Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling. Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Januari - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: mooske  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mooske  4-1-2012 11:00:59
Afbeelding van mooske maatjes,

Had even een vraagje
Wie heeft er nog meer zo`n moeite
met de maand januarie
Alle feestdagen zijn voorbij en het kost mijn
moeite om weer in het normale ritme te komen
hebben jullie daar ook last van
en wat doen jullie eraan

Leentje
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  4-1-2012 11:02:51
Afbeelding van HuismusBij mij juist andersom: ik vind het heerlijk dat alles weer normaal is , alles weer in het normale ritme en vooral dat de dagen langzamerhand wat gaan lengen.
Ik geniet echt wel van de feestdagen, maar voel me toch lekkerder als alles"normaal"is.
Geschreven door: Diesel  Bericht voor opstellen voor Diesel  4-1-2012 11:16:30
Afbeelding van Dieselik vind het ook heerlijk dat alles weer normaal is, kelderkast leeg getrokken vanmorgen, tijd voor een schoonmaak en nieuwe planken, dus manlief aan het werk gezet.

Heerlijk een opgeruimd huis, moet je nu even niet in de kamer kijken, want manlief is nog bezig, maar vanavond is alles weer lekker aan de kant, echt van die klusjes waar je normaal niet aan toe komt als manlief aan het werk is.
Dus januari een lekker nieuw begin!!!!
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  4-1-2012 11:51:55
Afbeelding van KimberlyNormaal heerlijk dat alles weer normaal gaat lopen...
Dit x loopt `t wat anders,heb maandag te horen gekregen dat er geen werk meer voor me is dus ik heb `n heel slecht begin
Geschreven door: mama39  Bericht voor opstellen voor mama39  4-1-2012 12:11:45
Afbeelding van mama39Heerlijk juist,
alle feestdagen weer voorbij.
Dagen worden weer wat langer en we gaan
weer de kant op van lente en zomer.

Karin
Geschreven door: Anneke1937  Bericht voor opstellen voor Anneke1937  4-1-2012 12:14:28
Afbeelding van Anneke1937Nee ik heb daar geen moeite mee. Kijk nu al uit naar het voorjaar.
Geschreven door: loontje83  Bericht voor opstellen voor loontje83  4-1-2012 12:29:33
Afbeelding van loontje83Owww ja ik heb daar heel veel last van. Vind het fijn dat alles weer een vast ritme krijgt hoor zo is het niet maar heb er wel last van.
En ja wat ik er tegen doe??? Niets gewoon maar laten komen en gaan zoals het komt.

Liefs
Geschreven door: creaopoe  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creaopoe  4-1-2012 12:40:12
Afbeelding van creaopoeIk ben blij dat de decembermaand voorbij is, lekker alles weer gewoon!!!!!
Geschreven door: Zwaantje1953  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje1953  4-1-2012 12:41:37
Afbeelding van Zwaantje1953Ik ben blij dat die feestdagen weer voorbij zijn en het weer z`n normale gang van zaken is.
Alleen vind ik dat januari een lange maand is en langzaam gaat.

Geschreven door: Wybrich  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wybrich  4-1-2012 12:44:00
Afbeelding van Wybrichheerlijk toch dat het een hele lange januari maand is.......even geen feestdagen meer.......
en ja, ik tel af naar het voorjaar...............
elke avond een kruisje op de kalender........dan is het straks zomaar voorjaar!!
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  4-1-2012 13:01:29
Afbeelding van pedicuurtje`k Heb de tulpen al op tafel staan en kijk uit naar de lente, heerlijk..........
Geschreven door: Tjessie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Tjessie  4-1-2012 13:13:26
Afbeelding van TjessieJanuari is voor mij geen saaie maand want er komen weer veel verjaardagen aan ......... en koop weer volop tulpen als verjaarskado.
Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: ilse1234  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ilse1234  4-1-2012 13:20:21
Afbeelding van ilse1234Ik vind het heerlijk om in december alles leuk te versieren en net zo lekker om in januari weer alles weg te halen.
Net als een paar andere vind ik ook dat het lijkt alsof januari zolang duurt haha.
Hierbij mijn bossie tulpen op tafel...

Groetjes Ilse
Geschreven door: @tine  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor @tine  4-1-2012 13:20:56
Afbeelding van @tineIk vind de maand januari de ongezelligste maand van het jaar!
Geschreven door: Roelierex  Bericht voor opstellen voor Roelierex  4-1-2012 13:31:04
Afbeelding van RoelierexHet is hier altijd rennen en vliegen om de kerstspulletjes dr uit te gooien, ben n.l. jarig vandaag.... Ik heb geen hekel aan mijn verjaardag of het feit dat ik ouder wordt, mijn ouders hadden het alleen wel even iets beter mogen plannen hoor, een weekje later had ik niet erg gevonden! Ik heb dus ook niet echt tijd om me druk te maken over het "kale" huis, en na mijn verjaardag gaat het gewone leven weer gewoon verder...
Groetjes Roelie
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  4-1-2012 13:41:42
Afbeelding van henniebeerik ben ook wel blij dat alles weer normaal is, maar vind ook altijd dat januari zo lang duurd!
maar goed idee van de tulpen die zal ik straks ook eens gaan halen, en die kan ilse die heb ik ook, staat leuk, goed idee Ja
gr. hennie.
Geschreven door: verheijen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor verheijen  4-1-2012 13:44:14
Afbeelding van verheijenIk vind het ook heerlijk dat alles weer normaal is. Mijn begin van 2012 is niet zo goed begonnen mijn broer is plotseling overleden. Hij woont in Amerika dus ook niet even gauw heen en weer.
Groetjes en voor iedereen de beste wensen voor 2012.
Trees
Geschreven door: tweety  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tweety  4-1-2012 13:50:13
Afbeelding van tweetyafgelopen 2 maanden waren niet de topmaanden van het afgelopen jaar, januari is voor mij (ons, ook mijn mannetje) een frisse start. volgende week begin ik met een nieuw baantje.

kerst vind ik over het algemeen niet erg hoor, alleen dit jaar was het wel allemaal gezellig, maar de donkere wolk die boven ons koppetje dreef ging niet zomaar weg, jammer genoeg.

nu nog even duimen dat mijn mannetje ook beter in zijn velletje komt als hij op een andere plek komt te werken en dan gaat de zon vanzelf weer schijnen Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: m.schouten  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor m.schouten  4-1-2012 14:00:00
Afbeelding van m.schoutenik nog niet heb eerst nog verjaardagen binnen gezin 3/18/31 jan en familie 5/ 19en dan rust tot maart pffff maar toch gelukkig nieuwjaar!!!! Matty
Geschreven door: Giny  Bericht voor opstellen voor Giny  4-1-2012 14:21:03
Afbeelding van GinyNee hoor vind januari helemaal niet vervelend.
Alles opgeruimd `n paar bloemstukjes neer gezet,
vind alle maanden even gezellig.

Geschreven door: Conny3D  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Conny3D  4-1-2012 14:32:49
Afbeelding van Conny3Dnee vind het heerlijk alles weer normaal
en nog alle hobby maatjes
een gezond
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  4-1-2012 14:54:33
Afbeelding van CreahannieHEERLIJK vind ik het,als het een beetje mee zit over `n maand wat meer daglicht en dan langzaam op naar de LENTE!!!! Het is in jan.in ieder geval aftellen geblazen ,kan me niet snel genoeg gaan ,gr Hannie
Geschreven door: connyvk  Bericht voor opstellen voor connyvk  4-1-2012 16:47:01
Afbeelding van connyvkNee hoor,

Ben volop aan het werk,
wel langzaam af kikken van de kerst verlichting en versiersels.
Iedere dag verdwijn er wat .
Zaterdag gaat de kerstboom , het dorp blijf nog wel even staan.
Heb geen tijd om te gaan dippen.

Vele verjaardagen te gaan , ieder week wel feest .

Groetjes Conny
Geschreven door: rozalie  Bericht voor opstellen voor rozalie  4-1-2012 17:16:53
Afbeelding van rozalieLeentje,

ik herken het wel!
Ik kan mijn draai helemaal niet vinden. Zo`n lege maand. Iedereen weer naar huis(de kinderen. Nee, best moeilijk, vooral als je de aanleg hebt om depri te zijn. En dat heb ik helaas.
Maar, vanochtend kwam iemand mij geld brengen voor de verkochte kerstkaarten. En nog een bestelling doen van nieuwe kaarten, dus, ik werd aan het werk gezet. Mijn strijkgoed staat er nog, maar ben de hele middag aan het hobbyen geweest, en dat is een aardig goed begin.

Wens je toe dat je je gauw wat vrolijker voelt!!
Rozalie
Geschreven door: AR Design  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor AR Design  4-1-2012 17:20:28
Afbeelding van AR DesignIk vind het heerlijk Leentje . Bij mij staan de mini-narcisjes al in mijn vensterbank Ja Ja.
Aftellen naar het voorjaar!!

Liefsssssssssssssss,
Anita
Geschreven door: sonjavdpol  Bericht voor opstellen voor sonjavdpol  4-1-2012 17:44:15
Afbeelding van sonjavdpolIk heb januari altijd al een lange vervelende maand gevonden, en laat de kerstspullen in ieder geval nog tot het weekend staan.
Maar ik ben altijd laat met kerstspullen neerzetten, zodoende vind ik `t nu nog gezellig staan.
Sonja
Geschreven door: Reina1332  Bericht voor opstellen voor Reina1332  4-1-2012 17:51:09
Afbeelding van Reina1332 Ben blij dat de feestdagen weer voorbij zijn.
Maar heb wel een hekel aan januari, saai en somber, zeker met dit weer.
Als het nu lekker vorstig met een zonnetje was, kon je tenminste naar buiten.
In februari heb je tenminste het gevoel dat je richting het voorjaar gaat,maar januari is zo niks en ongezellig.
Geschreven door: Anke-Jan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Anke-Jan  4-1-2012 17:58:33
Afbeelding van Anke-JanJammer dat de feestdagen zo vlug voorbij gaan. Het is de gezelligste tijd van het jaar. Al die lichtjes en iedereen bij elkaar. Heerlijk.
Ik heb de kerstspollen nog staan en ze blijven zeker tot het weekend nog staan. Dan zie ik wel verder. Ik heb geen haast om die gezelligheid de deur uit te doen. Januari is een saaie donkere maand. Ik hoop dat die vlug voorbij is.

Geschreven door: cottontail  Bericht voor opstellen voor cottontail  4-1-2012 17:58:33
Afbeelding van cottontailIk heb absoluut geen moeite ermee dat alles weer zijn normale ritme heeft, dat vind ik wel zo lekker.
Maar ook ik vind januari een lange, sombere maand. Voor mijn gevoel duurt het nog veel te lang voordat het weer voorjaar is.
Ik ben nu eenmaal geen wintermens. Daarom probeer ik het binnenshuis maar aangenamer te maken met gezellige theelichthouders, een bosje tulpen en enkele voorjaarsbloeiers in pot, zoals blauwe druifjes.
Dus binnenkort maar weer eens richting tuincentrum om een en ander aan te schaffen.
Geschreven door: marcelline  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marcelline  4-1-2012 20:14:36
Afbeelding van marcellineja de kerstgevoel gaat al minder , ja al goed bezig geweest met nieuwe kaarten te maken
ik ben nog thuis tot midden mei en dan ga ik terug werken
nu begeleid ik mijn moeder naar ziekenhuis 3x per week
ben nog eventje zoet met kaarten maken ,want erkomen nog jarige en pasen
ik zie aan mijn planten kleine botten eraan komen
een beetje lentegevoel krijgt ik wel
veel liefs van marcelline
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  4-1-2012 20:17:27
Afbeelding van marjan35Nee hoor, heerlijk Januari,
Dat verlangen naar januari begint bij mij al half november, sorry dat ik het zeg maar ik heb een verschrikkelijke hekel aan december, die mogen ze van mij van de kalender afhalen, maar helaas het is elk jaar weer "overleven"
en nu komen de bolletjes al weer uit de grond (eigenlijk wel veel te vroeg maar ja het is de temperatuur er voor)

Groetjes Marjan
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  4-1-2012 20:21:01
Afbeelding van fantje1959waarom zou je dan nu niet naar buiten gaan reina?
even lekker de wind om je bol laten waaien ben je meteen alle muizenissen kwijt
ik hou wel van een beetje storm hoor
en januari is voor mij net zo`n maand als maart of juli maakt me nix uit

groetjes IRene
Geschreven door: Kersie  Bericht voor opstellen voor Kersie  5-1-2012 13:08:26
Afbeelding van KersieNee hoor, heerlijk weer dat alles weer normaal gaat. Ik vind de decembermaand gezellig hoor, maar ook weer lekker dat hij voorbij is.
Ik heb absoluut geen moeite met januari (is echt net zo lang als december hoor hahaha). Ik heb ook helemaal geen moeite met de wintermaanden.
Lekker de gordijnen dicht en met een pot thee op de bank zitten of naar mijn hobbykamer.
Als ik tijd heb natuurlijk, want ik werk ook full-time.
In de zomer komt daar toch minder van.

Ook de storm en regen vind ik geen probleem hoor. Sterker nog; we gaan straks even lekker naar het strand uitwaaien!

Ik heb geen favoriet seizoen. Ik vind alles op zijn tijd lekker en ik moet er niet aan denken om in een land te wonen waar het altijd alleen maar mooi weer is.

Alle mensen die het nu wel moeilijk hebben, of last van het water en de storm hebben wens ik heel veel sterkte!

Gr. Nellie

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website