Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.

AnMaCreatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een korting van 5% op uw gehele bestelling. Vermeld bij `Opmerkingen` uw HJSTARpas-nummer. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur.

`t Hobbypunt
Met de HJSTAR pas krijgt u bij aankoop van € 10,00 of meer gratis een setje decoratiepapier van Carddeco bij uw bestelling. Vermeld bij de opmerkingen uw HBJ-Starpas nummer en wij doen het kado er automatisch bij.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Kaartje v/e PAKKETJE 09 Uitslag - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  31-1-2012 14:44:35
Afbeelding van agnesw62deze is ook leuk jos en wederom een andere tekst Ja Ja Ja
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  27-1-2012 13:13:52
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeHij is leuk geworden, Jos!
En jij hebt alweer een andere kreet verzonnen, deze stond ook al niet op mijn lijstje.

Die letters heb ik overigens met de Cricut uitgesneden

Groetjes, Jackie
Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  27-1-2012 13:01:50
Afbeelding van josklosHoi Jackie,

Ik heb mijn kaart af en ingescand, nu maar hopen dat ik het
goed gedaan heb.

Hier komt tie

groetjes Jos

p.s. Ik wil je nog bedanken voor de leuke verrassing, was er erg blij mee.
Hoe kom je aan die uitgesneden letters??
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  25-1-2012 12:53:26
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeEr zijn genoeg mogelijkheden met die letters hoor Jos Voordat ik die pakketjes verzond heb ik even een lijstje voor mezelf gemaakt met dingen die ik daarmee kon verzinnen. Bij 15 mogelijkheden ben ik maar gestopt

Groetjes, Jackie
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  25-1-2012 12:36:58
Afbeelding van agnesw62jij hebt er ook een geweldig mooie kaart van gemaakt nita Ja Ja Ja
leuk hoor om al die kaarten toch zo verschillend te zien
Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  25-1-2012 12:15:33
Afbeelding van josklosWat een mooie kaarten en zo snel al af.
Helaas moet er op die van mij nog even
gewacht worden hoor, heb nog een paar
andere opdrachten.
Zit nog even met de tekst wat ik hiervoor
kan gebruiken.

gr josklos
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  23-1-2012 20:06:07
Afbeelding van KimberlyPrachtige kaarten
Knap gedaan Ja
Moeilijke opdracht dit x zeg
Groetjes,paula
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  23-1-2012 19:24:56
Afbeelding van rianneke1Wauw Nita wat een pracht van een kaart is het geworden zeg, heel erg leuk gedaan.
Vind het ook heel erg mooi dat je een huwelijks kaart hebt gemaakt, leuk zo met die geel/beige letters.
Vind je kaart echt heel erg mooi.

GR Rianne
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  23-1-2012 16:31:24
Afbeelding van crealoetjeHoi Jackie, en andere dames,

Ik vond het een leuke uitdaging en heb er wat van opgestoken, jullie hebben ook al goed jullie best gedaan zie ik.
Ook leuk dat ieder een andere kleur heeft.
Het was even zoeken hoe hij moest worden maar uiteindelijk ben ik tevreden over het resultaat.

Groetjes Nita.
Geschreven door: Annah  Bericht voor opstellen voor Annah  22-1-2012 18:16:04
Afbeelding van AnnahDas waar Rianne toen ik de letters zag en zag dat je er de twee geeikte dingen er niet mee mocht doen schoot me gelijk deze tekst tebinnen en tot ik hem hier heb gezet is die niet uit mijn hoofd geweest.

De ander kaarten zijn ook super mooi, het is zoals en beetje van..... en een beetje van je zelf.

De volgende keer zal ik zeker weer proberen mee te doen.

Anneke
Geschreven door: Roxy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Roxy  22-1-2012 18:12:11
Afbeelding van Roxyik vind jullie kaartjes ook super leuk geworden

haha zo zie dat je alle kanten op kan met een basis

groetjes en fijne zondag veder roxy
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  22-1-2012 18:02:28
Afbeelding van rianneke1Hallo Anneke en Roxy, super leuk om jullie kaarten ook te zien.
Leuk dat de kaartjes zo verschillend zijn geworden , en dat we alledrie andere woordjes/ tekst hebben gebruikt
voor de letters H en G.
Jullie kaartjes vind ik ook heel erg mooi geworden. Ja

Gr Rianne
Geschreven door: Anreda  Bericht voor opstellen voor Anreda  22-1-2012 17:30:49
Afbeelding van AnredaWauw wat een leuke kaarten weer...
Gefeliciteerd dames jullie hebben jezelf weer van een fantasierijke kant laten zien...

Groetjes, Erna
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  22-1-2012 17:20:05
Afbeelding van agnesw62rianne roxy en anneke wat zijn jullie kaarten leuk geworden zeg, zo zie je dat met dezelfde spullen allemaal hele andere kaartjes kunnen worden gemaakt, de letters HG kunnen voor heel veel dingen worden gebruikt.
kortom erg mooi geworden dames Ja Ja Ja
groetjes agnes
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  22-1-2012 16:58:28
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeWat een mooie kaart, Anneke.
En ook een originele tekst Helemaal goed, dus!

Groetjes, Jackie
Geschreven door: creanicole  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creanicole  22-1-2012 16:51:18
Afbeelding van creanicolezo wat een prachtige kaarten!
erg mooi gedaan dames!

Groetjes NIcole
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  22-1-2012 16:48:29
Afbeelding van marjanuisWow Anneke, alweer zo`n mooi kaart!
Geschreven door: Annah  Bericht voor opstellen voor Annah  22-1-2012 15:49:53
Afbeelding van Annah
Zo mijn kaartje is ook klaar en met een hulp van mijn schoonzoon geplaatst.

Fancy folding had ik nog nooit gedaan maar ik denk dat ik het wel leuk vind, kga het zeker nog eens doen.

Ik heb de strookjes in visgraat geplakt en de onderste tegengesteld.

Groetjes Anneke
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  22-1-2012 13:09:56
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk zie dat je 2 papierrichtingen hebt gebruikt. Hij is leuk geworden, Roxy

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Roxy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Roxy  22-1-2012 12:10:23
Afbeelding van Roxynou dan zal ik de mijn ook plaatsen
vond het een hele uit daging haha

en dan de kaart

groetjes roxy
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  22-1-2012 11:42:27
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeOm aan jullie verwarring een eind te maken: Nee, fancy folding is niet hetzelfde als irisvouwen! Het lijkt wel wat op elkaar maar bij irisvouwen begin je aan de buitenkant en werk je naar het midden toe volgens een bepaald patroon. Daardoor ontstaat dus een duidelijk centrum (de iris). Bij fancy folding kun je ook gebruik maken van patronen maar je werkt niet naar het midden toe. (fancy betekent in dit geval fantasie). Je bent dus ook veel meer vrij in de richting die je kiest om je papier op te leggen.

Groetjes, Jackie

Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  22-1-2012 11:31:11
Afbeelding van josklos(ad)rianneke1,

wat een mooie kaart heb jij van het pakketje gemaak, nu ik
een voorbeeld heb gezien zal het voor mij misschien makkelijker
worden.
Toppie hoor.

jos
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  22-1-2012 11:24:34
Afbeelding van OdieHallo Marja
Er zit wel een klein verschil in "Iris vouwen" en "fancing folding"

Met fancing folding maak je een patroon van rechte strookjes gekleurd papier die het patroon helemaal opvult

Met iris vouwen doe je dat een beetje schuin waardoor in het midden een "oog" verschijnt die je vaak invult met glitterpapier

maar het blijft allemaal wel erg leuk werk

Groetjes Ans

Ik ben benieuwd naar de anderen die het uit gaan werken
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  22-1-2012 10:48:33
Afbeelding van rianneke1Tja Marja dat vroeg ik mezelf nu ook af.
Ik heb gewoon bij google `fancy folding` ingetypt, en toen kwam er een filmpie tevoorschijn, dat heb ik maar nagemaakt.
Volgens mij is het dus hetzelfde als iris vouwen

Laten we afwachten tot de keurmeesteres langskomt

GR Rianne
Geschreven door: Anreda  Bericht voor opstellen voor Anreda  22-1-2012 10:42:00
Afbeelding van AnredaFantastisch, wat is hij mooi geworden Ja
En wat een leuke techniek...

Een woord...WAUW
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  22-1-2012 10:38:14
Afbeelding van marjanuisRianne, wat is dat mooi geworden! Is Fancy Folding niet hetzelfde als Irisvouw dan?

Groet, Marja
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  22-1-2012 10:02:38
Afbeelding van rianneke1"Hoera Geslaagd"

Nou ik kon het niet laten hoor, en ben gister direct aan de opdracht begonnen.
Omdat ik ook niet wist wat `fancy folding` was, heb ik op You tube een filmpje bekeken, en het is gelukt hoor.
En leuk om te doen, nu ik weet hoe het moet, zal ik het wel vaker gaan gebruiken, thanks Jackie

Hier de H en G met de `fancy folding` techniek

En hier het kaartje dat ik ervan gemaakt heb

Ben nu super benieuwd wat de andere ervan gemaakt hebben,
GR Rianne
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  21-1-2012 21:08:54
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk ben blij dat jullie alle 5 de vlop hebben ontvangen, mijn werk is gedaan en nu kan ik rustig afwachten wat er voor moois gaat verschijnen

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Roxy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Roxy  21-1-2012 20:50:21
Afbeelding van Roxybij mij is de flop ook op de mat gevallen

ga morgen er even voor zitten
om het in elkaar te zetten
ken de techniek wel van zien maar nog nooit gedaan
dus daar gaat morgen verandering in komen haha

groetjes roxy
Geschreven door: Annah  Bericht voor opstellen voor Annah  21-1-2012 17:23:16
Afbeelding van AnnahOok bij mij is de flop in de bus gevallen, ik had ook gee flauw idee wat fancy folding was, ik dacht iets met uitsnijden met een apparaat of zo , maar het is iets heel anders .

Even gegoogled en daar kwam ik een goede uitleg tegen en dacht "o is dat alles".

Ben gelijk aan de slag gegaan, nou in eerste instantie viel het erg tegen kreeg de krebels van dat gepriegel, maar nu heb ik de slag te pakken en de basis is klaar, morgen even aan mij dochter vragen of ze hem scand.

groetjes Anneke
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  21-1-2012 16:41:56
Afbeelding van rianneke1Tja Nita ik weet ook niet wat die techniek inhoud hoor, maar probeer me erin te verdiepen, weet wel dat het niet makkelijk is

GR Rianne
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  21-1-2012 16:38:17
Afbeelding van crealoetjeHallo allemaal,

Vind het erg leuk dat ik uitgekozen ben, vandaag het pakketje binnen gekregen en moet er eens even mijn gedachte over laten gaan.
Ook ik heb geen ervaring met deze techniek.
Maar ga zeker mijn best doen, ook voor de andre dames veel succes en plezier met deze uitdaging.

Groetjes Nita.
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  21-1-2012 16:04:22
Afbeelding van rianneke1Hoi Jackie

Ook bij mij viel de flop in de bus, heerlijk weertje om aan de knutsel te gaan,
Alvast bedankt,
Gr Rianne
Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  21-1-2012 15:40:10
Afbeelding van josklosHoi Jackie,

Heb net je pakketje ontvangen en ga proberen een zo mooi mogelijke kaart te maken,
maar weet nog niet wat "fancy folding" is, ik zoek het op.

Bedankt en groetjes Jos
Geschreven door: Roxy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Roxy  19-1-2012 9:24:26
Afbeelding van Roxyooo ik heb ook een pakje nou ik ga eens goed nadenken hoe ik dit ga doen
vind het wel leuk haha voor mij ook voor het eerst om hier aan mee te doen

groetjes roxy
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  18-1-2012 10:48:52
Afbeelding van rianneke1Yes ik heb ook een pakketje gewonnen, heel erg leuk.

Maar wat een opdracht zeg, heb er nog nooit van gehoord, dus zal me er is in verdiepen.
Dat is nu juist zo leuk , dan leer ik nog eens wat

NOu Jackie ik lig al onder de brievenbus te wachten hoor,
GR Rianne
Geschreven door: Annah  Bericht voor opstellen voor Annah  18-1-2012 10:19:11
Afbeelding van Annahwaw ik ben uitgeloot, het is voor het eerst dat ik hier aan meedoe, ik dacht eens wat anders.
mijn hersenen zijn al danig aan het kraken wat het gaat worden.

de andere dames ; SUCCES.

Anneke
Geschreven door: Anreda  Bericht voor opstellen voor Anreda  18-1-2012 8:51:30
Afbeelding van AnredaWat leuk, ben benieuwd wat de "gelukkige" dames er mee gaan maken.
Succes Ja maak er wat moois van...

Groetjes, Erna
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  18-1-2012 3:46:38
Afbeelding van ingelingGefeliciteerd dames,
wow een interessante uitdaging!
Ben heel benieuwd wat er bij uitkomt!
Succes allen! Ja
groetjes Inge
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  17-1-2012 22:58:16
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeDe dames die een pakketje krijgen die vinden ongeveer dit in hun pakketje:

+ een kaart + (dessin)papiertjes om de H en de G op te vullen volgens de `fancy folding` techniek.

Ik heb de letters expres middenin het papier gesneden zodat de dames nog zelf kunnen bepalen of ze de letters links, middenin of rechts op hun kaart willen hebben Ik daag de dames uit om met deze letters een andere tekst te maken dan: Hartelijk gefeliciteerd of hartelijke groeten
Bedenk iets origineels!

Ik ben benieuwd wat voor kaarten deze uitdaging gaat opleveren

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Mona Lisa  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mona Lisa  17-1-2012 22:34:12
Afbeelding van Mona LisaGefeliciteerd dames veel plezier ermee, ben benieuwd wat jullie er van maken hahaha

Truus
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  17-1-2012 22:28:38
Afbeelding van KimberlyLeuk
Gefeliciteerd dames ik ben benieuwd wat jackie heeft verzonnen voor jullie
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  17-1-2012 21:54:17
Afbeelding van henniebeergefeliciteerd dames en maak er wat moois van
gr. hennie.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  17-1-2012 21:13:00
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeZo, de balletjes hebben hun werk weer gedaan. De balletjes die deze keer uit het molentje rolden zijn de nummers: 6, 19, 22, 30 en 40.
En ja, dat zijn er 5 in plaats van 3. Ik heb besloten wat meer pakketjes te verzenden vanwege de grote belangstelling.

Dat zijn dus:

6 = Annah , 19 = Roxy, 22 = josklos, 30 = crealoetje en 40 = Rianneke1

Dames, graag jullie adres in mijn postvakje als ik dat nog niet heb

Iedereen bedankt voor het meespelen en tot over 2 weken, dan gaan we verder met nummer 10

Groetjes, Jackie
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  17-1-2012 20:45:56
Afbeelding van rianneke1Ooh ooh niet zo snel sluiten hoor, ik wil ook nog graag meedoen met de gezelligheid hier
Ik bedoel natuurlijk dat ik ook wel zo een pakketje zou willen winnen om een mooie kaart van te maken

GR Rianne
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  17-1-2012 20:37:17
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeWat een drukte hier terwijl ik wegwas Over 25 minuten sluit ik deze topic even en dan hoop ik een klein poosje later de winnende namen te kunnen melden

Groetjes, Jackie
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  17-1-2012 20:10:44
Afbeelding van marjan35Hoi Jackie,

Ik wil wel graag mee loten

Groetjes Marjan
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  17-1-2012 19:01:52
Afbeelding van rianneke1Tja zou ik gevorderd zijn als kaartenmaakster

GR Rianne
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  17-1-2012 18:55:10
Afbeelding van aliehelderNou ik wil ook wel meedoen

Gr Alie
Geschreven door: greta  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor greta  17-1-2012 18:38:59
Afbeelding van gretahallo
wat een leuk idee wil ik mij graag voor opgeven
greta

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring