Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.

Jan de kaartenman
Met de HJSTAR pas krijgt u i n de maand Mei 2012 10 % korting op sokkenwol bij internetbestelling uw pasnummer vermelden.

Hobbygalerij creativiteitsartikelen
Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Kinder ( scrap)swap - Uitdagingen / Wedstrijden

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Kinder ( scrap)swap - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: 41moeke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor 41moeke  10-3-2012 11:34:17
Afbeelding van 41moekeWel heel laat maar hier als nog mijn kaarten.
de bovenste heb ik gekregen en de onderste heb ik er van gemaakt .
sorry voor zo n late plaatsing maarmijn scanner was stuk.
Geschreven door: Triple  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Triple  7-2-2012 15:04:19
Afbeelding van TripleHoi Hoi Judith

pakketje is vandaag inderdaad aangekomen.
Wat een leuk papier en lint.
Wordt nog een hele uitdaging, maar ga mijn
best ermee doen.

Warme groetjes Bep
Geschreven door: judithb12  Bericht voor opstellen voor judithb12  4-2-2012 16:47:45
Afbeelding van judithb12heb vandaag mijn envelop bij het kantoortje gebracht ik denk dat hij dinsdag wel aan komt bij mijn maatje

gr judith
Geschreven door: jac13  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jac13  4-2-2012 16:36:18
Afbeelding van jac13Hoi Matty

De vlop is hier aangekomen hoor, ik ga er van de week aan beginnen.
Sterkte met je zoontje.

Geschreven door: Triple  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Triple  3-2-2012 13:40:19
Afbeelding van TripleMijn pakketje komt nog. Ik heb contact gehad
met het maatje, die het zou opsturen.
Waren vervelende dingen gebeurd, dus komt
mijn pakketje wat later.

Warme groetjes Bep
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  2-2-2012 14:26:41
Afbeelding van maroefMorgen gaat mijn pakketje eindelijk op de post, helaas moest ik van de week ineens van alles gaan regelen.
Mijn zoontje wordt a.s.s maandag opgenomen in het ziekenhuis voor een operatie aan zijn heupen.
Ik zal dan de komende week niet veel aanwezig zijn, het kan dus langer duren voor je antwoord krijgt als je mijn wat vraagt.

De ............... nog even geduld je pakketje komt er aan.

Groetjes Matty
Geschreven door: Krijomanaf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Krijomanaf  31-1-2012 23:00:56
Afbeelding van KrijomanafOok ik mocht het pakje vandaag ontvangen,ik ga er zo snel mogelijk aan beginnen,meld mij terug als ik hem klaar heb .
Tot daar spannend wat ik ervaan ga maken,bedankt voor de leuke spulletjes ...
Liefs Marie-Christine
Geschreven door: fiere20  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fiere20  30-1-2012 19:22:56
Afbeelding van fiere20sorry had in de showroom gezet dat mijn pakketje binnen was
heb hem gekregen van jackie, met opdracht.
was leuk om te doen.
ik heb hem al geplaaatst in de showroom.
gr ada
Geschreven door: jac13  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jac13  30-1-2012 15:08:03
Afbeelding van jac13Mijn pakketje gaat vandaag nog op de post.
Had helaas niet eerder tijd om de kaart te maken.

Zelf heb ik nog niets ontvangen maar dat zal vast wel snel gebeuren.

Geschreven door: celesta  Bericht voor opstellen voor celesta  30-1-2012 13:55:59
Afbeelding van celestaeven melden dat mij paketje is aangekomen
nog geen tijd gehad om er eits van temaken
gr celesta
Geschreven door: Kwebbeltje  Bericht voor opstellen voor Kwebbeltje  29-1-2012 19:01:22
Afbeelding van KwebbeltjeFoutje hersteld.
Heb vandaag de kinderkaart gemaakt,
het pakketje gaat morgen op de post.
Hoop dat de post het snel brengt naar Almere zodat ze daar ook aan de slag kan.
groetjes magda
Geschreven door: Triple  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Triple  29-1-2012 9:41:39
Afbeelding van TripleMijn pakketje is ook al even onderweg.
Maar heb nog niet gelezen, dat het
aangekomen is.
Ook heb ik nog niets ontvangen

Warme groetjes Bep
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  29-1-2012 9:33:05
Afbeelding van ingridbrHeb gisteren mijn pakketje ontvangen.
Ga er mee aan de slag.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  27-1-2012 21:26:19
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeMijn pakketje is vandaag op de post gegaan en nu dus onderweg naar.................

Groetjes, Jackie
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  27-1-2012 14:39:47
Afbeelding van rianneke1Yep mijn pakketje is binnen, dus als jullie mij even missen, ik ben aan de knutsel hoor,

gr Rianne
Geschreven door: Krijomanaf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Krijomanaf  26-1-2012 20:30:59
Afbeelding van KrijomanafHallo Matty,

Mijn pakje is vanmiddag naar het postkantoor gegaan naar.... ?
Groetjes Marie-Christine
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  26-1-2012 14:50:09
Afbeelding van crealoetjeVandaag mijn paketje binnen gekregen, helemaal geweldig.
Bedankt.

Groetjes Nita.
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  26-1-2012 13:21:29
Afbeelding van KimberlyIs mijn paket nog niet aangekomen????
`T was `n heel dik paket,kan echt niet missen!!
Misschien vergeten te melden ????

Mijn kaart probeer ik er vandaag op te krijgen zijn wat problemen met verbinding dus is voor al op goed geluk of je wat geplaatst krijgt
Groetjes,paula
Geschreven door: Kwebbeltje  Bericht voor opstellen voor Kwebbeltje  25-1-2012 23:05:40
Afbeelding van KwebbeltjeMijn pakje is gisteren aan gekomen.
Ga van het weekend er mee aan de slag.
Mijn pakketje hoop ik van het weekend op de post te doen.
heb het wel al samen gesteld maar had de mail niet goed gelezen had het gemaakt voor een volwassen .
nu is mijn zus de gelukkige. hoop ik die is morgen jarig dus krijg zij deze kaart.
Dus ga ik morgen aan de slag voor de kinderswap
groetjes magda
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  25-1-2012 15:56:52
Afbeelding van kablauOok hier is de post net geweest en ik kreeg een leuk pakketje van Ada(Fiere20)bedankt hoorJa, ik ga zo snel mogelijk beginnen met het maken van een kaart.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  25-1-2012 13:53:11
Afbeelding van caartjeDe post is net geweest en mijn pakketje is ook binnen,bedankt Ans,
Ik kan aan de slag.

groetjes
carin
Geschreven door: 41moeke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor 41moeke  25-1-2012 13:16:57
Afbeelding van 41moekevandaag heb ik mijn pakketje binnen gekregen ga er vanavond mee aan de slag

fijne dag tjitske.
Geschreven door: celesta  Bericht voor opstellen voor celesta  25-1-2012 12:19:22
Afbeelding van celestaik doe mijn paketje zo op de post
groejes celesta
Geschreven door: judithb12  Bericht voor opstellen voor judithb12  24-1-2012 16:03:28
Afbeelding van judithb12ook ik kreeg vandaag mijn pakketje in de bus vandaag
en ga er dit weekend mee aan de slag ook dan gaat het pakketje voor mijn maatje pas de deur uit sorry

gr judith
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  24-1-2012 15:04:23
Afbeelding van maroefVandaag mijn pakketje ontvangen, dit weekend ga ik ervoor zitten om er iets moois van te maken.

Ook mijn pakketje ga ik dan afmaken.

Groetjes Matty
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  24-1-2012 14:50:12
Afbeelding van KimberlyIk heb zo juist het paketje van carin ( caartje) ontvangen
Dank je carin,hier moet ik es goed over nadenken hahahahaha
Groetjes,paula
Geschreven door: fiere20  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fiere20  23-1-2012 18:43:50
Afbeelding van fiere20mijn pakketje gaat morgen op de post.
gr ada
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  23-1-2012 16:36:48
Afbeelding van crealoetjeHallo ,allemaal.

Spannend hoor, adres ontvangen en ik loop zo naar de brieven bus om het pakketje te posten.

Groetjes Nita.
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  23-1-2012 15:02:09
Afbeelding van kablauMijn pakketje is net op de post gegaan.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  23-1-2012 14:09:48
Afbeelding van KimberlyHoi jongens
Mijn paket gaat morgen de bus op
Groetjes,paula
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  23-1-2012 13:44:41
Afbeelding van joynaGaat vandaag nog op de bus

Maria
Geschreven door: 41moeke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor 41moeke  23-1-2012 13:11:08
Afbeelding van 41moekeik heb hem op de bus gedaan
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  23-1-2012 12:55:58
Afbeelding van caartjeHoi Matty

Mijn envelop en kaart zijn ook al op de post.

groetjes
carin
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  23-1-2012 11:18:18
Afbeelding van rianneke1Hallo Matty

Jawel ik heb het adres ontvangen hoor, en het kaartje is al onderweg hoor

Gr rianne
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  23-1-2012 10:26:23
Afbeelding van maroefHoi,hoi
Hier ben ik weer ,als het goed is heeft iedereen weer een adres in zijn envelopje zitten.

Ik heb de boel ook even omgedraaid.
Graag even melden als je flop op de bus gaat en als er eentje op de mat ploft.

Het kaartje wat je krijgt en wat je zelf maakt graag showen in de showroom. Rond 1maart afhankelijk van wanneer mijn zoontje geopereerd wordt maakt ik de winnaar van het verrassingspakketje bekent. Je kaartje moet dan wel in de showroom staan.

Veel swap plezier allemaal.

Groetjes Matty
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  23-1-2012 9:46:48
Afbeelding van maroefIk ga de adressen verdelen, dus je kunt niet meer inschrijven.

Groetjes matty
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  20-1-2012 15:13:00
Afbeelding van maroefOok de twee laatste dames staan erbij, helaas twee afmelding dus de teller staat nog steeds op 19.

Wie volgt?

Groetjes Matty
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  20-1-2012 14:29:22
Afbeelding van rianneke1Hallo Matty

Zal ik dan als `bekende BHJ-er` (ahum ) maar de hekkensluiter zijn?????????

Gr Rianne
ps. ik heb je een pb;tje gestuurd hoor.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  19-1-2012 22:09:31
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeWelkom bij de club van BHJ-ers, Marie-Christine

Groetjes, Jackie Een Roosje
Geschreven door: Krijomanaf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Krijomanaf  19-1-2012 21:51:27
Afbeelding van KrijomanafHallo Matty,

Ja ja ,ook ik wil graag een BHJ er zijn ,dus doe natuurlijk ook heel graag mee,hihihi,Jackie ik vind dit leuk verzonnen ,dat moeten wij denk ik erinhouden...misschien hé!!!
Leuk idee ook met die Kinderkaart Matty,ik zet morgen alles klaar...
Ben heel benieuwd wie ik mag krijgen,ik heb er zin in.
Fijne avond ,groetjes Marie-Christine
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  17-1-2012 8:07:26
Afbeelding van maroefEr zijn nu 19 deelneemster, wordt jij nummer 20.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  16-1-2012 15:06:51
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk wacht eerst wel even af wat Matty doet
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  16-1-2012 15:05:29
Afbeelding van KimberlyHahahaha jackie
Als je `n x de kolder in de kop krijg stuur je me maar
Prettig gestoorde ingevingen zijn hier altijd welkom
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  16-1-2012 14:58:25
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeGoogle hoeft niet, Paula, kennis van kaartenmaken is wel vereist!

En nou maar hopen dat Matty me jouw adres geeft he?

Groetjes, Jackie
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  16-1-2012 14:44:04
Afbeelding van maroefAntwoord op de vraag van Jackie:

Je mag er van mij een opdracht bij doen als je wilt, zolang het maar aan mijn eisen voldaan wordt.

Ik wil ook gelijk erbij zetten dat het geen verplichting is om er een opdracht bij te doen en een te vervullen.
Nog een weekje dat worden de adressen gestrooid, wil je nog meedoen geef je dan snel op.

Groetjes Matty
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  14-1-2012 22:05:54
Afbeelding van Kimberlymaaaaaaarrrr jackie,is t je nog niet goed?
hahahahahahaha
ben benieuwd wat jij dan wil,moet ik googel alvast standby zetten voor jouw opdracht?
lieve groetjes van ons
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  14-1-2012 21:11:01
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeHoi Matty,

Hoe zit het met het antwoord op mijn vraagje?

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  12-1-2012 17:03:38
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeHaha, Nita, dan wordt het nu tijd om je naam te vestigen............
En ik heb even bij je creaties gekeken; ziet er bijzonder goed uit.........

Dus Matty, zorg dat je haar binnensleept!

Groetjes, Jackie
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  12-1-2012 13:00:33
Afbeelding van crealoetjeHallo Matty,

Ik ben niet echt bekend met meedoen aan een swap, maar het lijkt me een leuke uitdaging.
Mag ik ook meedoen? Ben nog geen bhj-er

Groetjes Nita.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  12-1-2012 10:25:15
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk heb even een vraagje, Matty: mag je aan je pakketje ook een opdracht verbinden?

Groetjes, Jackie

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software