Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

Doetiek Yvonne
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% op reuze breiwolbol van € 19,95, uit 1 bol haal je een trui/stola. Witte zijde roosjes 1,5 cm 12 stuks voor € 1,10. Organza vlinders € 0,45 per stuk in lila, rose geel en wit. 3D vellen 5=4 betalen

Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Wie is de mol kijken? - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  12-1-2012 20:24:50
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk ga zometeen naar de 2de aflevering van "Wie is de mol" kijken. Wie kijken hier nog meer naar?

Groetjes, Jackie
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  12-1-2012 20:27:49
Afbeelding van rianneke1ikke ,snap niets van heel het programma, maar ze zeggen dat het leuk is
Geschreven door: madeliefje  Bericht voor opstellen voor madeliefje  12-1-2012 20:30:58
Afbeelding van madeliefjeik kijk
altijd
Geschreven door: siennie  Bericht voor opstellen voor siennie  12-1-2012 20:36:16
Afbeelding van siennienee, niets aan
Geschreven door: Vanerpje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vanerpje  12-1-2012 20:48:05
Afbeelding van Vanerpje.............staat wel aan maar ik zit aan de pc en het mannetje leest de krant![haha]
Geschreven door: biki  Bericht voor opstellen voor biki  12-1-2012 20:58:29
Afbeelding van bikiBij mij staat ie op te nemen, dan kan ik hem op het gemakje kijken, want nu kom ik er niet aan toe en je moet er toch even voor gaan zitten, anders is het niet te volgen.

Maar ik mis geen enkele aflevering
Geschreven door: xTeddy  Bericht voor opstellen voor xTeddy  12-1-2012 21:02:35
Afbeelding van xTeddyWij kijken ook. Eén van de weinige programma`s die we samen leuk vinden.

Groetjes Teddy
Geschreven door: sylviavs62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sylviavs62  12-1-2012 22:05:39
Afbeelding van sylviavs62Ik heb tot nu tot alle series gevolgd, dus deze ga ik ook volgen.

Heeft er al iemand een idee wie het is?

Sylvia
Geschreven door: Biep  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Biep  12-1-2012 22:10:33
Afbeelding van Biepjahoor ook ik kijk hier naar vind het leuk om mee te denken maar helaas ik zat ook fout want mijn mol ging er vandaag uit
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  12-1-2012 22:14:33
Afbeelding van rianneke1Ach gossie Biep, ik vond hem ook zo een schatje.

En wat heeft IJsland toch een prachtige natuur, heerlijk om daar eens te kijken.

GR rianne
Geschreven door: Biep  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Biep  12-1-2012 22:17:38
Afbeelding van Biepzo echt wel rianne het is daar prachtig en ach ik ga gewoon weer op een andere mol
groetjes Bianca
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  12-1-2012 22:21:23
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeJa Bianca, die luxe hebben wij gelukkig, om een andere mol te kiezen
Volgens mij was het daar in Ijsland tijdens die opnamen behoorlijk koud! Maar inderdaad wél een prachtig land, er worden dit jaar vast meer vakanties naar toe geboekt dan anderen jaren

Groetjes, Jackie

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring