Geschreven door: offenberg46 15-1-2012 13:16:09 |
Hoi
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Ik heb een double do en ook de spellbinders shapebilities maar als ik hem door de double do doe dan blijft hij in de stans zitten ik gebruik de grijze plaat dan papier dan stans dan blauwe plaat.
er zitten een paar uisparingen in waar ik een beetje het papier los van de stans kan krijgen maar hij blijft nog steeds vast zitten het gat om de stans Bird flourishes wie weet wat ik fout doe of heeft een tip voor me.
groetjes diana
p.s. heb sinds gister de double do dus kan best dat ik iets fout doe. |
Geschreven door: Creahannie 15-1-2012 13:24:48 |
Volgens mij doe je niets fout.Het is vaak moeilijk om het papier eruit te halen ,maar voorzichtig met behulp van een (oude) prikpen en veel geduld lukt het uiteindelijk wel.Sukses Hannie |
Geschreven door: Misia 15-1-2012 16:51:50 |
hoi Diana
een tip, pak een stuk bakpapier leg deze op jou papier dan de spellbinders, het helpt vak erg goed
groetjes Bozena  |
Geschreven door: MonaHJ 15-1-2012 17:23:45 |
Forum verplaatst naar nieuwe groep
Stansapparaten en toebehoren |
Geschreven door: marjan35 15-1-2012 19:58:19 |
Bij 1 van mn mallen blijft het ook altijd hangen, deze heb ik een keer door een vouwblaadje gesneden en dit laten zitten, nu met mn volgende gaat het er makkelijker uit.
Groetjes marjan |
Geschreven door: Josie 15-1-2012 19:59:35 |
Hoi, Hoi,
Voorzichtig het papier met een prikpen eruit pulleken.
Werkt prima,
Groetjes, ingrid |
Geschreven door: Roxy 15-1-2012 20:02:40 |
ik tik altijd de mal op me werk blad en dan valt die van zelf er uit
maar kan ook met de prik pen
groetjes roxy |
Geschreven door: wietze 16-1-2012 15:26:23 |
Je kan ook van dat bepaalde foam kopen om in je stansen te plakken handig bij mallen waar je het papier slecht ui kunt verwijderen! |
Geschreven door: Giraffe 16-1-2012 15:34:46 |
Ik doe eerst plakfolie op de mal en dan het papier. Na het snijden doe ik ook embossen, bij sommige mallen hoeft dat niet maar ik doe het wel want dan blijft het papier ook niet in de mal hangen.
Knutselgroetjes Harmke. |
Geschreven door: offenberg46 16-1-2012 18:39:01 |
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb er zoals hier boven ook stond bakpapier gebruikt en dat werkt iets beter maar ook nog niet super.
Wietze en Giraffe jullie hebben het over plakfolie maar ik begrijp niet helemaal hoe jullie dat dan doen.
als ik plakfolie in de mal doe dan blijft hij dan toch ook nog zitten?
en het embossen dat doe ik ook maar dan krijg ik hem er nog niet uit dus daar kom ik ook niet heel verder mee.
hoplijk kunnen jullie me nog verder helpen.
Groetjes Diana |
Geschreven door: henniebeer 16-1-2012 18:48:31 |
ik heb dat probleem ook gehad, en is mij toen ook geadviseerd om het door bakpapier te stansen maar dat had ik niet toen heb ik het gedaan met perkament papier, gewoon laten zitten, niet eruit halen, en als ik nu iets stans gaat het er zo uit! 
succes. gr. hennie. |
Geschreven door: Giraffe 16-1-2012 23:14:13 |
Hoi Diana,
Als je eerst huishoudfolie (plakfolie) in de mal doet voordat je het papier er op legt dan kan je het er makkelijker eruit halen. Bij mij lukt dat wel. Zeker na het embossen. Ik gebruik het zeker bij de creatabels van marianne design en dan vooral de oudere donkerblauwe mallen. Die geven af en als je eerst folie doet dan geven ze niet af.
Knutselgroetjes Harmke. |
Geschreven door: klijnhout 3-3-2012 20:14:45 |
kan iemand mij helpen na de double do te hebben gebruikt blijf hij bij het draaien[ handvat] hangen,hij wilt nu ook niet meer snijden ,hoort een soort klik lijk net of et tandwiel niet meer verder wil doordraaien
ben radeloos
alvast bedank  |
Geschreven door: Odie 3-3-2012 21:00:30 |
Hallo Wilma,
Ik denk dat je tandwiel stuk is
even naar de firma bellen of mailen en je krijgt er meteen een nieuwe voor terug
Je krijgt dan tevens te horen wie je moet bellen hoe je het moet gaan vervangen
Wanneer je een handige persoon in de buurt hebt is alles vlug gemaakt hoor
zo werkt die van mij perfect nu
Groetjes Ans |