Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Bertie`s Hobby Ideeën
Bij ons alle knipvellen van Nel van Veen 5 voor € 2,00. Hobbyjournaal altijd € 1,00 alleen in de winkel verkrijgbaar! Neem ook eens een kijkje op onze website.

Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen! Gebruik in de webshop code HJ085 De korting wordt dan direct verrekend. U vindt bij ons het grootste assortiment van Do Crafts! Nu ook Atbelle Markers!

`t Clowntje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op alle karton.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Wie gaat er naar de creabeurs in Vijfhuizen(3,4,5 februari)? - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: Kersie  Bericht voor opstellen voor Kersie  8-1-2012 12:18:19
Afbeelding van KersieHallo allemaal,

wie gaat er naar de creabeurs in Vijfhuizen (3, 4 en 5 februari)! Ik ga zelf met een aantal meiden op zaterdag 4 februari en ik heb er weer veel zin in!
Even kijken of er dingen zijn waar ik echt niet buiten kan hahaha.

Gr. Nellie
Geschreven door: Aya  Bericht voor opstellen voor Aya  10-1-2012 14:02:31
Afbeelding van AyaWij gaan, en wel alle 3 de dagen
Vrijdag en Zaterdag zullen we Neline Plaisier weer een workshop met Magnolia stempels en Distress Inkt laten verzorgen en hebben we onze heeeeeeele voorraad Magnolia`s weer bij ons en hopelijk is dan de nieuwe levering met Koala Cuddles Tilda ook weer binnen.
Daarnaast hebben we natuurlijk ook de andere stempels, stempel benodigdheden, bloemetjes en Hobby CD`s weer bij ons.
Zelfs met 4 kramen hebben we altijd ruimte tekort dus als u iets ziet in de webshop bestel dat dan en zet erbij dat u het afhaald op de beurs dan weet u zeker dat we het bij ons hebben.

We staan op een andere plaats, weet alleen nog niet precies waar.

Hopelijk tot dan,
Groetjes Aya
`Miekelotte` Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Janie57  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Janie57  10-1-2012 15:08:11
Afbeelding van Janie57Ik ben van plan ook om er heen te gaan, ik weet alleen nog niet welke dag.

Groetjes Janie
Geschreven door: Bertol  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bertol  10-1-2012 15:13:31
Afbeelding van BertolV rijdag`s ga ik met mijn schoonzusjes uit Uithoorn en Hoofddorp!!!!
Groetjes Berna
Geschreven door: Mona Lisa  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mona Lisa  10-1-2012 15:34:02
Afbeelding van Mona LisaIk ga ook heen zaterdag hoor sanem met Riet gezellie weer een dagje weg hahahah

succes he

Truus
Geschreven door: crea.deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor crea.deetje  13-1-2012 14:22:58
Afbeelding van crea.deetjeik ga zondag, dan ben ik helemaal van de partij
Geschreven door: Bertol  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bertol  18-1-2012 19:39:24
Afbeelding van BertolGaan er nog meer naar Vijfhuizen?
Geschreven door: Reina1332  Bericht voor opstellen voor Reina1332  18-1-2012 22:16:15
Afbeelding van Reina1332Jammer, dit keer kan ik niet, wel om een fijne reden, ik ga dat weekend lekker op wintersport.
Spaart ook weer geld natuurlijk dat ik dan gebruik op mijn vakantie in Italie.

groeten,
Reina
Geschreven door: Els AW  Bericht voor opstellen voor Els AW  23-1-2012 8:28:29
Afbeelding van Els AWIk sta er weer met Het Bord en heel veel leuke spulletjes.
Dus neem in ieder geval je ruil-atc`s mee!
En je weet het: als je een bestelling plaatst, kun je die ophalen bij de kraam.
Bespaart je weer verzendkosten Zonnetje

groetjes,
Els AW
Geschreven door: stoffie  Bericht voor opstellen voor stoffie  23-1-2012 10:22:43
Afbeelding van stoffieJa, natuurlijk.
Ik ben er ook weer.
Met de nieuweste stofjes en Pakketjes.
Ook veel andere hobbymaterialen en de lintjes zijn weer allemaal aangevuld.
Hopelijk tot ziens en ook hier geldt, een bestelling van tevoren doorgeven is handig.

Tot snel en groetjes,
Ingrid
www.ingridskaarten.nl
Geschreven door: Kersie  Bericht voor opstellen voor Kersie  23-1-2012 11:05:55
Afbeelding van KersieHet is de moeite waard om even te vragen, nee heb ik en ja kan ik krijgen.....
Is er iemand die kortingskaarten heeft en er verder niets mee doet?
Dan houd ik me van harte aanbevolen!

Wij gaan met z`n vieren en elke kortingskaart is er één..........

Alvast hartelijk bedankt,
groetjes van Nellie
Geschreven door: Els AW  Bericht voor opstellen voor Els AW  23-1-2012 12:52:08
Afbeelding van Els AWEr zijn geen kortingkaarten, maar wel een speciaal voorverkoop arrangement.
Entreekaartje + parkeerkaartje + koffie of thee + appelgebak voor één prijs.
Kijk even op de site voor meer informatie
www.creatiefweekend.nl

groetjes,
Els AW
Geschreven door: cosja  Bericht voor opstellen voor cosja  23-1-2012 13:23:16
Afbeelding van cosjaook ik ga heen met mijn vriendin vriesje70

wij gaan op de vrijdag wij hopen dan dat het niet zo druk zal zijn op de vrijdag

groetjes anita
Geschreven door: Dorine  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dorine  23-1-2012 13:48:43
Afbeelding van DorineAls alles goed gaat ga ik samen met mijn man op zondag. De beurs is lekker ruim, dat is voor ons lekker ivm scootmobiel. en het niet al te ver van Purmerend

Groetjes Dorine
Geschreven door: Kersie  Bericht voor opstellen voor Kersie  23-1-2012 13:49:02
Afbeelding van KersieHoi Els,

ja, dat weet ik hoor van de voorverkoop. Ik heb echter al eerder kaarten van iemand gehad die daar met een stand staat (weet niet meer wie).
Voor haar waren ze gratis en ik heb er de helft van het entreegeld voor betaald.
Dus ik dacht; niet geschoten is altijd mis........

Ik vind het eten en drinken in Vijfhuizen echt heel slecht, dus ik ga niet voor de koffie met appelgebak

Gr. Nellie
Geschreven door: Reina1332  Bericht voor opstellen voor Reina1332  23-1-2012 18:56:30
Afbeelding van Reina1332Ik ga niet, maar ik zou ook zeggen neem lekker wat broodjes mee, want de catering is inderdaag waardeloos daar en nog behoorlijk aan de prijs ook.
Geschreven door: 886  Bericht voor opstellen voor 886  28-1-2012 20:13:22
Afbeelding van 886hoi

ik sta er ook weer met mijn man,annuska`s creashop,we hebben lekker nieuwe stempels en heerlijk met de workshop.
nog een nieuwtje hou de kortingsboekje in de gaten want daar sta ik in.
ik vertel nog niet wat(verassing).

gr annuska
Geschreven door: Els AW  Bericht voor opstellen voor Els AW  30-1-2012 17:32:29
Afbeelding van Els AWIk heb nog enkele relatiekaarten (twv € 8,=), graag via pb aanvragen.

groetjes,
Els AW
Geschreven door: spelletje  Bericht voor opstellen voor spelletje  30-1-2012 23:48:09
Afbeelding van spelletje(ad) hennie 3 De Zuidangent rijd vanaf Haarlem rechtstreeks voor de deur. Dus dat gaat vast goedkomen Ja

Ik ga vrijdag.
groetjes Miranda
Geschreven door: perkabor  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor perkabor  31-1-2012 0:09:34
Afbeelding van perkaborWaarschijnlijk ga ik vrijdag als de weersomstandigheden het toe laten.
Leuke beurs hoor Ja

groetjes Erna Een Roosje
Geschreven door: wiljen  Bericht voor opstellen voor wiljen  31-1-2012 0:20:47
Afbeelding van wiljenAls het weer het toe laat wil ik ook er naar toe, ook ik ga met de trein en Miranda bedankt voor de invermatie zo dat ik de Zuidangent kan nemen,is voor mij de eerste keer dat ik daar heen ga, straks in maart weer gezellig naar de kgk dagen in denbosch met me kaarten club. gr janny
Geschreven door: Els AW  Bericht voor opstellen voor Els AW  31-1-2012 10:50:23
Afbeelding van Els AW Ik heb een aantal mensen blij kunnen maken met een relatiekaart, maar nu zijn ze op!
Tot ziens op de beurs!

groetjes,
Els AW
Geschreven door: Janna  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Janna  31-1-2012 11:09:28
Afbeelding van JannaOok ik verheug me er erg op wij gaan zaterdag dus pas op ik kom eraan. janna
Geschreven door: Aya  Bericht voor opstellen voor Aya  31-1-2012 19:59:51
Afbeelding van Aya

Hier de voorkant van het label dat op vrijdag en zaterdag bij ons aan de stand gemaakt kan worden onder leiding van Neline Plaisier.
Het zijn Magnolia mini`s en ingekleurd met aquarel potloden. Het label zit aan een zakje krakelingen
De workshop kost € 3.50
We hebben de nieuwste stansen en stempels van Marianne Design net op tijd binnen, de paas stansen van Tim Holtz, de Spectrum Noir alcohol marker sets en papier, onze super voorraad Magnolia`s en nog veel meer.
De Hobby CD`s zijn ook weer van de partij en voor wie er afgelopen zondag niet bij was die kan de kaart dan van dichtbij bekijken en zien wat er nog meer allemaal mogelijk is met de CD`s

Hopelijk tot in Vijfhuizen
Groetjes Aya Een Roosje
Geschreven door: Jose66  Bericht voor opstellen voor Jose66  2-2-2012 9:54:15
Afbeelding van Jose66Wij staan dit jaar voor het eerst met een kraam op de creabeurs in Vijfhuizen.
Wij graveren glazen, spiegels en vazen terplekke. En, we hebben kettingen met een hanger van gesmolten glas.
Misschien een leuk kadootje voor iemand?

Op de glazen kan een afbeelding en naam gegraveerd worden. Ik heb een map met diverse afbeeldingen bij me. Heb je een speciale afbeelding, neem deze dan mee naar de beurs. We gaan er wat leuks van maken!

groetjes, en hopelijk tot ziens!
José Ja
Geschreven door: ali  Bericht voor opstellen voor ali  2-2-2012 11:10:27
Afbeelding van aliHallo

Ik wilde er zaterdag heen gaan - vorig jaar had ik een kortingskaartje - weet iemand waar ik die evt. kan vinden???

groetjes Ali
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  2-2-2012 11:48:36
Afbeelding van CreahannieOp de site van de creadagen daar kun je een kortingsbon uitdraaien,gr Hannie www.creatiefweekend.nl
Geschreven door: rroos  Bericht voor opstellen voor rroos  3-2-2012 20:32:49
Afbeelding van rroosIemand vandaag geweest? Ben benieuwd hoe het was ;-)
Geschreven door: Kersie  Bericht voor opstellen voor Kersie  3-2-2012 21:27:06
Afbeelding van KersieJa, ik ben ook heel benieuwd.
Wij gaan morgen. Ik hoop dat de wegen dan een beetje begaanbaar zijn, maar we gaan hoe dan ook!
Geschreven door: glittertjes  Bericht voor opstellen voor glittertjes  3-2-2012 21:52:44
Afbeelding van glittertjesIk wens iedereen veel plezier morgen en Zondag. Ik hoorde in Assen op de beurs dat de verwarming vandaag in Haarlemmermeer / Vijfhuizen uit was gevallen, en dat het er steen koud was. Misschien even de moeite waard om er naar te informeren als jullie gaan. Zeker als het - 15 word vannacht BRRRRRRRRR.
Geschreven door: hetbakje  Bericht voor opstellen voor hetbakje  3-2-2012 21:58:39
Afbeelding van hetbakjeWij zijn vandaag geweest,
Het was er rustig, maar dat zal het weer wel zijn geweest.
We konden alles wat we wilden zien goed bekijken. Ook waren er interessante workshops.
We gaan de volgende keer weer.
We waren er vroeg zonder al te veel sneeuw onderweg .
Rond 13.00 uur zijn we weer richten huis gegaan. We hebben met onze jassen aangelopen
maar de verwarming deed het toen nog wel.
Als we 5 minuten later naar huis waren gegaan, hadden we in de lange file gestaan.
We konden nu doorijden ook al gingen we soms maar 20 km p.u.
Groetjes Nelly
Geschreven door: Els AW  Bericht voor opstellen voor Els AW  3-2-2012 22:33:47
Afbeelding van Els AW Koud was het zéker, zowel voor de bezoekers als voor de standhouders!
Jammer dat het de organisatie niet gelukt was de boel warm te stoken, pech natuurlijk dat een deel uitviel.
Ik hoop echt dat ze vannacht weer van die warmtekanonnen erin zetten, net als vorig jaar.

Maar dat moet je niet weerhouden om bij ons te komen kijken hoor!!
Je moet maar zo denken: scheelt weer een euro voor de garderobe, want je kunt je jas gewoon aanhouden! Een Roosje

groetjes,
Els AW
Geschreven door: willy_crea  Bericht voor opstellen voor willy_crea  4-2-2012 13:38:05
Afbeelding van willy_creaIk ben er geweest...vond het deze keer een beetje tegen vallen...miste een aantal stands die er normaal altijd stonden...(misschien door het slechte weer)dus weinig gekocht...dan maar naar de den bosch volgende maand...lol.

Groetjes,Willy
Geschreven door: stoffie  Bericht voor opstellen voor stoffie  4-2-2012 18:51:37
Afbeelding van stoffieHoi Willy,

Komt ook omdat er tegelijk een beurs in Assen is, dus de standhouders moeten een keus maken.
Maar het neemt niet weg dat het vandaag heel gezellig was en ook weer lekker warm.
Dus ik zou zeggen, tot morgen allemaal.
Op de weg is het heel goed te doen en er is genoeg te zien.

Groetjes,
Ingrid
Geschreven door: Kersie  Bericht voor opstellen voor Kersie  4-2-2012 19:02:09
Afbeelding van KersieHallo allemaal,

wij zijn ook weer terug. Bepakt en bezakt
Er waren inderdaad wat minder stands en wat me opviel was dat er minder demonstraties waren.
Maar dat mocht de pret niet drukken hoor. Het was weer een gezellige beurs en gelukkig was de temperatuur ook goed!
Ik kan hem jullie van harte aanbevelen!!!!
Er was weer genoeg te koop en dat hebben we dan ook gedaan hahaha.

De grote wegen zijn ook prima begaanbaar, dus daar hoeft je het echt niet voor te laten. Het is echt weer de moeite waard.

Wij gaan de volgende keer zeker weer heen!
Els, nog bedankt voor de kaarten!

Groetjes van Nellie

P.S. neem zelf een broodje o.i.d. mee, want de catering is nog steeds een drama. De broodjes zijn erg duur en er is nauwelijks keuze.
Geschreven door: rroos  Bericht voor opstellen voor rroos  4-2-2012 20:19:40
Afbeelding van rroosGoed te weten dat de temperatuur weer goed is en dat het een leuke beurs is. Ik was erg gaan twijfelen, maar klinkt allemaal goed. Nu hopen, dat de wegen zo blijven, dan ga ik morgen lekker rondneuzen op de beurs ;-)
Geschreven door: dekker1972  Bericht voor opstellen voor dekker1972  4-2-2012 20:56:28
Afbeelding van dekker1972Ik ben ook geweest, met mijn moeder en dochter, het was erg leuk en we hebben ervan genoten. Ook natuurlijk wat leuke spulletjes gekocht, nog een extra bedankje aan Els voor de kaartjes, we hebben er een leuk dagje door gehad.
gr linda
Geschreven door: Mona Lisa  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mona Lisa  4-2-2012 21:15:58
Afbeelding van Mona LisaHallo Allemaal

Riet en Ik zijn vandaag geweest het was er lekker warm hoor geen probleem om te komen .

Veel gekocht en inderdaad niet veel kramen maar de volgende keer weer heen hoor

Morgen een gezellige dag als jullie gaan hoor

truus
Geschreven door: Han  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Han  6-2-2012 13:05:38
Afbeelding van Hanhallo allemaal,

ben vrijdag ook geweest, je moest inderdaad je jas aanhouden, was evengoed wel gezellig en heb leuke dingen gekocht.
alleen de terugreis was een drama met het openbaar vervoer: om 17.00 uur vetrokken van de beurs en uiteindelijk waren we om 23.00uur thuis

groetjes (van een inmiddels weer opgewarmde)
Han

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website