Geschreven door: bear 15-1-2012 9:49:07 |
Hallo allemaal,
Zijn er mensen die vorige jaar naar bovenstaande beurs zijn geweest, en hun ervaring willen delen? Wij willen er dit jaar naar toe ! De info is echter niet zo eenvoudig te vinden, daarom deze oproep.
groetjes,
Linda |
Geschreven door: Creahannie 15-1-2012 10:47:35 |
http://www.artspecially.nl/ Misschien staat hier meer informatie ,gr Hannie |
Geschreven door: wiesmaria 15-1-2012 13:42:26 |
Het is een leuke kleinschalige beurs. Veel workshops, maar wel druk. Ik woon in Zeist, dus dan is het makkelijk om er even heen te gaan. Het is belangrijk dat je weet wat je wil en wat je wil leren. Ik denk dat ik dit jaar toch weer ga kijken. |
Geschreven door: Aya 22-1-2012 14:19:31 |
Hoi,
Het is misschien een kleinschalige beurs maar wel een beurs met een duidelijke doelgroep, stempelaars, en waarvoor op dat gebied de meest uitgebreide collectie aanbieders bijeen gebracht zijn.
De organisatie bied een keur aan make-en-takes maar ook bij veel standhouders zijn er workshops en demonstraties.
Bij ons zijn er op de zaterdag en zondag verschillende workshops want ondanks de oppervlakte is er zoveel te zien, beleven en kopen dat veel bezoekers er 2 dagen voor uittrekken.
Naast bekende nederlandse detaillisten zijn er ook enkele ontwerpers en producenten aanwezig wat deze beurs toch wel uniek maakt.
Dit jaar wordt er door de organisatie extra aandacht besteed aan de beginnende stempelaar dus als je nog maar net begint of wil beginnen dan is dit de kans om eens uitgebreid kennis te maken met deze hobby.
Hopelijk tot in Zeist.
Groetjes Aya 
`Miekelotte` |
Dit forum onderwerp is gesloten
In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven