Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
`t Hobbypunt
Met de HJSTAR pas krijgt u bij aankoop van € 10,00 of meer gratis een setje decoratiepapier van Carddeco bij uw bestelling. Vermeld bij de opmerkingen uw HBJ-Starpas nummer en wij doen het kado er automatisch bij.

Joke`s Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei bij iedere bestelling een verrassingspakketje. Bij de Opmerkingen kunt u uw pasnummer vermelden.

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Demo in Breda14 januari Perfect Pearls - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: Bea Hobby  Bericht voor opstellen voor Bea Hobby  11-1-2012 22:38:47
Afbeelding van Bea Hobby
Zaterdag 14 Januari geef ik een demonstratie werken met Perfect Pearls van Ranger.
Op die dag zijn er ook leuke aanbiedingen waaronder Distress Inkt Van Tim Holtz.
WAAR
Bea`s Hobby Planeet
Haagdijk 259
4811 TS Breda
Geschreven door: boompjes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor boompjes  12-1-2012 12:41:00
Afbeelding van boompjesooo super leuk bea
ik ben van de partij hoor
Geschreven door: Bea Hobby  Bericht voor opstellen voor Bea Hobby  12-1-2012 16:25:17
Afbeelding van Bea HobbyHallo Boompje,

Gezellig ik zie je Zaterdag.

Bea
Geschreven door: gemeni  Bericht voor opstellen voor gemeni  12-1-2012 20:01:36
Afbeelding van gemeniHallo Bea wat is dat nou weer.
Geschreven door: gemeni  Bericht voor opstellen voor gemeni  12-1-2012 22:25:38
Afbeelding van gemeniHoi Bea krijg ik antwoord van je wat is dat??????????????????
grT
Geschreven door: Bea Hobby  Bericht voor opstellen voor Bea Hobby  13-1-2012 7:46:14
Afbeelding van Bea HobbyHoi Thea,

Kom gezellig zaterdag langs bij een kopje koffie zal ik het demonstreren.
Het is echt super leuk.
Bea
Geschreven door: gemeni  Bericht voor opstellen voor gemeni  13-1-2012 19:35:28
Afbeelding van gemeniwaar is dat ergens haagdijk???
Geschreven door: Bea Hobby  Bericht voor opstellen voor Bea Hobby  13-1-2012 21:08:49
Afbeelding van Bea HobbyVlakbij de Zaterdag markt richting stad daar kom je toch wel uit.
BEA

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software