Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

M&H Hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 grote knipvellen voor 1 euro / pakjes stickervellen 10 stuks 0,50 cent

`t Clowntje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op alle karton.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

10 t/m 12 februari 2012 -> Crea Weekend Voorjaar Gorinchem - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: hal  Bericht voor opstellen voor hal  5-1-2012 11:26:10
Afbeelding van hal10, 11 en 12 Februari 2012 volop creatiefplezier in Evenementenhal Gorinchem!

Bent u creatief? Dan is dit de beurs voor u!

Ook al zitten we nu nog midden in de winter, toch kijken we al graag vooruit naar het komend voorjaar! Crea Weekend Voorjaar zal daar op in spelen door o.a. diverse creatieve voorjaars creaties en materialen te presenteren.

Tijdens het Crea Weekend kunt u terecht om inspiratie op te doen, volg diverse workshops en demonstraties en vindt alles op het gebied van o.a. scrapbooking, kaarten maken, papier, stoffen, taart- en cupcake decoratie, sieraden maken en nog veel meer!

Naast de bekende oud-expanten zijn er ook vele nieuwe exposanten die hun producten zullen presenteren. Zoals onder andere:
-Deelnemer Dirk Buis (bekend van de ‘pieper miep’ van Het Beste Idee van Nederland) zal gaan deelnemen met zijn nieuwe product; het verfrolletje. Ideaal voor liefhebbers van sjabloneren, decoupage of andere decoraties waar u verf of lijm voor gebruikt.
- Deelnemer Bakvormen.com zal de unieke silicone bakvormen presenteren.
- En bij Creacake kunt u terecht voor diverse taartdecoratie benodigdheden

Kom experimenteren met diverse creatieve materialen en maak uw eigen unieke creaties! Het is niet alleen leuk om creatief bezig te zijn maar het kan ook heel praktisch zijn!

Kortom: Er is van alles te zien, te doen en te beleven tijdens Crea Weekend Voorjaar voor zowel jong als oud!

Noteer in uw agenda 10, 11 en 12 februari Crea Weekend Voorjaar 2012!

Datum: 10, 11 en 12 februari 2012
Openingstijden: 10.00 – 17.00 uur

Meer informatie?

Evenementenhal Gorinchem
Franklinweg 2
4207 HZ Gorinchem
Telefoon: 0183 - 680680
Email: miekelesscher(ad)evenementenhal.nl
Internet: www.evenementenhal.nl

Met vriendelijke groet,

Mieke Lesscher
Beursorganisator Crea Weekend
Geschreven door: creashop-joke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop-joke  6-1-2012 14:37:52
Afbeelding van creashop-jokeHallo allemaal

Wij van Creashop-joke zijn ook weer te vinden op deze gezellige en ruime opgezette beurs.
We hebben weer 12 meter stelling tot onze beschikking met de allernieuwste materialen.Ook is er een demonstratie te zien bij ons.
Verder hebben we ook weer veel aanbiedingen bij ons.

Dus graag tot ziens op een van deze gezellige dagen

Groetjes Joke Ja Ja Ja Ja
Geschreven door: krea2day  Bericht voor opstellen voor krea2day  10-1-2012 19:50:41
Afbeelding van krea2dayHallo Allemaal

Ook wij zijn weer op de beurs in Gorinchem wij geven daar een demo met de onze nieuwe
mallen van Cottage Cutz en de Big Shot. Ook hebben wij natuurlijk de nieuwe mallen van Creatables dan bij ons.

Voor de mensen die naar de beurs in Gorinchem willen, die kunnen bij ons toegangs kaartjes bestellen
voor de prijs van € 4,50 incl verzenden. U kunt de kaartjes alleen bestellen door ons een email te sturen.

Na 31 Januari kunnen er geen kaarten meer besteld worden.

Groetjes Cynthia.
Geschreven door: kleijntje  Bericht voor opstellen voor kleijntje  12-1-2012 15:26:51
Afbeelding van kleijntjeHeb er al weer helemaal zin in
gr Margreet
Geschreven door: Monique2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Monique2  18-1-2012 11:54:38
Afbeelding van Monique2Ik ga er ook weer heen, ondanks dat het een dag voor mijn verjaardag is.
Heb er zin in.Ik ga trouwens op zaterdag.
Groetjes monique
Geschreven door: h@nny  Bericht voor opstellen voor h@nny  18-1-2012 14:26:36
Afbeelding van h@nnyHallo allemaal

Ook wij van Crafts World staan weer op de beurs.
Leuke aanbiedingen en een workshop.

De workshop bestaat uit het bekleden van een notitieblokje.

Groetjes Hanny
Geschreven door: creashop-joke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop-joke  4-2-2012 17:58:13
Afbeelding van creashop-jokeHoi hoi

Nog enkele dagen en de beurs in Gorinchem gaat weer van start .Wij hebben er in ieder geval weer veel zin in.
We hebben de nieuwste artikelen weer bij ons en een demonstratie van de nellie snellen mallen.
Dus graag tot ziens op deze gezellige beurs.
Voor iedere klant een aardig presentje.

Groetjes Joke
Geschreven door: Matka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Matka  4-2-2012 18:23:44
Afbeelding van MatkaNatuurlijk ga ik ook weer, want Gorinchem is voor mij dé beurs.

Lieve groet, Lisa Regenboog Regenboog
Geschreven door: hal  Bericht voor opstellen voor hal  7-2-2012 11:16:26
Afbeelding van halHallo alle creatievelingen!

Nog maar een paar dagen te gaan!
De exposantenlijst en het workshopoverzicht staat online! Klik hiervoor op de volgende link: http://www.evenementenhal.nl/gorinchem/beurzen/view/115/crea-weekend-voorjaar

Mocht u vragen hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Mieke Lesscher
Beursorganisator Evenementenhal

T. + 31 (0) 523-289894
I. www.evenementenhal.nl
Geschreven door: Anreda  Bericht voor opstellen voor Anreda  8-2-2012 9:02:12
Afbeelding van AnredaHoi allemaal voor de allereerste keer wil ik (als het goed is) vrijdag naar Gorinchem gaan.
Hoe groot is de beurs eigenlijk, dit even i.v.m. tijdsplanning.

Heb er zin in
Ik ben alleen maar dat mag de pret niet drukken, genoeg te zien..

Groetjes, Erna
Geschreven door: SuuZ-anne  Bericht voor opstellen voor SuuZ-anne  8-2-2012 10:58:22
Afbeelding van SuuZ-anneHij is niet zo groot als bijvoorbeeld Den Bosch, maar het is er nooit extreem druk dus je hebt alle tijd en ruimte om overal op je gemak te kijken en dat vind ik zo fijn aan de beurs in Gorinchem!
Geschreven door: ladybug  Bericht voor opstellen voor ladybug  10-2-2012 0:34:52
Afbeelding van ladybugIk ga ook op vrijdag (zometeen)
samen met 3 vriendinnen
heb me er zo op verheugd............want ook voor mij is dit de beurs.
lekker rustig, gezellig en ruimte genoeg, ook voor mensen die gebonden zijn aan een rolstoel of iets dergelijks.

allemaal een fijne beurs toegewenst.

groetjes Jeanet
Geschreven door: freubeltje  Bericht voor opstellen voor freubeltje  10-2-2012 16:51:53
Afbeelding van freubeltjeIk ga zaterdag. Ik wilde toch al naar mijn moeder gaan, en kan dan mooi eerst even op de beurs gaan kijken.
Groetjes Paula
Geschreven door: ladybug  Bericht voor opstellen voor ladybug  10-2-2012 17:06:07
Afbeelding van ladybugZo mijn beursdag zit erop
heerlijk over de beurs gestruind met mijn 3 vriendinnen en goed geslaagd voor een hoop leuke dingen
alleen jammer dat de nieuwe paperpads van MME er niet waren.
verder een geslaagde dag.
groetjes Jeanet

haha vraagt er een andere vriendin of ik morgen (zaterdag) met haar mee naar de beurs ga.........
maar natuuuuurlijk
wat een straf he 2x naar de beurs (not).

groetjes Jeanet
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  10-2-2012 17:15:16
Afbeelding van devuurvliegIk ga morgen naar de beurs.
Heb een lijstje waar ik beslist naar moet kijken, en kopen.
En verder lekker struinen en ideetjes opdoen.

groetjes van Sonja
Geschreven door: ciska  Bericht voor opstellen voor ciska  10-2-2012 17:46:49
Afbeelding van ciskaIk ga niet het is niet te doen met openbaar vervoer
gr. Ciska
Geschreven door: velinca  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor velinca  10-2-2012 17:57:09
Afbeelding van velincaik ben vanmiddag gezellig met en vriendin geweest. vond het een gezellig beurs en ruim opgezet.
grootste aankoop was papier voorrdaad en weer wat leuke mallen en ideeen
voor me vriendin was het de eerste x dat ze een beurs bezocht en keek haar ogen uit.
altijd leuk iemand te helpen die `beginnend` is. zo hadden we samen een super gezellige dag
Geschreven door: jac  Bericht voor opstellen voor jac  11-2-2012 20:09:17
Afbeelding van jacVanmiddag ben ik naar de beurs geweest.

Ik vind het echt een geweldige beurs.Ga iedere keer en was nu blij verrast dat er zoveel deelnemers waren.
Het is groot, ruim opgezet en ook nog erg gezellig.

Morgen kunnen jullie er nog terecht.
Geschreven door: Matka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Matka  13-2-2012 9:50:56
Afbeelding van MatkaBen gisteren geweest en heb weer genoten zoals altijd in Gorinchem. Zal er in oktober zeker weer zijn en dan ook weer op zondag.
Hopenlijk word het op zondag drukker, want voor de standhouders is het op zondag niet zo leuk.

Lieve groet, Lisa Regenboog Regenboog

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring