Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

Diana’s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u de hele maand mei 10% korting op uw complete bestelling en het hobbyjournaal voor €1,00. Daarnaast ontvangt u altijd een extraatje.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Achtergronden voor op blog - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  2-1-2012 23:40:38
Afbeelding van MieHallo allemaal,

Hopelijk begint iedereen wat te bekomen van al die feesten want ik heb jullie hulp nodig?
Ik probeer al een tijdje om de achtergrond van mijn blog te veranderen. Maar natuurlijk lukt het mij niet aan geen kanten. Dus morgenvroeg komt mijn broer me helpen in de hoop dat het hem wel lukt!!
Nu zoek ik zo van die mooie achtergronden waarop Magnolia/Tilda te zien is, maar ik vind ze nergens meer terug???

Weten jullie mss waar ik die kan vinden???

Grts Mie
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  2-1-2012 23:50:00
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeDaar rust copyright op, die mag je niet zonder toestemming gebruiken.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Freubelpeet  Bericht voor opstellen voor Freubelpeet  2-1-2012 23:58:22
Afbeelding van FreubelpeetVaak worden die achtergronden speciaal in opdracht gemaakt....kijk is op een blog met zon magnolia achtergrond, misschien staat daar wel wie het gemaakt heeft en kun je contact opnemen of zijn voor jou ook zon achtergrond wilt maken

succes peet
Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  3-1-2012 0:08:43
Afbeelding van MieOei, is dat echt? Dat zou nu wel héél erg spijtig zijn.
Ik heb me al zot gezocht op verschillende blogs, sites ed. Maar ik vind ze nergens meer terug! Ook niet als achtergrond bij iemand anders....
Ik ben wel al een andere achtergrond aan het zoeken maar......er is veel te veel keuze dat ik het dus echt niet weet welke ik eventueel kan gebruiken!

We zoeken verder......

Grts Mie
Geschreven door: Catwy  Bericht voor opstellen voor Catwy  3-1-2012 2:01:18
Afbeelding van CatwyVolgens mij heb je wel achtergronden met Tilda erop die je zo mee kunt nemen.
Zal eens voor je kijken, als ik iets van je gading tegenkom dan hoor je het van mij.

Gr, Wietske
Geschreven door: @moekie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor @moekie  3-1-2012 7:44:16
Afbeelding van @moekieje hebt een pb`tje mie

groetjes ria
Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  3-1-2012 10:55:16
Afbeelding van MieBedankt dames,

Mijn "klein" broertje heeft het geprobeerd en het is gelukt!! Mijn blogje ziet er nu leuker uit!! I`m happy

Grts Mie

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring