Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.

De Hobbyhoek
Met uw HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op het gehele assortiment, daarnaast krijgt u een presentje bij uw bestelling. Vermeld HJSTAR bij de kortingscode en uw pasnummer bij de opmerkingen.

Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Gezocht haakpatroon meisjestasje/wiegje gehaakt - Hobby vragen

Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  12-1-2012 11:42:47
Afbeelding van hilbrinkhoi hj maatjes

heb op you tube een heel schattig meisjestasje gezien,als je het binnenstebuiten keerd dan heb je een klein poppenwiegje.
het is helaas helemaal in het engels,nu kan ik best wat met mijn mavo engels maar moet dan het filmpje tig keer afspelen
heeft iemand dit patroontje misschien op schrift in het nederlands,je zou me er erg blij mee maken

groetjes ijda
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  12-1-2012 11:54:20
Afbeelding van MiMaijda geef de link daarvan maar even in mijn vakje dan zal ik voor je kijken
Geschreven door: sulmann  Bericht voor opstellen voor sulmann  13-1-2012 11:08:06
Afbeelding van sulmannHoi IJda,
Lijkt me ontzettend leuk. Zou ik de link ook mogen.

Groetjes sulmann
Geschreven door: redlady  Bericht voor opstellen voor redlady  13-1-2012 11:26:19
Afbeelding van redladyzou ik het aub ook mogen. het lijkt me echt leuk.
Geschreven door: marga1  Bericht voor opstellen voor marga1  13-1-2012 11:31:00
Afbeelding van marga1
Hoi

Graag zou ik de link ook ontvangen.
Alvast bedankt.

Marga
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  13-1-2012 11:44:45
Afbeelding van miracleMag ik ook a.u.b de link ontvangen?
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  13-1-2012 11:45:55
Afbeelding van creastridJa, die link zou ik ook wel willen ontvangen, als het kan en mag natuurlijk,

vast bedankt,

groetjes,
Astrid
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  13-1-2012 11:53:40
Afbeelding van MiMazoek op you tube maar naar crochet cradle purse
dan vindt je de filmpjes
heb ondertussen wel een engelse beschrijving gevonden.
dus als je die wilt even je mailadres in mijn postvakje doen met de vraag naar het wiegje tas dan krijg je het van me
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  13-1-2012 12:04:33
Afbeelding van hilbrinkhoi hj maatjes

sorry maar ben nu net weer op hj jullie oproepjes dus nog niet gezien,maar mima heeft gelukkig al gereageerd dank je wel

meer als zij heeft heb ik ook niet dus hoop dat jullie geholpen zijn zo

groetjes ijda
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  13-1-2012 12:05:42
Afbeelding van creastridok, dan gaan we even verder googlen. bedankt.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  13-1-2012 12:13:06
Afbeelding van creastridIk heb het net bekeken en volgens mij is het niet zo heel moeilijk, ga me er in het weekend over buigen.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: tientje54  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tientje54  13-1-2012 12:32:49
Afbeelding van tientje54Er staat een Engelse geschreven uitleg bij met plaatjes
en is niet zo moeilijk te volgens

http://claresaddictedtoyarn.blogspot.com/2011/09/crochet-cradle-purse-main-color-approx.html

Hoop dat je er wat aan hebt
groetjes Tine
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  13-1-2012 13:06:46
Afbeelding van MiMahttp://www.google.nl/imgres?imgurl=http://beadedsocks.net/CradlePattern1.jpg&imgrefurl=http://beadedsocks.net/CradlePattern.html&usg=__2If4W4_4v5AwnH_3-6y2E7dhE0I=&h=573&w=450&sz=102&hl=nl&start=6&zoom=1&tbnid=NNBEBvVrLguqtM:&tbnh=134&tbnw=105&ei=Cx4QT8vXGYbo-gblsZDJAg&prev=/search%3Fq%3Dpurse%2Bcradle%26um%3D1%26hl%3Dnl%26lr%3Dlang_nl%26sa%3DN%26gbv%3D2%26tbs%3Dlr:lang_1nl%26tbm%3Disch%26prmd%3Divns&um=1&itbs=1

hier staat een beschrijving met goede uitleg
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  13-1-2012 14:04:16
Afbeelding van MiMade bovenstaande link werkt niet helemaal perfect
edeze is beter

http://beadedsocks.net/CradlePattern.html
Geschreven door: poppenma  Bericht voor opstellen voor poppenma  13-1-2012 15:57:56
Afbeelding van poppenmaHoi Ijda,

Lijkt me ontzettend leuk. Zou ik de link ook mogen.

Groetjes Loes
Geschreven door: Knoopje  Bericht voor opstellen voor Knoopje  13-1-2012 16:16:21
Afbeelding van Knoopje

Loes die link staat boven je berichtje.
Geschreven door: Knoopje  Bericht voor opstellen voor Knoopje  13-1-2012 16:22:05
Afbeelding van Knoopjehttp://beadedsocks.net/CrochetCradlePattern.pdf

Deze link staat helemaal met foto`s hoe je het moet doen.

Geschreven door: poppenma  Bericht voor opstellen voor poppenma  13-1-2012 16:36:56
Afbeelding van poppenmaHallo Leny,

Bedankt voor de link, maar ik zit wel met een probleem, ik heb nooit op school Engels gehad, dus ik heb geprobeert te vertalen met google, maar dat is het ook niet te doen, bijvoorbeeld wat is DC.CH SC.

Groetjes Loes
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  13-1-2012 16:48:45
Afbeelding van hilbrinkhoi knoopje

dit helemaal een schatje heel klein,maar ookhier kan ik geen soep van koken al die tekentjes, als iemand er handig in is
zou die het dan a.u,b. in het nederlands op kunnen schrijven terwijl ze het haken,ben nu met de engelse uitleg bezig
maar blijf het erg lastig vinden. vindt het wel leuk dat het zo aanstekelijk werkt ben heel benieuwd naar resultaten
fijn weekend allemaal

groetjes ijda
Geschreven door: poekie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor poekie  13-1-2012 16:53:48
Afbeelding van poekieHallo Allemaal.
Wat leuk echt iets voor mijn kleindochter. Heb de link bekeken en het lijkt me niet zo moeilijk , als ik het engels maar begreep. Jullie begrijpen het al, als iemand de Nederlandse vertaling heeft zou ik die dan A.U.B. mogen hebben.
Al vast bedankt namens mijn kleindochter en mij.
Groetjes Christien. Zonnetje Een Roosje Hartje Een Roosje Zonnetje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  13-1-2012 17:00:08
Afbeelding van creastridHier even kort Ch=losse: Sc= vaste en Dc=stokje.

hoop dat het duidelijk is, anders even naar http://bymiek.blogspot.com/2011_12_01_archive.html

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creanails  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creanails  13-1-2012 17:14:03
Afbeelding van creanailsdie zou ik wel graag willen hebben

alvast bedankt

gr janneke Een Roosje
Geschreven door: borduurgerda  Bericht voor opstellen voor borduurgerda  13-1-2012 18:46:03
Afbeelding van borduurgerdaals jullie dit patroontje bedoelen dat is in het nederlands met een boterkuipje gehaakt.

groetjes Gerda.
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  13-1-2012 19:28:57
Afbeelding van hilbrinkpffffffffffff al de hele middag aan het haken ,maar het tasje wordt veel te wijd zo blijft het nooit staan als wiegje,ik doe iets helemaal
fout maar ja wat, maar geef nog niet op,wordt vervolgd.

groetjes ijda
Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  13-1-2012 19:44:15
Afbeelding van tilla
http://beadedsocks.net/cradle.html

hier staat ook een wiegje
groetjes tilla
Geschreven door: ranger  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ranger  13-1-2012 20:34:34
Afbeelding van rangerGehaakte Cradle Purse is ongeveer 5 x 6 cm in gesloten toestand.
De top gaat naar beneden om een ​​baby te onthullen in de wieg.
Als je klaar te spelen de zijkanten zetten voor een mooie tas.
Klik op de links hieronder om de herziene pdf-patroon te downloaden

is dat wat jullie zochten
gr ranger
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  13-1-2012 20:48:33
Afbeelding van creastridDe link van Knoopje is super, alleen moet je dan wel van patroon kunnen haken, wil het met alle liefde in het weekend (zondag) gaan doen, met een nederlandse beschrijving. Dus wie oh wie heeft er interesse?
Kan het niet in een workshop zetten, want het is niet mijn eigen patroon. Maar wel in de postvakjes.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  13-1-2012 22:08:19
Afbeelding van miracleAstrid ,ik heb wel interresse,is dat hetzelfde patroon als de crochet cradle?

groetjes,Helma
Geschreven door: sulmann  Bericht voor opstellen voor sulmann  13-1-2012 22:43:25
Afbeelding van sulmannHallo Astrid,

Als je het patroontje vertaald hebt zou ik dat dan mogen hebben ?

Groetje sulmann
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  15-1-2012 17:05:41
Afbeelding van creastridTussen de bedrijven door hard bezig, gaat lukken, maar ............. nog niet af.

groetjes
Astrid
Geschreven door: greta  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor greta  15-1-2012 17:37:54
Afbeelding van gretahallo astrid
zou graag het patroontje willen als het mag
greta
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  15-1-2012 18:11:01
Afbeelding van marjanuisAstrid, wat ben jij toch ontzettend knap dat je dit zo kan! Petje af hoor! En ik zie ook graag het patroontje als je klaar bent. Ben al bijna 3 maanden Oma, dan krijg je dat

Groet, Marja
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  15-1-2012 18:38:16
Afbeelding van hilbrinkhoi hoi

ben ook vandaag weer aan het stoeien geweest heb het wiegje nu klaar alleen het dekentje nog,maar ben er niet helemaal
tevreden over. maar voor een eerste keer kan het ermee door. heel vaak het filmpje gespeeld en weer uitgehaald ,als hij
echt af is zal ik hem hier plaatsen. hoop met het patroontje van astrid nog een mooi exemplaar te kunnen haken

groetjes ijda
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  15-1-2012 19:20:39
Afbeelding van merlijn1Ja ik heb het inmiddels ook bekeken,de link van knoopje het is echt niet zo moeilijk, Ja Ja
groetje ellen Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: gerdaatje  Bericht voor opstellen voor gerdaatje  15-1-2012 19:33:58
Afbeelding van gerdaatjeHallo Astrid

Ben ook wel geinteresseerd in het patroontje voor mn kleindochter. Alvast bedankt en groetjes
Gerda
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  15-1-2012 21:51:15
Afbeelding van miracleHoi Astrid , Ijda en Merlijn,

Ik ben begonnen( tenminste proberen) via het youtupe filmpje met de bodem maar als ik verder haak wordt het wiegje erg breed,weten jullie wat ik verkeerd doe?
Ben al een aantal keren opnieuw begonnen maar kom niet verder.
Heb ook al verschillend garen gebruikt helpt ook niet nog te breed.

groetjes,Helma
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  15-1-2012 22:05:58
Afbeelding van creastridHeb je wel steeds hetzelfde aantal steken? Of heb je soms gemeerderd? Dat zou de enige manier zijn waarom het steeds breder wordt.
Bij mij is het wel recht, maar ik heb te dik of veel te dun garen, dus moet de beschrijven gewoon vertalen.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  15-1-2012 22:10:40
Afbeelding van miracleJa Astrid ik heb steeds het zelfde aantal steken.
Door het rondhaken wordt het toch op de èèn of andere manier breder.
Snap ook niet goed hoe verder na de 4de toer?
Volgens mij zegt ze als ik het al goed kan verstaan in het Engels,verder gaan als toer 4,lukt mij gewoon niet.
Ik haak met katoen garen.

groetjes,Helma
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  16-1-2012 9:53:39
Afbeelding van hilbrinkhoi helma

dat had ik in het begin ook maar na de 3e toer moet je niet meer meerderen ,komt in het filmpje niet goed over maar als je
het engelse patroon leest dan staat dat erin en dan blijft je onderkant mooi recht,hoop dat je zo verder kunt,maar blijft lastig
denk dat astrid wel uitkomst gaat bieden

groetjes ijda
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  16-1-2012 10:15:11
Afbeelding van miracleDank je wel Ijda voor je antwoord.

groetjes,Helma
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  16-1-2012 14:21:33
Afbeelding van miracleHoi allemaal,

Susanne beheerster van Amigurumi Haak Paradijs waar ik lid van ben heeft de beschrijving vertaald naar Nederlands.
Ik mag deze doorgeven van haar.
Heb je interresse,laat het mij dan even weten via mijn postvak.

groetjes,Helma
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  16-1-2012 14:22:54
Afbeelding van creastridHoi Helma,

stuur hem mij ook maar door, scheelt me een hoop werk,
Bedank de beheerster van me,

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  16-1-2012 14:33:06
Afbeelding van creastridDames, vraag het aan Helma , miracle, die kan het je toesturen.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  16-1-2012 14:53:28
Afbeelding van miracleDames , bij interresse heb ik jullie mail-adres nodig ,gelijk even in mijn postvak achterlaten.

groetjes,Helma
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  16-1-2012 15:01:15
Afbeelding van miracleIk zou het leuk vinden als jullie het tas/wiegje als jullie het af hebben laten zien.
Misschien voor de foto`s een nieuw topic openen? ,kunnen we naar elkaars creaties kijken

groetjes,Helma
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  16-1-2012 15:41:39
Afbeelding van merlijn1Is ok Helma zal ik zeker doen als ik het gemaakt heb groetjes Ellen Ja Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  16-1-2012 16:45:50
Afbeelding van Katinkahttp://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.com/p/blog-page.html

Hier staat een wiegje met nederlandse beschrijving, van een wieg met boterkuipje.
Het lijkt erop, maar ik vind zelf het wieg tasje leuker.
Maar misschien is het een begin.

Groetjes Carina.
Geschreven door: k@rin_  Bericht voor opstellen voor k@rin_  16-1-2012 21:06:11
Afbeelding van k@rin_hallo helma,

ik heb je een pb gestuurd.

Ik vind het heel schattig zo`n wiegje/tasje. De nederlandse beschrijving zou voor mij ook welkom zijn, als het mag.

alvast bedankt,

groetjes karin
Geschreven door: kreathea  Bericht voor opstellen voor kreathea  16-1-2012 22:45:00
Afbeelding van kreatheaDames,

Ik heb het patroon in het Nederlands vertaald aan de hand van de hierbovengenoemde link. Als iemand interesse heeft, hoor ik dat graag, want het is te lang om het hier neer te zetten. Tesamen met de tekeningen en foto`s uit de oorspronkelijke link zou het niet moeilijk meer moeten zijn.

Ik wacht de reacties af.
Groetjes, Loes
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  17-1-2012 8:40:27
Afbeelding van miracleHallo dames,

als het goed is heb ik de beschrijving doorgestuurd aan diegene die mij een berichtje hebben gestuurd.
Mocht ik iemand zijn vergeten of de beschrijving is niet ontvangen, laat het mij dan even weten.

groetjes,Helma

Gezocht haakpatroon meisjestasje/wiegje gehaakt - Hobby vragen

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website