Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

De Hobbyhoek
Met uw HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op het gehele assortiment, daarnaast krijgt u een presentje bij uw bestelling. Vermeld HJSTAR bij de kortingscode en uw pasnummer bij de opmerkingen.

t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Transparante sheets - Hobby artikelen

Geschreven door: Katnic  Bericht voor opstellen voor Katnic  13-1-2012 20:18:58
Afbeelding van KatnicHallo allemaal,

ik ben mij rot aan het zoeken naar transparante sheets met tekst.
Het is een stevig doorschijnend plastic vel(len) met verschillende teksten er op.
Nu heb ik nog liggen van kerst maar ik ben op zoek naar; van harte gefeliciteerd en beterschap.
De winkel waar ik het vroeger kocht heeft ze niet meer. Volgens mij waren ze van Make Me.
Wie heeft er een tip want ik heb inmiddels half Nederlands internet al gehad en je krijgt er van die vierkante ogen van
Geschreven door: cobacabana  Bericht voor opstellen voor cobacabana  13-1-2012 20:20:15
Afbeelding van cobacabanaHoi,
die heb ik volgens mij hier nog liggen, doe er niets mee. zal ik morgen even kijken?
Groetjes Coba
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  13-1-2012 20:22:51
Afbeelding van Kreamiekkijk even in je pbtje
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  13-1-2012 20:46:17
Afbeelding van KreamiekKijk nog maar een keer
Geschreven door: masseuse  Bericht voor opstellen voor masseuse  13-1-2012 21:19:13
Afbeelding van masseuseHallo Katnic,

Ik heb ook nog een tip, voor sommigen wellicht niets nieuws maar wel handig. Je kunt zelf ook transparante sheets kopen en zelf tekst erop printen. Je moet dan wel in het bezit zijn van een laserprinter zodat het als het ware "gebrand"wordt want volgens mij kan het met een gewone printer niet. Je kunt dan in Word Art leuke cirkels met tekst of wat je maar wilt afdrukken.

Succes, Hanny
Geschreven door: Katnic  Bericht voor opstellen voor Katnic  13-1-2012 21:39:40
Afbeelding van KatnicHoi Hanny,

dankjewel voor de tip maar ik ben helaas niet in het bezit van zo een printer en ik heb inmiddels ontdekt dat het met een gewone printer vlekt.
Toch bedankt voor je moeite.

Groetjes Kathy
Geschreven door: krealien  Bericht voor opstellen voor krealien  14-1-2012 16:03:01
Afbeelding van krealiener zijn verschillende soorten sheets, overhedsheets, micafolie
voor inkjet en laserprinters
dus eerst even kijken welke je nodig hebt
Geschreven door: Evita  Bericht voor opstellen voor Evita  14-1-2012 16:37:44
Afbeelding van Evitaik heb je een berichtje gestuurd...prive
Geschreven door: sanniec  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sanniec  15-1-2012 10:39:51
Afbeelding van sanniecwaarom koop je ze niet blanco en print je zelf op de matte kant niet je tekst, als je dat even een dagje laat drogen dan kan je dat prima gebruiken hoor, en je kan het zo van iedere tekst voorzien die je wil

Gr sandra

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring