Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Joke`s Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei bij iedere bestelling een verrassingspakketje. Bij de Opmerkingen kunt u uw pasnummer vermelden.

Kleurenfestijn
Met de HJSTAR pas krijgt u bij elke € 10,00 1extra klantekaart stempel. Stempels Marianne Design 15% korting. 10 stickervellen € 5,00 Linnen karton 10 voor € 1,50

t Beertje Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 3 Romak en/of Hoca pakketten voor € 10,00 gratis thuisbezorgd en altijd 5% extra korting op onze site

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Double do xl en spellbinders - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: offenberg46  Bericht voor opstellen voor offenberg46  15-1-2012 13:16:09
Afbeelding van offenberg46Hoi
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Ik heb een double do en ook de spellbinders shapebilities maar als ik hem door de double do doe dan blijft hij in de stans zitten ik gebruik de grijze plaat dan papier dan stans dan blauwe plaat.
er zitten een paar uisparingen in waar ik een beetje het papier los van de stans kan krijgen maar hij blijft nog steeds vast zitten het gat om de stans Bird flourishes wie weet wat ik fout doe of heeft een tip voor me.
groetjes diana
p.s. heb sinds gister de double do dus kan best dat ik iets fout doe.
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  15-1-2012 13:24:48
Afbeelding van CreahannieVolgens mij doe je niets fout.Het is vaak moeilijk om het papier eruit te halen ,maar voorzichtig met behulp van een (oude) prikpen en veel geduld lukt het uiteindelijk wel.Sukses Hannie
Geschreven door: Misia  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Misia  15-1-2012 16:51:50
Afbeelding van Misiahoi Diana

een tip, pak een stuk bakpapier leg deze op jou papier dan de spellbinders, het helpt vak erg goed

groetjes Bozena
Geschreven door: MonaHJ  Bericht voor opstellen voor MonaHJ  15-1-2012 17:23:45
Afbeelding van MonaHJForum verplaatst naar nieuwe groep

Stansapparaten en toebehoren
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  15-1-2012 19:58:19
Afbeelding van marjan35Bij 1 van mn mallen blijft het ook altijd hangen, deze heb ik een keer door een vouwblaadje gesneden en dit laten zitten, nu met mn volgende gaat het er makkelijker uit.

Groetjes marjan
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  15-1-2012 19:59:35
Afbeelding van JosieHoi, Hoi,
Voorzichtig het papier met een prikpen eruit pulleken.

Werkt prima,

Groetjes, ingrid
Geschreven door: Roxy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Roxy  15-1-2012 20:02:40
Afbeelding van Roxyik tik altijd de mal op me werk blad en dan valt die van zelf er uit
maar kan ook met de prik pen

groetjes roxy
Geschreven door: wietze  Bericht voor opstellen voor wietze  16-1-2012 15:26:23
Afbeelding van wietzeJe kan ook van dat bepaalde foam kopen om in je stansen te plakken handig bij mallen waar je het papier slecht ui kunt verwijderen!
Geschreven door: Giraffe  Bericht voor opstellen voor Giraffe  16-1-2012 15:34:46
Afbeelding van GiraffeIk doe eerst plakfolie op de mal en dan het papier. Na het snijden doe ik ook embossen, bij sommige mallen hoeft dat niet maar ik doe het wel want dan blijft het papier ook niet in de mal hangen.
Knutselgroetjes Harmke.
Geschreven door: offenberg46  Bericht voor opstellen voor offenberg46  16-1-2012 18:39:01
Afbeelding van offenberg46Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb er zoals hier boven ook stond bakpapier gebruikt en dat werkt iets beter maar ook nog niet super.

Wietze en Giraffe jullie hebben het over plakfolie maar ik begrijp niet helemaal hoe jullie dat dan doen.
als ik plakfolie in de mal doe dan blijft hij dan toch ook nog zitten?
en het embossen dat doe ik ook maar dan krijg ik hem er nog niet uit dus daar kom ik ook niet heel verder mee.
hoplijk kunnen jullie me nog verder helpen.

Groetjes Diana
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  16-1-2012 18:48:31
Afbeelding van henniebeerik heb dat probleem ook gehad, en is mij toen ook geadviseerd om het door bakpapier te stansen maar dat had ik niet toen heb ik het gedaan met perkament papier, gewoon laten zitten, niet eruit halen, en als ik nu iets stans gaat het er zo uit! Ja
succes. gr. hennie.
Geschreven door: Giraffe  Bericht voor opstellen voor Giraffe  16-1-2012 23:14:13
Afbeelding van GiraffeHoi Diana,
Als je eerst huishoudfolie (plakfolie) in de mal doet voordat je het papier er op legt dan kan je het er makkelijker eruit halen. Bij mij lukt dat wel. Zeker na het embossen. Ik gebruik het zeker bij de creatabels van marianne design en dan vooral de oudere donkerblauwe mallen. Die geven af en als je eerst folie doet dan geven ze niet af.
Knutselgroetjes Harmke.
Geschreven door: klijnhout   Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor klijnhout   3-3-2012 20:14:45
Afbeelding van klijnhout kan iemand mij helpen na de double do te hebben gebruikt blijf hij bij het draaien[ handvat] hangen,hij wilt nu ook niet meer snijden ,hoort een soort klik lijk net of et tandwiel niet meer verder wil doordraaien
ben radeloos
alvast bedank
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  3-3-2012 21:00:30
Afbeelding van OdieHallo Wilma,

Ik denk dat je tandwiel stuk is
even naar de firma bellen of mailen en je krijgt er meteen een nieuwe voor terug
Je krijgt dan tevens te horen wie je moet bellen hoe je het moet gaan vervangen
Wanneer je een handige persoon in de buurt hebt is alles vlug gemaakt hoor
zo werkt die van mij perfect nu

Groetjes Ans

Double do xl en spellbinders - Stansapparaten en toebehoren

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring