Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

M&H Hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 grote knipvellen voor 1 euro / pakjes stickervellen 10 stuks 0,50 cent

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Eerste sneeuw 2012.......... - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: wijffie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wijffie  14-1-2012 19:23:57
Afbeelding van wijffieJa, hoor het is winter........vannacht rond de 10 cm. gevallen....heel mooi om te zien, maar voor degenen die weg moeten minder........
Gelukkig net weekend en voor de kinderen heel fijn en er is blijkbaar meer sneeuw onderweg komende dagen.........

groetjes, Diane Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  14-1-2012 19:27:51
Afbeelding van MisscacyZaaaaalig! Geniert ervan! Bij ons in de verste verte geen sneeuw te bespeuren
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  14-1-2012 19:28:11
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeWow Diane,

Je plaatjes zijn prachtig Maar eh.......................hou je die sneeuw wel lekker daar?

Groetjes, Jackie
Geschreven door: caterpillar  Bericht voor opstellen voor caterpillar  14-1-2012 19:29:12
Afbeelding van caterpillarstuur maar deze kant op.. heerlijk voor de kids....
Geschreven door: wijffie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wijffie  14-1-2012 19:29:53
Afbeelding van wijffieIk wil wel wat opsturen, er is genoeg hoor....... en reken maar dat ik ervan geniet........ en voor de vogeltjes wordt gezorgd..........

Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  14-1-2012 19:34:43
Afbeelding van henniebeermooie plaatjes hoor Ja maar hou maar lekker daar en geniet er van.
gr. hennie.
Geschreven door: Alice in Wonderland  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Alice in Wonderland  14-1-2012 19:35:12
Afbeelding van Alice in WonderlandDat ziet er heel mooi uit,maar ik gun het jou van harte hoor,wij hebben vorig jaar zoveel gehad,ik hoef het echt niet.
Geniet ervan,ook je kleinkinderen.
Lieve groetjes Een RoosjeAlice
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  14-1-2012 19:44:11
Afbeelding van fantje1959mooie plaatjes
maar ik hoef het ook niet hoor
maar een paar weken droge vorst met een lekker zonnetje mmmmm lijkt me wel wat

groetjes IRene
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  14-1-2012 19:44:49
Afbeelding van creastridOh, Diane, wat een prachtige foto`s. En om heel eerlijk te zijn, mag hier ook wel vallen van mij , ben een sneeuwmens.
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  14-1-2012 19:45:47
Afbeelding van PollepelleIk dacht even kijken waar ze woont... Haha wel een heel eindje weg.
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  14-1-2012 19:54:37
Afbeelding van marjahobbysuper wat een mooie foto`s
geniet er van mij hoefd het niet zo erg
maar ja gelukkig kunnen we daar niets van zeggen
ieder wil wat anders

groetjes marja
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  14-1-2012 20:38:50
Afbeelding van MiMawat ziet dat er altijd mooi uit he.
nou hier in de tuin ligt ijs genoeg hoor.
alleen komt dat uit de diepvries die hoognodig ontdooit moest.

veel plezier met die sneeuw.
hier is het overdag 7 graden dus al zou er sneeuw vallen dan blijft het voorlopig niet liggen.
s`nachts gaan we nu vorst krijgen, dus wie weet wat daar nog achter aan komt
zolang het volgend weekend maar niet is,
anders valt mijn feestje in het water
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  14-1-2012 20:39:54
Afbeelding van marjan35Ziet er heerlijk uit, en zou voor de kids geweldig zijn, (vorig jaar hebben ze hier een berg van 2 meter hoog gemaakt en daar gingen ze heerlijk met de slee vanaf)
Maar als het niet genoeg dooit en het vriest weer vast kun je geen meter lopen en dat vind ik het grote nadeel.
Dus laat maar zo, droge vorst zodat we kunnen schaatsen zou wel leuk zijn

Groetjes Marjan
Geschreven door: mvvuuren  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mvvuuren  14-1-2012 20:54:38
Afbeelding van mvvuurenIk dacht ook heel even....dat kan niet hier in nederland zijn.
En ja hoor heel ver weg van ons. Hier lijkt het wel lente.
Van een beetje sneeuw kan ik ook genieten hoor.
Net genoeg om het verkeer gewoon z`n gangetje te laten gaan.
Maar ja, je kan niet kiezen hè?
Geschreven door: wijffie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wijffie  14-1-2012 21:16:19
Afbeelding van wijffieDeze foto`s net gemaakt, helemaal ingezoomd.........
Wat een verschillende reakties leuk om te lezen.......maar zolang je niet naar buiten hoeft is het heel mooi.......maar wie weet wat er nog kan komen, ook bij jullie........de vogeltjes zijn al komen pikken en de poezen maar voor het raam zitten, zijn er zenuwachtig van, kunnen er toch niet bij.... .......(komen niet buiten)........

groetjes, Diane
Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Vers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vers  14-1-2012 21:30:31
Afbeelding van VersHei Diane,
Toen ik oudejaarsavond naar mijn dochter ging, viel er hier ook sneeuw. Is `s nachts wel blijven liggen, dus nieuwjaarsdag lag er nog een beetje, maar de Zonnetje heeft ervoor gezorgd dat het ook weer snel verdwenen was.
Vorige week woensdag, de 4e januari, kwam er echt een heel pak naar beneden en daar hebben we nu nog plezier van. Het heeft zich "vastgezet" op de weg en die is nu spiegelglad. De oprit (loopt schuin omhoog) was een eldorado voor de kleindochters afgelopen weekend. Heerlijk met de slee naar benee. Ze hebben ervan genoten. Maar nu.............ben ik de laatste druk bezig geweest om de oprit weer gangbaar te maken. Heb heel wat sneeuw/ijs weggehakt. Kan weer lopen naar de brievenbus.
Maar volgens de Noren komt er nog wel meer sneeuw. Dus even afwachten maar.
Groetjes Ans
Geschreven door: Knutselpop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Knutselpop  14-1-2012 22:10:27
Afbeelding van Knutselpopwhaauw Diane, dank je wel dat wij mee mogen genieten. Ik vind het ontzettend mooi om te zien maar als ik met Tommy moeten wandelen vind ik het niet zo fijn. Geniet ervan daar en ook voor Ans. Vorig jaar hadden wij ook zoveel. Jullie kleinkinderen genieten maar hier geniet onze kleine Tommy ook wel van sneeuw. Hij rolt er graag in en o wee om het dan weer eruit te borstelen hahahaha.
Ja zoals gezegd kan het hier zo omslaan dus wij wacht maar af wat wij krijgen. Op het moment vind ik het wel lekker zoals het is. Zelfs de tuin denk dat het voorjaar is, overal knopjes en zelfs bloemen.

nogmaals leuke foto`s en dank je voor het plaatsen hier.

liefs Rika Hartje Hartje Hartje
Geschreven door: Lyvaven  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lyvaven  14-1-2012 22:43:15
Afbeelding van LyvavenOooo, wat mooi! Ik krijg er in ieder geval een beetje wintergevoel van. Dat vind ik lekkerder dan het herfstgevoel
Wij zullen ook nog wel aan de beurt komen, maar dat is voorlopig nog even wachten.....
Sneeuw vind ik mooi, maar gladheid vind ik een stuk minder...Helaas hoort dat er bij.
Bedankt voor je mooie foto`s!

Groetjes, Lidy
Geschreven door: ladydutch  Bericht voor opstellen voor ladydutch  14-1-2012 22:46:42
Afbeelding van ladydutchHallo Diane,

kun je niet een beetje hier naartoe sturen, want voordat ik weer naar Canada kom, is het zeker al lente.

groetjes,

Janneke
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  15-1-2012 8:24:03
Afbeelding van rianneke1Hallo Diane

Stuur aub een beetje hierheen, ik zit er met smart op te wachten

Gr Rianne
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  15-1-2012 8:50:35
Afbeelding van kaartenanshoi Diane

geweldig om te zien, en ik geniet van de foto`s van jou. maar................ laat het aub daar. van mij hoeft het niet meer hoor.
al die gladde wegen
En als ik dan dat getop van Ans lees. over gladde opritten............bbbbbrrrrrrrrr
een beetje vriezen is geen probleem, maar aub geen sneeuw dit jaar. hebben we vorig jaar genoeg van gezien.

maar voor jullie........ veel plezier er mee

groeten uit Nederland

ans Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: annasofie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor annasofie  15-1-2012 9:17:58
Afbeelding van annasofiewat een mooie silene rust .....hoop dat het hier ook eerdaags komt

al is het maar even voor het gezicht

nu geniet ervan ,
als het maar geen meters hoog wordt bij jullie in canada , want dat kan ook ,
maar ja jullie hebben de voorzieningen ervoor
hier klacht meteen iedereen
groetjes Sophia
Geschreven door: scrapmuts  Bericht voor opstellen voor scrapmuts  15-1-2012 9:55:59
Afbeelding van scrapmutsik vind het heel mooi om het te zien
en heel erg leuk voor de kids maar voor mij hoeft het echt niet

gr marjo
Geschreven door: maxin  Bericht voor opstellen voor maxin  15-1-2012 9:58:02
Afbeelding van maxinwat een mooie sneeuwplaatjes!!!
Wij zitten ook al weken in een dikke sneeuw"pracht" (60 cm dik) en nu sneeuwt het ook weer.
groetjes van Ingrid
Geschreven door: wijffie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wijffie  15-1-2012 18:45:56
Afbeelding van wijffieBedankt voor alle leuke reakties en wwoooooww Ingrid en Ans, dat is wel wat anders, wij hebben "slechts" 24 cm gekregen......gisteren in de middag een gigantische hagelbui gehad en onweer..........het is nu -4 o C en de Zonnetje schijnt......in Vancouver (ong 125 km) is maar 2 cm gevallen.....meer naar het noorden is de temperatuur (mede door de harde wind) ong. -30 C tot -40 C.......in Alaska heeft een stadje meer dan 6 meter sneeuw gehad, de land en zeemacht (van de USA) zijn nu ingeschakeld om te helpen met sneeuw ruimen......
Normaal hebben we zo`n beetje hetzelfde klimaat als in Holland......
Ik heb net nog wat foto`s gemaakt....
Ben benieuwd wat er nog gaat komen........voor degenen die ook wat sneeuw willen, zal het in de diepvries bewaren en zo niet, geniet maar van de plaatjes........

Geschreven door: v d broeck  Bericht voor opstellen voor v d broeck  15-1-2012 19:00:15
Afbeelding van v d broeckZalig he...zo`n mooie witte landschappen.
Voor mij zou het hier ook eens zo`n winter mogen zijn, met heel veel sneeuw, die heel lang blijft liggen.
Daar kunnen wij alleen maar van dromen.
Diane...Dank je wel Hartje, jij laat onze dromen toch een beetje uitkomen .

LAAT MAAR KOMEN, ie foto`s . !!!!

lieve groetjes Agnes Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Zwaantje1953  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje1953  15-1-2012 19:12:28
Afbeelding van Zwaantje1953Nou de sneeuw mag voor mij en ik denk voor velen weg mag blijven.
Vooral diegene die dagelijks op de weg zitten zitten niet op sneeuw te wachten .
Ook de oudere mensen zitten er niet op te wachten want als het dagn glad is komen ze niet buiten.
Tuurlijk is het mooi en leuk voor de kinderen
Geschreven door: engel 46  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor engel 46  15-1-2012 19:18:29
Afbeelding van engel 46Hallo Diane
Heerlijk hoor de sneeuw mooie foto,s
ik heb op mijn profiel de foto van mijn man gezet hij was de sneeuw aan het weg halen van het balkon
bij mijn nichtje in Wenatchee al weer een jaar geleden dat we er waren de tijd vliegt Groetjes Catharina
Geschreven door: Epipo  Bericht voor opstellen voor Epipo  15-1-2012 19:19:25
Afbeelding van EpipoPrachtig hoor al die sneeuw , stuur maar hier lekker heen Ja

Je fotoos vind ik ook mooi hoor Fijne avond nog verders

Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  15-1-2012 19:23:48
Afbeelding van pedicuurtjeWat een prachtig gezicht Diana en ook hele mooie foto`s.
Van mij mag het zo blijven dat ik het elders zie ipv hier.....
Geschreven door: Alice in Wonderland  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Alice in Wonderland  15-1-2012 19:40:11
Afbeelding van Alice in WonderlandHoi Diane,
Ik gun jou zo.n mooi uitzicht hoor en als wij van jou foto.s mogen meegenieten is het toch eerlijk?

.

Groetjes Alice
Geschreven door: Zwaantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje  15-1-2012 19:51:26
Afbeelding van Zwaantjetja in canada daar wonen wij niet. zeg heel vaak tegen mijn man,wij wonen in een verkeerd land (wat de winter aan gaat)

wij houden allebei van de winter.vind het heerlijk

gr.greetje

Geschreven door: Lynda  Bericht voor opstellen voor Lynda  16-1-2012 12:44:49
Afbeelding van LyndaMooie foto`s Hier kunnen we er alleen maar van dromen
Al hebben we wel een mooie paar dagen in Winterberg gehad met oud en nieuw
Natuurlijk ook vele foto`s gemaakt

Bij familie van ons, in noorwegen, ligt er ook heel wat sneeuw!

Geniet ervan! Veel liefs Linda
Geschreven door: wijffie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wijffie  16-1-2012 18:28:05
Afbeelding van wijffieJa en als je dan wakker wordt ligt er weer een hele nieuwe laag bij, (wat eigenlijk niet zo zou zijn, meer voorspeld voor dinsdagmiddag).......maar mooi is het wel....... deze foto`s net genomen........
We zitten hier nog niet echt ingesneeuwd, maar als het zo door gaat wel........gelukkig is de stroom nog niet uitgevallen, dat gebeurt regelmatig door de (sneeuw) ongelukken (bovengrondse leidingen)..........
Wel een lekker dagje om te knutselen...........
Voor het verkeer zal het wel een probleem gaan worden, zijn al een paar fatale ongelukken gebeurd.........(toch te hard rijden..... )
Geniet ervan, dit is voor ons ook jaren geleden dat we zoveel sneeuw hadden.......we zouden van de week naar Vancouver gaan, maar of dat door gaat .............even afwachtten.....

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring