Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

Diana’s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u de hele maand mei 10% korting op uw complete bestelling en het hobbyjournaal voor €1,00. Daarnaast ontvangt u altijd een extraatje.

Erik Peters
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting aan de Hobbykraam! Ma: Heino - Di: Zwolle AA landen - Wo: Zwolle Zuid - Do: Meppel - Vr: Zeewolde / Heerde

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Uitdaging 6 - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  9-1-2012 21:08:50
Afbeelding van inekedc1hallo allemaal !!!!
ik ben dr weer !!!!
helaas zonder pc.. want die is uit mijn huis gestolen..
maar binnenkort heb ik een andere...
dus helaas even geen uitdaging in januari..
ik hoop dat het me lukt om er binnenkort toch eentje op te zetten..

ik wil alle dames hartelijk bedanken die me hebben geholpen , toen ik weg was !!
Kus Kus Kus Kus Kus Kus Kus Kus Kus Kus Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje

ik gebruik even een kaart die ik gemaakt heb net voor ik weg ging..
want ik heb geen tijd om te freubelen voorlopig.
en de prijs is... dat je "guestdesigner" wordt voor de maand maart!

vereisten zijn.....
1) de helft van de kaart moet voor de helft bedekt zijn met scrappapier in de zelfde kleur als het kaartpapier (mag een patroontje hebben) of mica met een opdruk zoals ik hier gebruikt heb
2) zelfgemaakte bloemen aan de linkerkant.
3)tekst of klein plaatje aan de rechteronderkant

je mag plaatsen tot de laatste dag van januari..
en alle zelfgemaakte bloemen zijn welkom, geponst, gebreid, gestempeld en uitgeknipt, gevouwen enz enz..

ingridb cinema oorschotje detoli agnesw62 bvenema valstar wiekel1 wiekel2 agnesw62 2 krealien taeniura diesel
Geschreven door: Caviegirl  Bericht voor opstellen voor Caviegirl  10-1-2012 9:11:52
Afbeelding van CaviegirlGESTOLEN?? Toen je weg was?
Nou welkom thuis dan maar.
Geschreven door: Endje-Mar  Bericht voor opstellen voor Endje-Mar  10-1-2012 9:54:04
Afbeelding van Endje-MarHč wat vervelend zeg, dat je pc gestolen is !!
Maar ik wacht rustig af tot je weer een nieuwe uitdaging kan plaatsen hoor.

Groetjes, Marjan
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  10-1-2012 10:05:02
Afbeelding van SunchiHey Ineke
Dat is ook geen leuke thuiskomst dan. Maar toch Welcome Back
We wachten wel geduldig op een nieuwe uitdaging

Groetjes Sonja
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  10-1-2012 10:37:20
Afbeelding van detoliHoi Ineke,

Wat vervelend, dat er bij jou ingebroken is.
Maar fijn, dat je er weer bent.

groetjes, Anja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  10-1-2012 10:44:01
Afbeelding van agnesw62nou dat is geen leuke thuiskomst
we wachten rustig af tot je wel weer iets kunt plaatsen
groetjes agnes
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  10-1-2012 21:33:37
Afbeelding van valstarjeetje ineke, das balen........geen pc. wens je veel succes toe en wij wachten wel af, hoor!! vind het voor jou vervelender.....

gr. renate
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  10-1-2012 22:59:41
Afbeelding van kaartenansHa Ineke

Welkom thuis hoor. heb je een goede tijd gehad in Afrika???
wat is dat balen zeg. je pc weg. ik moet er niet aan denken

enne.................. graag gedaan hoor.
zijn er geen mooie kaarten geplaatst in de 5e uitdaging

groetjes Ans Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  15-1-2012 16:05:29
Afbeelding van inekedc1dank jullie wel voor de leuke berichtjes.. Kus
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  15-1-2012 16:09:38
Afbeelding van pedicuurtjeHoi Ineke.
Wat een akelige ervaring je pc gestolen terwijl je weg was.
`k Hoop dat je gauw een andere krijgt maar was er nog meer weg??
En.....heb je een goede en fijne tijd gehad daar en kunnen
wij ons al gaan verheugen op een weblog van jou????

Groetjes.......Janny
Geschreven door: jolandakor  Bericht voor opstellen voor jolandakor  15-1-2012 16:23:19
Afbeelding van jolandakorHoi Ineke,

Wat vervelend voor je. Ik hoop dat ze de daders te pakken krijgen en dat er nog iets te recuperen valt van je PC.

Groetjes, Jolanda Kus
Geschreven door: joened  Bericht voor opstellen voor joened  16-1-2012 22:10:49
Afbeelding van joenedLees ik dat er ingebroken is?? jeeeetje is er nog meer weg????
en dan nog bijkomen van alle dingen verweg, ach het zit je niet mee....komt vast allemaal wel weer goed, zag dat je gelukkig terug was met de pc dusssss.
sterkte met alles
Kus
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  17-1-2012 0:02:23
Afbeelding van ingelingWelcome back!
Dat is niet leuk thuiskomen!
Maar heb je een fijne vakantie gehad, dat nemen ze je gelukkig niet weg!

groetjes Inge
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  17-1-2012 1:50:33
Afbeelding van inekedc1ik heb er deze ene keer een al gemaakte kaart als voorbeeld bijgezet..
maar het is wel de bedoeling dat jullie een nieuwe maken!!

ik beloof dat ik er volgende maand wel een vers van de pers kaart neerzet !
maar helaas heb ik nu geen tijd om er eentje te maken.
Geschreven door: Diesel  Bericht voor opstellen voor Diesel  17-1-2012 10:57:29
Afbeelding van Dieselik zal eens even mijn best gaan doen van de week.
maarre kan niet haken, geponsde bloemen zijn toch ook zelf gemaakt????

groeten trijnie
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  17-1-2012 11:07:22
Afbeelding van detoliDat is ook mijn vraag.......of geponste bloemen ook mogen?

groetjes, Anja
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  17-1-2012 11:24:16
Afbeelding van oorschotjehallo misschien doe ik ook wel weer mee
tot wanneer mag je plaatsen
moet ook nog even naar een busje tijd zoeken
dan kan ik wel wat bloemetjes haken

veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  17-1-2012 14:19:14
Afbeelding van inekedc1ja hoor geponste bloemen zijn ook zelfgemaakt en gevouwen bloemen ook.. en gebreide bloemen en gestempelde bloemen.. en weet ik wat jullie nog meer verzinnen!!!
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  17-1-2012 15:17:39
Afbeelding van oorschotjehaha het busje tijd stond dichterbij dan ik dacht
mn afspraak van afgelopen middag was sneller klaar
dus nu alle onderdelen bij elkaar gezocht en aan de haak
hoop snel resultaat te kunnen laten zien
nu weer gou naar boven naar de warme kachel
kelder is nu 10gr brrrr
mij horen jullie morgen na 15.00 uur wel weer
veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  17-1-2012 15:48:20
Afbeelding van ingridbrHier is de mijne dan
Slechts 1 bloem (geponst) links en ter afwerking van de swirl nog kleine bloemetjes geplakt. En de tekst iets te ver naar de midden?
Hoop dat hij toch goedgekeurd wordt. .
Groetjes Ingrid
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  17-1-2012 16:12:20
Afbeelding van inekedc1hij is prachtig ingrid!!!!!!!!!
natuurlijk istie goedgekeurd!
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  17-1-2012 16:33:51
Afbeelding van cinemahoi Ineke weet niet of dit de bedoeling is ?
anders hoor ik het graag !grt tiny
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  17-1-2012 16:36:47
Afbeelding van ingridbrDank je Ineke
Groetjes Kus Ja Hartje Ja Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  17-1-2012 16:44:21
Afbeelding van inekedc1owww cinema.. wat een leuke bloemetjes!!!
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  17-1-2012 16:47:27
Afbeelding van cinemabedankt hoor !maar is het wel goed zo?grt tiny
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  18-1-2012 16:05:44
Afbeelding van oorschotjeoh oh
wat ben ik weer eigenwijs
ga ik druk aan de haak heb ik geen scrappapier
doe officieel niet aan scrap
dan maar iets anders verzinnen
3 bloemetjes gehaakt
alledrie ietjepietsje anders
en een zonnig tafreeltje erbij gedaan

veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  19-1-2012 12:42:45
Afbeelding van inekedc1ja tiny is helemaal goed!
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  19-1-2012 15:11:31
Afbeelding van detoliHeb ook een kaartje gemaakt. Dit is ´em geworden Heb een tekststicker gebruikt en heb het op een labeltje geplakt, weet niet of dat ook oké is.

groetjes, Anja
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  19-1-2012 15:16:51
Afbeelding van ingridbrAnja ik vind hem schitterend.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  19-1-2012 15:36:25
Afbeelding van detoliDank je Ingrid.
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  19-1-2012 16:09:11
Afbeelding van inekedc1prachtig detoli !! Ja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  20-1-2012 9:26:56
Afbeelding van agnesw62ik heb er ook 1 gemaakt, hoop datie goed is
gr.agnes
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  20-1-2012 11:09:25
Afbeelding van inekedc1tuurlijk istie goed agnes..
Geschreven door: bvenema  Bericht voor opstellen voor bvenema  21-1-2012 11:42:46
Afbeelding van bvenemaIk heb er ook een gemaakt, vind hem zelf niet echt geslaagd!

groet Betsy
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  21-1-2012 16:41:11
Afbeelding van valstarLeuke kaarten, hard gewerkt! Ik heb er ook eentje gemaakt.

hoop dattie goed is.

Groetjes,

Renate
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  21-1-2012 22:01:54
Afbeelding van inekedc1ik vind je gehaakte bloem prachtig, betty!!!! Ja

en ja valstar.. hij is prima !!!
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  22-1-2012 12:01:51
Afbeelding van valstardank je, Ineke!!

Groetjes,

Renate
Geschreven door: bvenema  Bericht voor opstellen voor bvenema  22-1-2012 13:13:07
Afbeelding van bvenemaBedankt Ineke, de bloem is ook leuk, alleen de rest niet zo!

Groet Betsy
Geschreven door: Wiekel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wiekel  22-1-2012 15:10:54
Afbeelding van WiekelHallo Ineke!
Wilde ook graag eens met de uitdaging meedoen
Heb er twee haast dezelfde alleen de ene een deelnemings kaart en de andere een babykaart!
Dus we 2 uitersten!
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  22-1-2012 15:18:44
Afbeelding van inekedc1prima wiekel! Ja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  22-1-2012 17:32:27
Afbeelding van agnesw62is dat een mal die je gebruikt hebt, wiekel? ik zag die s-bocht bij cinema ook al voorbijkomen met dat ruitjes snijwerk, erg leuk Ja Ja
groetjes agnes
Geschreven door: Wiekel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wiekel  22-1-2012 18:55:01
Afbeelding van WiekelJa Agnes, dat is een mal, erg fijne om te gebruiken, je kan er veel mee doen!!!
Gr Wieke
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  22-1-2012 23:47:06
Afbeelding van agnesw62hij is erg leuk, wieke, alleen werk ik niet echt met mallen
ik heb er ook 1 met een s-bocht gemaakt, zo uit de `losse pols`
ik maak niet graag kaarten met bloemen, maar die bloem die ik nu gemaakt heb is daar wel een uitzondering op
groetjes agnes
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  23-1-2012 0:05:06
Afbeelding van inekedc1oww een kerstkaart voor eind van dit jaar alweer !! Ja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  23-1-2012 7:23:11
Afbeelding van agnesw62ja ik maak t hele jaar door kerstkaarten, anders moet ik me einde van het jaar zo haasten
Geschreven door: krealien  Bericht voor opstellen voor krealien  24-1-2012 9:01:25
Afbeelding van krealien
ik heb hevig zitten puzzelen
maar geloof dat het nu goed is
groetjes
jacqueline
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  24-1-2012 12:24:57
Afbeelding van inekedc1hahahahah krealien.. ja hoor ik reken hem goed.. de helft bedekt is wel anders dan de anderen.. maar het blijft de helft!!!
Geschreven door: krealien  Bericht voor opstellen voor krealien  25-1-2012 7:58:43
Afbeelding van krealienhahaha dat was ook de bedoeling dat hij anders uitviel
hoe meer variatie hoe meer ideen toch

enne nog welkom thuis
en bedankt voor je mooie verhalen die je hebt mee gebracht
Geschreven door: taeniura  Bericht voor opstellen voor taeniura  26-1-2012 7:20:43
Afbeelding van taeniuraMijn bijdrage voor deze uitdaging:
Groetjes Marjan
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  26-1-2012 11:06:53
Afbeelding van inekedc1hij staat er bij!! Ja

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring