Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
BAMBA Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand februari de copic ciao markers voor een hele speciale prijs: 3 voor 10 euro of 5 voor 15 euro, vermeld bij uw bestelling copicstar

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand Februari 5% korting op het hele Docrafts assoirtiment, zoals Forever Friends, Me to You, Portobello Road en vele andere collectie`s.

Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Altijd uw Hobby journaal met knipvel voor € 1,00 10 % korting op alle ponsen.

sudoku 23 februari 2012 - 370979 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Sketch Januari 2012 - Scrapforum

Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  11-1-2012 15:45:43
Afbeelding van creajannieHoi scrappers

Om Nel wat te verlichten,plaats ik deze X,`n LO
Ik heb deze gevonden.

Niet zelf gemaakt hoor.
Ben niet zo thuis in dit soort dingen
Hoop dat jullie er wat mee gaan doen.
Veel scrapplezier.

Groetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  11-1-2012 17:56:11
Afbeelding van pmjdevriesHoi Janny
Zal zien of ik er wat van kan maken.
was net opzoek om voor febr. Weer een sketch te maken.
Hoop dat er nu op deze iets meer animo is
Gr. nel
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  11-1-2012 20:39:04
Afbeelding van ingridbrMooie L.O. Jannie
Ik hoop dat ik deze maand tijd ervoor heb. Ook de november en december L.O. wil ik nog maken.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: scrapburgt  Bericht voor opstellen voor scrapburgt  12-1-2012 9:23:12
Afbeelding van scrapburgtMooie sketch Jannie.
Dank je voor het plaatsen.

Ik denk niet dat het me gaat lukken deze maand maar ik hou dit forum in de gaten en geniet in elk geval van jullie creatie`s.
Ben wel bezig geweest met de sketch van december maar dan op stof.
Ik heb voor het eerst in mijn leven een kussen genaaid met de naaimachine en deze bescrapt.
(Ik gebruikte mijn naaimachine alleen maar om op papier te naaien. )

Foto volgt nog maar dan bij de sketch van de maand december.

Groeten en succes allemaal met deze sketch,

Sandra
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  14-1-2012 9:20:18
Afbeelding van ingelingHi Jannie,
Een mooie uitdaging.
Ik heb geprobeerd de LO na te maken.
Ik hoop dat hij word goedgekeurd!
Het was / is niet makkelijk als je geen maten hebt om mee te werken, daarom dat de titel niet op de juiste plek maar bovenaan staat.
So I did my best and........yes not bad,

groetjes Inge

Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  14-1-2012 20:40:35
Afbeelding van creajannieInge........................

Het ziet er heel mooi uit en ik keur het goed Ja
En de titel bovenin,dat mag.

Ik hoop er ook snel mee aan de gang te kunnen gaan.

Groetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  15-1-2012 12:56:48
Afbeelding van pmjdevriesHoi Inge
Mooi gedaan en je hoeft de sketch ook niet precies hetzelfde te maken, draaien, spiegelen en gewoon je eigen gang gaan.
De sketch is meer een ondersteuning.
Ik hoop je vaker op het forum te zien
en Jannie, leuk dat er weer reacties op deze sketch komen, moet toch even zoeken naar juiste foto.
Gr. nel
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  15-1-2012 13:11:23
Afbeelding van marjanuisMooi geworden Inge....hoop ook snel weer te kunnen scrappen, ben mijn hobbykamer aan het reorganiseren om daar weer ruimte voor te maken. Groet, Marja
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  15-1-2012 21:32:56
Afbeelding van creajannieIk heb de mijne ook klaar.
Zal er morgen `n foto van maken,is nu te donker.
En dan plaats ik het ook morgen.

Nel ik hoop ook dat er meer mensen met ons mee gaan doen.
Het is zo leuk om te scrappen en je foto`s zo te bewaren.

Marja,veel plezier met het reorganiseren hoor.
Hoop dat je ook aan de LO toe komt

Groetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  16-1-2012 21:08:48
Afbeelding van creajannieZoals beloofd,hier mijn bijdrage.

Voor wie nog gaat scrappen veel plezier.

Groetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  17-1-2012 0:15:11
Afbeelding van ingelingHij is mooi geworden Jannie, Ja

Ben alweer met een andere bezig, heb scrapkoorts gekregen.
Hoop nog meer LO`s te zien,
groetjes Inge
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  18-1-2012 13:26:14
Afbeelding van ingridbrHoi Inge en Jannie
Mooie L.O.`s allebei.
Ik denk dat ik ook deze week niet kan scrappen dus volgende maand maar weer.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: kattepootje  Bericht voor opstellen voor kattepootje  18-1-2012 20:11:34
Afbeelding van kattepootjehallo,

ik moet me ook verontschuldigen. maar de maand december is het er niet zo van gekomen om te scrappen. ik begin net weer wat tijd te vinden om wat kaartjes te maken , waardoor het scrappen een beetje blijven liggen is. de sketsh van deze maand lijkt mij een mooie uitdaging. Ik ga proberen om de gepaste foto`s te vinden en dan gaan we aan deslag; hopelijk krijg ik hem nog op tijd af.

groetjes

erika
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  19-1-2012 21:39:53
Afbeelding van MisscacyZeer leuke sketch en al twee fantastische pagina`s te zien... Ik kan momenteel niet om gezondheidsredenen maaar ik sla hem op en probeer hem later zeker!
ik vind hem geweldig
Groetjes, Catherine
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  24-1-2012 15:46:40
Afbeelding van MisscacyIk lig mij hier te vervelen en heb de sketch digitaal onder handen genomen.
Weet niet of dit toegelaten is maar momenteel is het niet anders mogelijk voor mij...
Laat maar weten wat,
Groetjes, Catherine
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  24-1-2012 15:49:16
Afbeelding van Else-MarieHallo allemaal
leuk om al wat voorbeelden zo te zien. ik heb gehoord dat ik voor morgen geen les hoef voor te bereiden, dus heb ik hopelijk vanavond wat tijd om deze sketch te maken. ik vind het een super leuk voorbeeld en ga mijn best doen!
liefs Else-Marie
ps voornemen voor dit jaar: elke maand mee doen met de sketch van de maand
Geschreven door: scrapburgt  Bericht voor opstellen voor scrapburgt  25-1-2012 8:21:21
Afbeelding van scrapburgtHallo Catherine,`

Ik heb geen idee of het de bedoeling is om het digitaal te doen maar ik vind het er erg leuk uit zien en fijn voor je dat je nu toch mee kunt scrappen.
Voor mij gaat het erom dat we allemaal uitgaan van dezelfde sketch en daar iets moois van maken enzo weer idieeen op doen.
Als je niet gezegt zou hebben dat het digitaal was dan had ik het niet geweten hoor.

Groeten Sandra
Geschreven door: Anreda  Bericht voor opstellen voor Anreda  25-1-2012 9:34:57
Afbeelding van AnredaHallo allemaal,

Wat een leuke voorbeelden, ik zou heel graag mee doen....
Maar ik denk niet dat ik het maandelijks ga halen

Jammer, want het zijn leuke sketches (typ je dat zo )

Is de sluitingsdatum de laatste dag van de maand ? Anders ga ik het misschien toch nog even proberen...

Fijne dag !

Groetjes, Erna
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  25-1-2012 12:16:13
Afbeelding van pmjdevriesHoi Allemaal
Het ziet er weer mooi uit, en natuurlijk is het leuk dat er ook digitaal gewerkt wordt.
En een sluitings datum hebben we niet hoor.
Ik ga vanmiddag aan de slag met een nieuwe sketch en kijk of ik er zelf een kan bedenken.
Ook zie ik weer nieuwe mensen op dit forum erg leuk allemaal
Succes weer allemaal
Gr. Nel
Geschreven door: kattepootje  Bericht voor opstellen voor kattepootje  25-1-2012 19:44:06
Afbeelding van kattepootjehallo,
catherine, ik vind je sketsch wel heel mooi gedaan. en je ziet dat niet hoor dat dat digitaal is. Ik vind het mooi resultaat.Ik zou niet weten hoe ikdat moet doen.

ik weet wel hoe je het met papier moet doen en dit is mijn resultaat voor de maand januari. de rondjes komen van overschot inpakpapier.

op naar de volgende,

groetjes,

erika
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  25-1-2012 21:56:03
Afbeelding van creajannieCatherine.............het ziet er Ja uit.
En digitaal dat mag,is toch `n mooie manier om ook mee te kunnen doen.

Erika.........ook de complimenten hoor.
En leuk,dat je de rondjes uit inpakpapier hebt gebruikt Ja
Wat we al niet kunnen gebruiken he.

Erna..........je mag iedere maand mee doen,niets moet.
Hopelijk zien we jou LO ook hier verschijnen.

En zoals Nel al zegt,geen sluitingstijd hoor.

Voor die nog gaan scrappen,suc 6 en groetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  26-1-2012 8:22:02
Afbeelding van ingelingGaaf Catherine, zo kun je toch meedoen, Ja
Erika, ook mooi geworden.
So who`s next...?
groetjes Inge
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  27-1-2012 12:36:14
Afbeelding van Else-Mariegister heb ik ook lekker gescrapt! mijn LO is af.
vanmiddag uit stage ga ik mijn LO showen!
Else-Marie
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  27-1-2012 15:28:26
Afbeelding van Else-Marie

en wat vinden jullie ervan?
zelf ben ik zeer tevreden. ook de andere creaties zijn erg mooi!
Else-Marie
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  27-1-2012 20:56:45
Afbeelding van creajannieElse-Marie........................

Het ziet er uit.
Heel mooi van kleur en passende bij het bruidspaar.
Het is 1 geheel geworden.
De complimenten.

Groetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  28-1-2012 8:31:18
Afbeelding van MisscacyElse-Marie, jouw creatie is Ja Ja Ja.
De andere creaties mogen er zeker ook wezen! Maar ik ben ook een trouwalbum aan het maken voor mijn metekind
en heb waarschijnlijk mede daardoor een zwak voor trouwfoto`s!
Catherine
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  2-2-2012 19:51:05
Afbeelding van pmjdevriesElse -marie en mede scrappers.
De LO van Else is prachtig geworden.
De maand febr is begonnen en ik heb een leuke LO gevonden.
Dit keer niet een van mezelf maar gevonden op het net.
Weet niet meer van wie helaas.
Maak er met z`n allen weer iets moois van
Gr Nel
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  6-2-2012 17:09:23
Afbeelding van pmjdevriesBeetje laat, maar hier is mijn LO van januari
Sketch heb ik gedraaid en gewerkt met bloemen en cirkels van metaal en papier
Gr Nel
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  7-2-2012 19:04:05
Afbeelding van Misscacypmjdevries, prachtige interpretatie van de sketch!
Hartje Gr Catherine
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  7-2-2012 19:21:18
Afbeelding van Else-Marieleuk idee zeg om de sketch te draaien!
geeft een leuk resultaat
liefs Else-Marie
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  7-2-2012 22:48:36
Afbeelding van ingelingHi Nel,
goed idee om de sketch te draaien, was daar zelf niet opgekomen!
Apart met die metalen ringen.
Geeft wel idee voor andere LO`s om te experimenteren.

groetjes Inge
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  9-2-2012 9:18:38
Afbeelding van pmjdevriesDank je wel voor de leuke reacties
Gr. Nel
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  21-2-2012 18:41:11
Afbeelding van marjanuisNel, ik ben nog later ... ben met mijn scrapboek van Spanje bezig. Ik heb de LO van januari gebruikt voor een diner `s avonds met foto`s van ons 2. Ik heb niet alles mee genomen (zit in een vakantiebungalow) dus heb me moeten behelpen, maar mijn cirkelsnijder bracht uitkomst. De foto is ook niet zo geweldig, maar het is hier nu even behelpen. 3 dagen geen internet gehad, nu even wel dus snel mijn scrap er bij plaatsen.

Groet, Marja
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  22-2-2012 16:00:07
Afbeelding van Else-Mariemarja wat een leuke creatie..
leuk dat jij aan de linkerkant twee foto`s hebt gebruikt!
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  22-2-2012 21:33:30
Afbeelding van MisscacyZeer mooie creatie!

Sketch Januari 2012 - Scrapforum

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website