Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

Impy Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting ! Op het gehele assortiment muv boeken, tijdschriften en artikelen waar al korting op is gegeven. SPECIALE AKTIE : Pixel Hobby nu 25 % ipv 10 % !!

Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Hoera ik heb een hobby - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: priklap  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor priklap  9-1-2012 8:57:46
Afbeelding van priklapHoera ik heb een Hobby!

Dat is het motto van de Benthuizer beurs voor Hobbyisten en degene die op zoek is naar een leuke hobby.

De beurs is Zaterdag 11 februari 2012 in DE HOEKSTEEN
Dr. Albert Schweitzerlaan 2
2731 EB Benthuizen

van 11.00 tot 16.00 uur
Geschreven door: ilse1234  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ilse1234  9-1-2012 10:09:54
Afbeelding van ilse1234Ik dacht er komt een nieuw tv-programma, net als mijn man is klusser haha.

Maar dit is ook leuk hoor!

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring