Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Hobbygalerij creativiteitsartikelen
Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

3-4 maart Creadagen - Rijnhal Arnhem - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  8-1-2012 14:52:40
Afbeelding van hoefjeHallo
Na alle onzekerheid van de laatste dagen over het doorgaan van de beurs i.v.m. het faillisement van de huurder van de Rijnhal weten we inmiddels dat de beurs gewoon doorgaat.
Dus wie komt er?
Ik sta er ook en heb al weer een aantal mooie nieuwe ontwerpen gemaakt.Nog even een verrassing maar ze zijn leuk. Komen t.z.t. nog wel wat foto`s bij mijn profiel.
De beurs is beide dagen van 10.00 - 17.00 uur. Een echte aanrader want het is altijd een supergezellige beurs met veel variatie: Eigengemaakte artikelen, workshops en materialen.

Groetjes en we hopen weer op veel bezoekers.
Dinie.
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  8-1-2012 20:56:45
Afbeelding van KreamiekDinie als we nu zeggen dat we met ons allen

polodinges lopen zouden ze dan komen,? of

zouden ze komen omdat jij en ik en bijv. Ria en Rita

en nog meer hobbyjournalers er staan met hun stand?

Alle standhouders die er staan willen jullie je dan

hier bekendmaken. zodat de bezoekers weten dat

het een prachtige, leuke, en gezellige en variabele

beurs word, en dat jullie (bezoekers) als koninklijke

gasten worden begroet.

Groetjes Mieke
Geschreven door: karinvanes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor karinvanes  8-1-2012 21:24:21
Afbeelding van karinvanesIk wil ook komen, vanuit Gouda.
Kunnen we niet een herkenningsteken hebben, bij een corsage of zo?
Kom je ineens misschien een hobbymaatje tegen...
Karin. Een Roosje
Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  9-1-2012 11:23:42
Afbeelding van hoefjeMieke
We gaan er in elk geval een feestje van maken want we zijn allemaal blij dat het in elk geval dit jaar door blijft gaan en hopenlijk nog vele jaren hierna ook. En die bezoekers die komen vast wel want ze weten dat het een supergezellige beurs is.
Ik ga me nog vermaken met nog meer nieuwe modellen. Zijn er al wat klaar maar er zitten er nog meer in mijn hoofd.

Groetjes Dinie.
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  9-1-2012 11:28:15
Afbeelding van CreahannieGisteren het nieuws gezien op tv Gelderland??????Dat was weer niet hoopgevend , vanavond is er een gem raads vergadering waarin de gemeent een beslissing neemt en uitspaak doet over gevolgen voor de Rijnhal. Toch nog maar even niet juichen!!?? ,gr Hannie
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  9-1-2012 11:51:46
Afbeelding van henniebeerhe, gedver!!! ik haat die onzekerheid!!
gr. hennie.
Geschreven door: ECHol88  Bericht voor opstellen voor ECHol88  9-1-2012 11:53:59
Afbeelding van ECHol88Beetje ver weg helaas

Veel plezier allen!!!
Geschreven door: ina1111  Bericht voor opstellen voor ina1111  9-1-2012 11:55:12
Afbeelding van ina1111hoi dames
ik volg dit gesperk al een tijd weet ook al een poosje dat hij dicht gaat toen dacht ik was toch op nieuws jah hier het tv gelderland nieuws die kunnen wij ontvangen maar de meeste niet.
het is te hopen dat ze er uitkomen kom er wel eens langs moet wel zeggen ziet er altij dtroostloos uit

gr ina
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  9-1-2012 12:07:44
Afbeelding van CreahannieMaar binnen is het écht geweldig gezellig Ina met de creadagen en geweldige sfeer en veel standhouders!!!Ik zou zeggen houd 3 of 4 Mrt maar vrij voor de zekerheid ,gr Hannie
Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  9-1-2012 13:31:36
Afbeelding van hoefjeHoi
De organisator heeft vorige week gezegd dat het definitief doorgaat dus daar vertrouw ik voorloping nog maar even op.
Wordt vast nog vervolgd.

Groetjes Dinie.
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  9-1-2012 15:09:32
Afbeelding van KreamiekDinie Ja Ja Ja Ja
Geschreven door: caterpillar  Bericht voor opstellen voor caterpillar  10-1-2012 11:27:37
Afbeelding van caterpillarik blijf het ook volgen en op de site van de creadagen staat ook dat het gewoon door gaat dus ga er ook gewoon van uit dat het doorgaat en kijk er al naar uit om er heen te gaan met de kids en mijn ouders....
Geschreven door: Knoopje  Bericht voor opstellen voor Knoopje  10-1-2012 12:29:43
Afbeelding van Knoopje
Dit is het laatste nieuws naar aanleiding van de twee partijen die gisteravond een extra vergadering hierover wilde.

ARNHEM - De gemeente Arnhem is in gesprek met mogelijke exploitanten voor de Rijnhal. Het gaat om een periode van 1 à 2 jaar. Daarna krijgt het gebied een andere bestemming.

Het personeel kan niet mee, aldus wethouder Van Wessem. Dat is te duur. De exploitant moet geld uittrekken voor noodzakelijk onderhoud. De gemeente steekt er geen geld in, aldus Van Wessem maandagavond in een extra raadsvergadering die was aangevraagd door de oppositiepartijen PvdA en Pro Arnhem.

Van Wessem zei dat hij het "heel erg" vindt voor de medewerkers van de Rijnhal die nu op straat komen te staan. Sommigen werkten er tientallen jaren. Maar het mag volgens hem geen verrassing voor ze zijn dat het slecht ging met de hal in Arnhem-Zuid. "Sinds 2002 heeft de Rijnhal nooit een jaar winstgevend afgesloten."

De gemeente zegde het contract met de stichting Rijnhal eind vorige maand op, omdat de huurschuld was opgelopen tot zeven ton.

maandag 09 januari 2012 | 23:38 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 10 januari 2012 | 00:17
Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  10-1-2012 18:50:54
Afbeelding van hoefjeKnoopje bedankt voor het laatste nieuws.
Zo blijven we tenminste even op de hoogte.

Groetjes Dinie.
Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  22-1-2012 17:25:37
Afbeelding van hoefjeDames ik zie geen reacties meer van mensen die komen maar het gaat echt door hoor ! Ja Ja Ja
Het duurt nog een paar weken maar ik heb er nu al heel veel zin in.

Groetjes Dinie. Zonnetje
Geschreven door: oukien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor oukien  28-1-2012 6:28:47
Afbeelding van oukienNatuurlijk komen wij ook !!! Zo`n leuke beurs en zo lekker dichtbij, het zou erg jammer zijn als die zou verdwijnen !!
Hier kan ik altijd op een steuntje rekenen om mijn papier weer in allerlei kleuren aan te vullen, leuke ideetjes opdoen, uitleg krijgen en 101 andere hebbedingetjes vinden.

Dus wij zijn van de partij hoor ............ mijn lijstje ligt al klaar, samen met de kortingsbon !!
Tot in Maart ............ hartelijke groet, Aukje. Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: s.pullen  Bericht voor opstellen voor s.pullen  30-1-2012 13:50:44
Afbeelding van s.pullenIk kom denk ik ook. Ik woon in Doorwerth. Maar ben er nog nooit heen geweest,n de Rijnhal wel, met concerten maar nooit met beurzen!

Ben nu elke week geld opzij aan het leggen om toch nog leuke dingen te kunnen kopen!

Succes met de voorbereidingen voor de mensen die daar staan!

Misschien tot MAART!
Geschreven door: enileda  Bericht voor opstellen voor enileda  30-1-2012 14:14:31
Afbeelding van eniledaIk ben er zelf twee jaar geleden eens geweest.

Het was een geweldige beurs en er heerste een gezellige en vooral ongedwongen sfeer.

Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar wat zij graag zou willen hebben.

adeline
Geschreven door: caterpillar  Bericht voor opstellen voor caterpillar  1-2-2012 9:13:08
Afbeelding van caterpillartuurlijk kom ik en ben al bezig met een briefje te maken wat ik graag wil kopen.. dochterlief kijk er ook naar uit want ze mag weer mee en wil graag vriendschaparmbandjes maken voor haar en haar beste vriendin maar niet zo standaart die je kan kopen maar zelf gemaakt met leuke bedeltjes er aan die haar echt aan spreken dus mamma mag haar portomonee weer trekken .. hihihih
Geschreven door: sjoco  Bericht voor opstellen voor sjoco  10-2-2012 16:50:32
Afbeelding van sjocoBen blij om te lezen dat het doorgaat, ik kom samen met me hobbymaatje Karin, zij uit Gouda ik uit Pijnacker, ben benieuwd hoe het is, ik ga vaak naar de Creabeurs in Rijswijk.
Dus ben erg benieuwd misschien ook andere standhouders??

groetjes Coby
Geschreven door: Kersie  Bericht voor opstellen voor Kersie  11-2-2012 12:43:59
Afbeelding van KersieLijkt me ook wel leuk om hier eens heen te gaan.
Is de beurs vergelijkbaar met Rijswijk qua oppervlakte en aanbod of kun je het daar niet mee vergelijken?

Gr. Nellie
Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  12-2-2012 15:53:49
De beurs komt dichterbij en ik heb deze winter niet stil gezeten. Heb veel nieuwe modellen ontworpen en een klein gedeelte zojuist bij mijn creaties gezet. Nieuwsgierig naar meer? Kom gerust bij mijn kraam kijken.

Groetjes Dinie.
Geschreven door: happycards  Bericht voor opstellen voor happycards  12-2-2012 16:20:17
Afbeelding van happycardsik ga ook als het lukt , super leuke beurs altijd dus moet er altijd ff heen voor mijn gevoel haha

groetjes ellen
Geschreven door: JUST wen  Bericht voor opstellen voor JUST wen  14-2-2012 20:13:41
Afbeelding van JUST wenHoi allemaal,

Even een vraagje...Hopelijk kan een van jullie mij er
antwoord op geven..
Is er ook iemand op de beurs die een workshop heeft
met sterboekjes maken??
Met karton en stofjes??
Ze heeft ook op de beurs in Vijfhuizen gestaan, maar weet niet hoe
ze heet...

Grtjes Wendy
Geschreven door: oukien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor oukien  19-2-2012 7:38:30
Afbeelding van oukienEr staat een flinke waslijst van deelnemers op de site van Creadagen !! Dus er is weer voor iedereen genoeg leuks te vinden .

Ook staat er dat de Creadagen in Oktober gewoon doorgaan. Dus voor dit jaar zitten we goed !! Ja

Voor wie ook gaat over 2 weekjes .......... veel plezier !!
Groetjes, Aukje.
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  19-2-2012 7:43:27
Afbeelding van CreahannieJa,het komt gelukkig al dichterbij ,wij,4 maatjes uit omgeving A`hem kijken er al maanden naar uit!!,gr Hannie
Geschreven door: jokeshobby  Bericht voor opstellen voor jokeshobby  24-2-2012 22:03:49
Afbeelding van jokeshobbyJaaaaaaaaaaa, het komt steeds meer dichterbij.
Joke`s Hobbyhoekje is ook weer aanwezig.
Het feit dat deze beurs tòch nog doorgaat heeft de doorslag gegeven.
Het vervelende is dat Michelle invalide is geworden en dat maakte dat wij vorig jaar geen deelnemers konden zijn.
Dit vonden wij heel erg jammer.

Wij staan daar met de laatste borduurpatronen van Ann`s Paper Art.
Niet alleen deze patronen maar het hele assortiment stickers en knipvellen en wat er ook maar in de bus past gaat mee.
Kijk op mijn website en laat mij weten wat jullie willen.
Wensen per email zijn duidelijk genoeg.

Helaas kan ik niet de kasten met Mettler borduurgaren meenemen.
Die passen niet in de bus want de rolstoel van Michelle moet ook mee.

Die kasten zien jullie weer in Rijswijk. Dan wordt er een extra auto ingezet.

Mochten jullie garen willen hebben bestel dit dan via de email en ik neem het voor jullie mee.

Ook andere artikelen. Want, zoals ik eerder stelde: de bus heeft niet alle ruimte om alles mee te nemen voor die 2 dagen.

Groetjes, Joke
Geschreven door: karinvanes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor karinvanes  24-2-2012 22:12:56
Afbeelding van karinvanesJAAHHH!!! Ik heb al een A4 aan wensen gemaakt, wat geld opzij gelegd en het adres staat al in mijn navigatiesysteem!
Ik heb jaren in Elst gewoond, woon nu in Gouda, dus kom ook even dialect snuiven. Weet iemand ook of je daar de Hjstar pas kunt gebruiken? Tja, ben een beetje low-budget, de kortingsbon ligt ook al klaar..
Tot dan, Karin.
Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  25-2-2012 19:55:59
Zo te zien zijn er al een heleboel bezoekers die er weer zin in hebben en de standhouders hebben er zo te zien ook weer zin in. Ik denk dat we allemaal heel blij zijn dat deze supergezellige beurs weer doorgaat. In elk geval gaat de beurs nu door en in het najaar en beide beurzen in 2013 gaan ook nog door. Daarna is het afwachten maar deze 2 jaar gaan ze in elk geval door.
Ja Ja Ja Ja Ja Ja
Ben hardstikke blij dat de beurzen deze 2 jaar doorgaan want ik vind Arnhem altijd een super fijne beurs om te staan.
Ik heb er al heel veel zin in. Wie weet tot volgende week.

Groetjes Dinie.
Geschreven door: creaerinn  Bericht voor opstellen voor creaerinn  26-2-2012 11:54:07
Afbeelding van creaerinnNog 1 weekje en dan loop ik met mijn maatje ook op de beurs. Wat heb ik nodig nou alleen papier Maar kom met zoveel moois thuis dan wil ik gelijk beginnen.

Tot volgende zondag Elly Een Roosje
Geschreven door: happycards  Bericht voor opstellen voor happycards  29-2-2012 22:25:43
Afbeelding van happycardsmijn moeder en ik gaan ook gezellig, even wat mensen opzoeken achter de kramen
en ik ga niet teveel kopen heb ik me bedacht

gr ellen en tot zaterdag wij komen lekker vroeg
Geschreven door: slagelse  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor slagelse  1-3-2012 15:03:57
Afbeelding van slagelseHoi allemaal,

Ik en JustWen gaan ook komen zaterdag lekker vroeg dus alles goed kunnen bekijken,
misschien komen we nog mensen tegen die ook naar de maatjesdag gaan komen
in doetinchem en omgeving!!!!!!!!!!!!!!!

Ben nog opzoek naar Sponsors voor die dag kom dus zeker bij de standhouders langs

tot zaterdag
Groetjes Ingrid
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  1-3-2012 15:07:30
Afbeelding van CreahannieJa, Ingrid,ik zal er ook zijn en zeker ook op de maatjes dag,ben benieuwd waar en wanneer dit gaat plaatsvinden,gr Hannie
Geschreven door: slagelse  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor slagelse  1-3-2012 15:13:45
Afbeelding van slagelsedat gaan we zaterdag middag horen bij de zaal Hannie daarna hoor je meer.

Groetjes Ingrid
Geschreven door: michelle  Bericht voor opstellen voor michelle  2-3-2012 7:58:49
Afbeelding van michelleGoede morgen allemaal,

We hebben er zin in hoor!
Nu de laatste dingetjes in de weekend tas stoppen en dan de weg op!
De bus is tot de nok toe geladen...

Ik zal kijken of ik nog even vlug wat kan pakken voor jullie maatjes dag....
Dat scheelt opsturen.

Groetjes Michelle
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  2-3-2012 8:22:29
Afbeelding van Creahannie Ja Ja Ja Ja JaMichelle Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje,gr Hannie
Geschreven door: s.pullen  Bericht voor opstellen voor s.pullen  2-3-2012 9:54:30
Afbeelding van s.pullenHeb er zin in. Morgen naar de Creadagen samen met mijn moeder. Ga vanmiddag mijn hobbytafeltje even opruimen, om te kijken wat ik nog moet hebben. Misschien vind ik wel iests leuks als cadeau voor de vriendin van mijn broertje, ze is volgende week vrijdag jarig.

Geschreven door: janniehobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor janniehobby  2-3-2012 17:14:19
Afbeelding van janniehobbyIk ga morgen ook naar Arnhem met mijn dochter.
Vind het daar altijd super gezellig.
groetjes Jannie en tot morgen
Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  2-3-2012 17:15:38
Ik ben er klaar voor en heb er heel veel zin in Ja Ja Ja
Wordt vast weer een supergezellig weekend want het is altijd een leuke beurs Zonnetje Zonnetje
Ben deze week nog druk geweest met weer nieuwe patronen dus ik heb genoeg nieuws bij me.
Groetjes en wie weet tot dit weekend.

Dinie Een Roosje
Geschreven door: happycards  Bericht voor opstellen voor happycards  2-3-2012 19:48:30
Afbeelding van happycardsheb er zin in morgenvroeg lekker rondneuzen

gr ellen
Geschreven door: JUST wen  Bericht voor opstellen voor JUST wen  2-3-2012 19:51:53
Afbeelding van JUST wenikke ga ook samen met slagelse..
maar deze zwangere muts wil weten of er ook
eettentjes ofzo zijn>??????

grtjes wendy
Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  2-3-2012 20:01:50
Afbeelding van hoefjeHallo Wendy
Geen idee of er nu nog eettentjes zijn. Was altijd wel maar omdat er nu andere huurders opzitten kan ik je niet vertellen of je er nu nog iets kunt eten. Als je toevallig pas zondag gaat wil ik het je morgenavond wel laten weten maar als je morgen al gaat moet je maar afwachten. Neem voor de zekerheid zelf iets mee zou ik zeggen vooral als zwangere heeft ze vast behoefte tussendoor iets te eten en te drinken. Zitten kun je altijd wel even op de tribune.

Groetjes Dinie.
Geschreven door: JUST wen  Bericht voor opstellen voor JUST wen  3-3-2012 8:21:47
Afbeelding van JUST wenHallo halloooooo

Ja ja vandaag is het dan zover

Dinie bedankt voor je antwoord...Zal
voor de zekerheid wat meenemen..

Grtjes Wendy

Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  3-3-2012 8:26:20
Afbeelding van CreahannieHoeft niet hoor Wendy er is genoeg lekkers te happen,van vet tot gezond en lekkere koffie .

Veel plezier vandaag allemaal, Gr Hannie
Geschreven door: JUST wen  Bericht voor opstellen voor JUST wen  3-3-2012 8:35:49
Afbeelding van JUST wenaaah super hannie
jij ook bedankt voor je antwoord

enne koffie lust ik niet meer (dankzij de zwangerschap )
Geschreven door: Triple  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Triple  3-3-2012 8:56:34
Afbeelding van TripleHeb het even zitten lezen, want wij wisten ook niet of
alles wel doorging. Fijn dat er zo,n hoop mensen dat
bijgehouden hebben.
Kom er vandaag aan..........................met man en gevulde
portemonnee. De één om te sjouwen en de ander
om uit te geven .
Ik heb eigenlijk niets nodig, maar kan altijd van alles gebruiken.

Warme groetjes Bep
Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  3-3-2012 19:25:06
Zoals altijd was het vandaag weer super gezellig in de Rijnhal. Ook morgen zijn jullie nog van harte welkom. En willen jullie vast een voorproefje kijk dan elk uur even naar het nieuws op TV Gelderland. Na ongeveer 5 minuten zien jullie dan de heropening van de Rijnhal. Kunnen jullie vast in de stemming komen.
P.S.: Er is wel wat te eten te koop.

Misschien tot morgen.

Groetjes Dinie.
Geschreven door: caterpillar  Bericht voor opstellen voor caterpillar  4-3-2012 19:03:25
Afbeelding van caterpillarvandaag heerlijk geweest en we hebben genoten en zijn voldaan thuis gekomen.. portomonee wat leger maar ja we kunnen weer sparen voor oktober..hihihihi
Geschreven door: Ankertje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ankertje  4-3-2012 19:41:54
Afbeelding van AnkertjeIk ben er ook geweest vandaag en het was echt leuk.Ja Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik heb wel bekende gezichten gezien achter de kramen, maar wie nou wie is??? Maakt ook niet uit, het was in ieder geval gezellig.
Toen ik buiten kwam was het flink aan het regenen, maar gelukkig weer genoeg ingeslagen om te kunnen
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  4-3-2012 20:56:28
Afbeelding van CreahannieHet was idd `n hééééél gezellige beurs!!!Wij waren er gisteren en waren ook getuige van de feestelijke heropening die ik ook al op tv Gelderland terug gezien heb.
Leuke ponsen gekocht,aparte kleuren kaart karton, wat paas knipvellen. stickervelletjes, voorbeelden van nieuwe figuurkaarten,Dinie ze waren weer prachtig!!!, swirlmal, facet geslepen rijstkralen, mooie kantjes en dat was het geloof ik wel . o ja en natuurlijk de nieuwe HD van Sjaak .
Nu weer sparen voor de volgende beurs , Gr Hannie

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring