voorbeeldje maken voor het trouwen van mijn dochter, en ik zit te wachten op de verwarmings monteur ik zit in de kou
Geschreven door: Zwaantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje  18-1-2012 14:17:39
Afbeelding van Zwaantjeben van alles en nog wat bezig met kaarten uitzoeken met de pc en folders bekijken van waar ik een wandeltocht lopen ga maar nu ff achter de pc.

gr.greetje
Geschreven door: Maria51  Bericht voor opstellen voor Maria51  18-1-2012 14:29:20
Afbeelding van Maria51Heb de laatste 4 dagen alle Hj`s die ik had gesloopt en de borduurpatronen netjes in ordners gedaan, de patronen van doosjes enz. moet ik nog in een map doen en dan zit het karwei erop, heb wel erg veel inspiratie opgedaan, dus ik kan weer lekker vooruit.
Zojuist heb ik de eerste kaart alweer geprikt, een kerstkaart.
Groetjes, Mia
Geschreven door: wijffie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wijffie  18-1-2012 19:06:32
Afbeelding van wijffieWe kunnen de deur niet meer uit, er is een flinke storm en de sneeuw ligt zo opgewaaid dat we gewoon thuis moeten blijven......de temp is -15o C en met de wind erbij -22+o C.......dus naar buiten ga je niet, tenzij het moet (de kippen en de paarden).........dus wordt het weer in de hobbykamer de laatste loodjes van het reorganiseren afmaken........ :
Zolang we maar stroom hebben........maar dat is iets wat elk moment kan uitvallen i.v.m. de wind en/of ongelukken.......en dan wordt het vervelender, maar ach, je kan er toch niets aan doen, dus we zien wel........
groetjes, Diane Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: knipmuts  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knipmuts  18-1-2012 19:18:06
Afbeelding van knipmutsIk heb helemaal geen zin en inspiratie om met kaarten maken bezig te gaan,ik loop er dagelijks langs,het kijkt me aan,wil het pakken maar nee.... toch maar niet. Het zal vanzelf wel weer komen,vast en zeker !!!

Groetjes Gerrie Een Roosje
Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  18-1-2012 19:30:34
Afbeelding van tillamijn kleindochter is na huis
ze heeft 3 nachtjes bij ons geslapen
erg druk maar zo gezellig
nu zit ik lekker bij te komen met een kopje koffie
groetjes tilla
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  18-1-2012 19:49:24
Afbeelding van Gerja60@ knipmuts@ bij mij van het zelfde laken een pak, zelfs achter mijn tafel gezeten, rond gekeken en weer naar beneden..
Hier in huis en hoofd gebeurt gewoon even teveel, maar komt wel weer en vervelen doe ik mij niet hoor...

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring