Geschreven door: Mie 2-1-2012 23:40:38 |
Hallo allemaal,
Hopelijk begint iedereen wat te bekomen van al die feesten want ik heb jullie hulp nodig?
Ik probeer al een tijdje om de achtergrond van mijn blog te veranderen. Maar natuurlijk lukt het mij niet aan geen kanten. Dus morgenvroeg komt mijn broer me helpen in de hoop dat het hem wel lukt!!
Nu zoek ik zo van die mooie achtergronden waarop Magnolia/Tilda te zien is, maar ik vind ze nergens meer terug???

Weten jullie mss waar ik die kan vinden???
Grts Mie
|
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje 2-1-2012 23:50:00 |
Daar rust copyright op, die mag je niet zonder toestemming gebruiken.
Groetjes, Jackie |
Geschreven door: Freubelpeet 2-1-2012 23:58:22 |
Vaak worden die achtergronden speciaal in opdracht gemaakt....kijk is op een blog met zon magnolia achtergrond, misschien staat daar wel wie het gemaakt heeft en kun je contact opnemen of zijn voor jou ook zon achtergrond wilt maken 
succes peet |
Geschreven door: Mie 3-1-2012 0:08:43 |
Oei, is dat echt? Dat zou nu wel héél erg spijtig zijn.
Ik heb me al zot gezocht op verschillende blogs, sites ed. Maar ik vind ze nergens meer terug! Ook niet als achtergrond bij iemand anders....
Ik ben wel al een andere achtergrond aan het zoeken maar......er is veel te veel keuze dat ik het dus echt niet weet welke ik eventueel kan gebruiken! 
We zoeken verder......
Grts Mie |
Geschreven door: Catwy 3-1-2012 2:01:18 |
Volgens mij heb je wel achtergronden met Tilda erop die je zo mee kunt nemen.
Zal eens voor je kijken, als ik iets van je gading tegenkom dan hoor je het van mij.
Gr, Wietske |
Geschreven door: @moekie 3-1-2012 7:44:16 |
je hebt een pb`tje mie
groetjes ria |
Geschreven door: Mie 3-1-2012 10:55:16 |
Bedankt dames,
Mijn "klein" broertje heeft het geprobeerd en het is gelukt!! Mijn blogje ziet er nu leuker uit!! I`m happy 
Grts Mie |
Dit forum onderwerp is gesloten
In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven