Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Jan de kaartenman
Met de HJSTAR pas krijgt u i n de maand Mei 2012 10 % korting op sokkenwol bij internetbestelling uw pasnummer vermelden.

Bertie`s Hobby Ideeën
Bij ons alle knipvellen van Nel van Veen 5 voor € 2,00. Hobbyjournaal altijd € 1,00 alleen in de winkel verkrijgbaar! Neem ook eens een kijkje op onze website.

Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Cricut Cartridge - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: Aimée  Bericht voor opstellen voor Aimée  3-1-2012 17:46:36
Afbeelding van AiméeHallo allemaal,

Heeft iemand toevallig ervaring met deze cricut cartridge " Ultimate Creative Series Sampler " ??????
Denk er over hem te gaan kopen en lees eigenlijk best veel goeds over deze cartridge.
Alvast bedankt.

Aimée
Geschreven door: scrapburgt  Bericht voor opstellen voor scrapburgt  5-1-2012 11:35:31
Afbeelding van scrapburgtHallo Aimee,

Ik heb vele cartridges maar deze ken ik nog niet.
Als ik nieuwsgierig ben naar een cartridge dan kijk ik bij google en toets daar cricut cartridges library in dan krijg ik de site van cricut.com en zo kan ik alle cartridges zien die uit zijn.Via het handbook van de cartridge kun je zien welke figuren te snijden zijn.

Succes ermee.

Groeten Sandra
Geschreven door: scrapburgt  Bericht voor opstellen voor scrapburgt  5-1-2012 11:59:09
Afbeelding van scrapburgtIk heb even gekeken voor je bij de library en zie alleen de sampler cartridge staan die qua naam een beetje overeen komt met de naam die jij zegt.
Dit is een verzameling van meerdere cartridges door elkaar.
Bedoelde je deze?

Groeten Sandra
Geschreven door: Editha  Bericht voor opstellen voor Editha  24-2-2012 0:20:20
Afbeelding van Edithahoi

heb je de Ultimate Creative Series Sampler nog besteld en ben je er al mee bezig geweest? Ik zit zelf nog te dubben of ik de expression ga aanschaffen maar vind het nogal een groot bedrag. Als ik dat wel doen heb ik natuurlijk nog wel wat cartridges nodig en dacht zelf met deze behoorlijk vooruit te kunnen dan helpen tips van anderen natuurlijk ook

groet
Edith

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring